Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
121/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi voi olla pskaa? Kertokaa.

Menee naapurikoloon.

Vierailija
122/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa aika hyvän elämänohjeen

"Lähde petipuuhiin vain silloin kun antaminen ja saaminen tuntuu niin hyvältä,  ettei ghostaus sen jälkeen haittaisi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset aina ajattelevat olevansa niin hyviä, että mies vain haluaa päästä panemaan kerran ja ghostaa sitten.

entä jos onkin kysymys siitä, että miehelle selviää, että oletkin niin paska ihminen ja mies ghostaa siksi sinut.

En kyllä laittaisi isoa painoarvoa kenenkään sellaisen luonnearviolle, joka kolmen viikon ja seksin harrastamisen jälkeen katsoo, että viesteihin vastaamatta jättäminen on hyvä tapa päättää tuttavuus. Toki k*sipäälle itselleen helpointa, mutta ei siitä bonuspisteitä saa.

Vierailija
124/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että nainen kuvittelee miehen olevan yksin siellä sängyssä.

Vierailija
125/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena mulla oli suhde naiseen jossa molemmat oltiin tosi ihastuneita. Kun riisuttiin ekaa kertas hän sanoi että annan sinulle tämän lahjan. Melkein lopetin koko homman siihen, vaikka olin ihan kiihottunut ja puutteessa. Olen aina huomioinut naisen seksissä ja halunnut antaa mahdollisimman paljon nautintoa. Hänkin kehui jälkeenpäin seksiä. Annoin hänellä yhtä paljon lahjan. Mutta tämä on kai ajatusmalli joka seuraa siitä että kiimaisten miesten lauma anoo seksiä jokaiselta naiselta jolla on pulssi. Tulee tunne että antaa palkintoja suostuessaan.

Vierailija
126/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Tämä teksti on täydellinen esimerkki miesvihasta, jossa on ylennetty itsensä vain sen takia, että oma sisin on hauras eikä kestä torjuntaa.

Mitä torjunta tässä tapauksessa tarkoittaa?

Vierailija
127/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!

Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap

Hyvä että tajusi lähteä, jos puhut hänestä noin. Alkaa kuulostaa siltä, ettei hän ole tämän tarinan pahis.

Puhuinko silloin? En todellakaan, enkä edes ajatellut noin. Mutta kummasti ne ajatukset muuttuvat kun tajuaa millainen kusipää olikin kyseessä.

Mitenniin, jos sinä makasit kuin lahna ja alkertasi oli messuhalli, täh?

En varmasti mikään taitava ollut, olin meinaan neitsyt tuolloin. Mutta sen voin sanoa että messuhalli alakertani ei takuulla ollut, ja varmasti mieskin on samaa mieltä, vaikka hän ei edes ollut suuri varustukseltaan.

Vierailija
128/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono pano, deal with it

Eli miksi? Mistä syistä?

Passiivista makoilua jalat ristissä, häpeä omasta kehosta, huono itsetunto, seksuaalinen estyneisyys.

Vieläkö jotain muuta sais olla?

Vierailija
129/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kannattaa kysyä pari kysymystä ennen seksiä. Kuten oletko jättänyt naisia koskaan ekan seksi kerran jälkeen. Toinen kysymys onko sinulla tunteita naista kohtaan. Jos mies ei vastaa suoraan niin mies on naisen kanssa vain seksin takia.

Vierailija
130/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli, ja ei tuota nautintoa. Vähän niin kuin menisi kylläisenä ravintolaan ja saisi eteensä muistuman kouluruokapainajaisestaan. Pahimmillaan syöminen sattuu.

Valitettavan useinhan miestä ei jaksa kiinnostaa "seisooko" naisellakin ennen yhdyntään ryhtymistä tai onko se touhuaminen yhtään kivaa siitä toisesta osapuolesta. Asioiden tunkeminen aukkoihin ei ole naiselle mikään automaattinen nautinto, eikä kuulemani perusteella kaikille miehillekään.

Uskomatonta, että tätäkin voi joutua jollekin selittämään.

Uskomatonta on sekin , että vieläkin voi joutua jollekin naisille kertomaan mikä on heidän tärkein seksitaito. Se muuten on se, että käskee tuollaista miestä vetämään käteen.

Vierailija
131/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Mieheltä kannattaa kysyä pari kysymystä ennen seksiä. Kuten oletko jättänyt naisia koskaan ekan seksi kerran jälkeen. Toinen kysymys onko sinulla tunteita naista kohtaan. Jos mies ei vastaa suoraan niin mies on naisen kanssa vain seksin takia.

Amen. Aion ottaa nämä käyttöön kun ryhdyn seuraavan kerran deittailemaan.

Vierailija
132/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!

Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap

Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.

Hän ei voinut mistään päätellä etten olisi ollut tyytyväinen, koska silloin oikeasti olin ja mä vain rakastuin enemmän häneen seksin myötä, vaikka se oli mitä oli. Olisin nähnyt hänet loppuelämäni kumppanina. Jos en olisi ollut tyytyväinen, olisin ollut itse se joka pistää homman poikki.

Nyt toki suhtautumiseni on muuttunut ja ihan syystä.

Kyllä sen näkee naamasta jos toinen ei ole tyytyväinen. Myös tuo katkarapukommentti kertoo asenteestasi vaikka olisitkin vihainen miehen häivyttyä.

Vierailija
133/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuorena mulla oli suhde naiseen jossa molemmat oltiin tosi ihastuneita. Kun riisuttiin ekaa kertas hän sanoi että annan sinulle tämän lahjan. Melkein lopetin koko homman siihen, vaikka olin ihan kiihottunut ja puutteessa. Olen aina huomioinut naisen seksissä ja halunnut antaa mahdollisimman paljon nautintoa. Hänkin kehui jälkeenpäin seksiä. Annoin hänellä yhtä paljon lahjan. Mutta tämä on kai ajatusmalli joka seuraa siitä että kiimaisten miesten lauma anoo seksiä jokaiselta naiselta jolla on pulssi. Tulee tunne että antaa palkintoja suostuessaan.

Jos se seksi olisi naisille aina enemmän saamista kuin antamista, niin miksi naiset eivät sitten vaan paneskele menemään? Siis kaikkihan tietävät, että naiset saisivat seksiä vaikka joka päivä hyvännäköisiltä miehiltä. Silti ihan aidosti vähintään sadattuhannet naiset valitsevat mieluummin olla ilman.

Eikö se sinusta ole jo selkeä viesti siitä, että seksin suhteen nainen ei koe saavansa lahjaa mieheltä?

Vierailija
134/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Voi voi. Sulla on ollut pitkä kuiva kausi.

Ei ihmekkään että olet noin kireä.

Itellä pisin aika 2vko. Olin joskus 16-vuotiaana 2vkoa parittelematta ja meni naama niin mutruun ettei se meinannut oiota siitä enää ollenkaan.

Vierailija
135/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Kyllä kyllä, miehethän puhuu 100% vain totta ja vain totta.🤣🤣🤣

Vierailija
136/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika pitkään jaksoi piirittää kuitenkin vain yhden seksikerran takia

Vierailija
137/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Aloittajahan kysyi ainakin tuon ekan kysymyksen.

Vierailija
138/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli, ja ei tuota nautintoa. Vähän niin kuin menisi kylläisenä ravintolaan ja saisi eteensä muistuman kouluruokapainajaisestaan. Pahimmillaan syöminen sattuu.

Valitettavan useinhan miestä ei jaksa kiinnostaa "seisooko" naisellakin ennen yhdyntään ryhtymistä tai onko se touhuaminen yhtään kivaa siitä toisesta osapuolesta. Asioiden tunkeminen aukkoihin ei ole naiselle mikään automaattinen nautinto, eikä kuulemani perusteella kaikille miehillekään.

Uskomatonta, että tätäkin voi joutua jollekin selittämään.

Uskomatonta on sekin , että vieläkin voi joutua jollekin naisille kertomaan mikä on heidän tärkein seksitaito. Se muuten on se, että käskee tuollaista miestä vetämään käteen.

Tänäänkin jonkun miehen alla makaa nainen, joka vain odottaa, että se olisi ohi.

Vierailija
139/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kroppa näkyy ihan vaatteiden läpi eli älä syytä kehoasi siitä, että mies ghostasi. On todennäköisesti naisia vihaava tai halveksuva k*sipää, jonka parisuhteetkaan ei oman epäkunnioittavan käytöksen takia kestä. Miehen pitää AINA sanoa suoraan, jos etsii pelkkää seksiä tai yhden illan juttua. Tämän takia olen itse varmuuden vuoksi pysynyt selibaatissa 2 vuotta.

N22

Ei se tarkoita että etsi vain seksiä, jos juttu päättyi seksin jälkeen. Olen itsekin etsinyt rehellisesti parisuhdetta ja lopettanut seksin jälkeen tapailun. Siinä vaiheessa näkee paremmin onko suhteella tulevaisuutta, kun sekin on koettu.

Vierailija
140/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Amen. Aion ottaa nämä käyttöön kun ryhdyn seuraavan kerran deittailemaan.

Niin jos mies alkaa kiertelemään ja kaartelemaan vastauksessaan niin miehellä ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Ei kannata ainakaan pariin kuukauteen seksiä harrastaa. Harrastakaa sitten jotain muuta kuten tennista vaikka niin näet haluaako mies tehdä naisen kanssa muutakin kuin seksiä harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi