Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii
Ap
Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!
Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap
Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.
Hän ei voinut mistään päätellä etten olisi ollut tyytyväinen, koska silloin oikeasti olin ja mä vain rakastuin enemmän häneen seksin myötä, vaikka se oli mitä oli. Olisin nähnyt hänet loppuelämäni kumppanina. Jos en olisi ollut tyytyväinen, olisin ollut itse se joka pistää homman poikki.
Nyt toki suhtautumiseni on muuttunut ja ihan syystä.
Kyllä sen näkee naamasta jos toinen ei ole tyytyväinen. Myös tuo katkarapukommentti kertoo asenteestasi vaikka olisitkin vihainen miehen häivyttyä.
Jep. Nämä katkarapukommenttien laukojat ovat ihmisenä samanlaisia kuin idioottimiehet jotka laukovat kummentteja löysistä alakerroista. Molemmat yhtä oksettavia, mutta kaksoisstandardien vuoksi naisten kommentteja ei haukuta samaan malliin toksisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii
Ap
Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!
Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap
Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.
Hän ei voinut mistään päätellä etten olisi ollut tyytyväinen, koska silloin oikeasti olin ja mä vain rakastuin enemmän häneen seksin myötä, vaikka se oli mitä oli. Olisin nähnyt hänet loppuelämäni kumppanina. Jos en olisi ollut tyytyväinen, olisin ollut itse se joka pistää homman poikki.
Kyllä sen näkee naamasta jos toinen ei ole tyytyväinen. Myös tuo katkarapukommentti kertoo asenteestasi vaikka olisitkin vihainen miehen häivyttyä.
Jep. Nämä katkarapukommenttien laukojat ovat ihmisenä samanlaisia kuin idioottimiehet jotka laukovat kummentteja löysistä alakerroista. Molemmat yhtä oksettavia, mutta kaksoisstandardien vuoksi naisten kommentteja ei haukuta samaan malliin toksisina.
En olisi IKINÄ heittänyt mitään katkarapukommentteja, jos se mies ei olisi ollut kusipää. En heittäisi tuollaista kenestäkään, joka ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että joskus nuo kommentit ovat ihan paikallaan. Väitän että anonyymit katkarapukommenttini ovat todella pientä siihen nähden, mitä se mies sai minun henkisessä hyvinvoinnissani tekonsa myötä aikaan.
Tästä syystä itsekin olen lähinnä seksin perässä. Deittaan miehiä, panen niitä ja se joka jää roikkumaan maisemiin saa jäädä pidemmäksi aikaa jo on mieleeni.
Osalla naisista näyttää olevan defaultina, että pitäisi muka olla jokin parisuhde, tai että seksiä ei voi harrastaa kuin parisuhteessa. Pankaa tekin menemään niin paljon kuin sielu sietää, kyllä se oikea mies jää jos on jäädäkseen ja väärä häipyy jos on häipyäkseen, oli seksiä sitten heti taikka vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi voi olla pskaa? Kertokaa.
Ei tee mieli, ja ei tuota nautintoa. Vähän niin kuin menisi kylläisenä ravintolaan ja saisi eteensä muistuman kouluruokapainajaisestaan. Pahimmillaan syöminen sattuu.
Valitettavan useinhan miestä ei jaksa kiinnostaa "seisooko" naisellakin ennen yhdyntään ryhtymistä tai onko se touhuaminen yhtään kivaa siitä toisesta osapuolesta. Asioiden tunkeminen aukkoihin ei ole naiselle mikään automaattinen nautinto, eikä kuulemani perusteella kaikille miehillekään.
Uskomatonta, että tätäkin voi joutua jollekin selittämään.
Uskomatonta on sekin , että vieläkin voi joutua jollekin naisille kertomaan mikä on heidän tärkein seksitaito. Se muuten on se, että käskee tuollaista miestä vetämään käteen.
Tämänkin kyllä täysin allekirjoitan :D
Valitettavasti se on sellainen taito, jonka hankkimiseen ei läheskään riittävästi tyttöjä ja naisia kannusteta. Itsellänikin meni yli 20 vuotta, ennen kuin tajusin että myös minun tarpeillani ja nautinnollani on merkitystä. Sanotaanko näin, että osa seksipartnereista ei myöskään siihen yllyttänyt.
Voitte syystä pitää minua vajaana kun tajuamiseen meni noin kauan, mutta kommenttien perusteella suuri osa tämänkään ketjun miehistä ei ymmärrä, että naisenkin pitäisi olla myöntyväinen ja halukas seksiin. Ihan todellisen tiedon varassa, eikä sen, mitä mies keksii sössöttää pillunhimossaan.
On jotenkin vääristynyt (ja silti valitettavan todellinen) oletus siitä, että naisen pitäisi pystyä läpivalaisemaan mies ja tietämään toisen tarkoitusperät. Eikä niin, että miehellä olisi minkäänlaista velvollisuutta ottaa vastuuta sanomisistaan. Vähän sama kuin naisten pitäisi pukeutua kaapuun, ettei herätä miehissä syntisiä himoja. Ajatusta siitä pidetään outona, mutta samalla naisen pitäisi luontevasti ottaa vastuu miehenkin puheista. Ristiriita?
Kaikki hyvät (huom, ei kiltit) miehet pääsevät sitten nauttimaan neurooseista, traumoista ja luottamuspulasta, kun nämä vaihtoehtoisten totuuksien sankarit ovat tehneet tuhojaan. Ja eivät muuten ole tyypillisesti mitään laatikkoleukaisia kirurgialfoja, vaan nimenomaan itsetunto-ongelmaisia tavan vässyköitä, jotka sysäävät estoitta omat p*skansa naisten niskaan.
Tämänkään ketjun miehistä?
Jos et ole samaa mieltä kuin jotkut naiset olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi voi olla pskaa? Kertokaa.
Ei tee mieli, ja ei tuota nautintoa. Vähän niin kuin menisi kylläisenä ravintolaan ja saisi eteensä muistuman kouluruokapainajaisestaan. Pahimmillaan syöminen sattuu.
Valitettavan useinhan miestä ei jaksa kiinnostaa "seisooko" naisellakin ennen yhdyntään ryhtymistä tai onko se touhuaminen yhtään kivaa siitä toisesta osapuolesta. Asioiden tunkeminen aukkoihin ei ole naiselle mikään automaattinen nautinto, eikä kuulemani perusteella kaikille miehillekään.
Uskomatonta, että tätäkin voi joutua jollekin selittämään.
Uskomatonta on sekin , että vieläkin voi joutua jollekin naisille kertomaan mikä on heidän tärkein seksitaito. Se muuten on se, että käskee tuollaista miestä vetämään käteen.
Tämänkin kyllä täysin allekirjoitan :D
Valitettavasti se on sellainen taito, jonka hankkimiseen ei läheskään riittävästi tyttöjä ja naisia kannusteta. Itsellänikin meni yli 20 vuotta, ennen kuin tajusin että myös minun tarpeillani ja nautinnollani on merkitystä. Sanotaanko näin, että osa seksipartnereista ei myöskään siihen yllyttänyt.
Voitte syystä pitää minua vajaana kun tajuamiseen meni noin kauan, mutta kommenttien perusteella suuri osa tämänkään ketjun miehistä ei ymmärrä, että naisenkin pitäisi olla myöntyväinen ja halukas seksiin. Ihan todellisen tiedon varassa, eikä sen, mitä mies keksii sössöttää pillunhimossaan.
On jotenkin vääristynyt (ja silti valitettavan todellinen) oletus siitä, että naisen pitäisi pystyä läpivalaisemaan mies ja tietämään toisen tarkoitusperät. Eikä niin, että miehellä olisi minkäänlaista velvollisuutta ottaa vastuuta sanomisistaan. Vähän sama kuin naisten pitäisi pukeutua kaapuun, ettei herätä miehissä syntisiä himoja. Ajatusta siitä pidetään outona, mutta samalla naisen pitäisi luontevasti ottaa vastuu miehenkin puheista. Ristiriita?
Kaikki hyvät (huom, ei kiltit) miehet pääsevät sitten nauttimaan neurooseista, traumoista ja luottamuspulasta, kun nämä vaihtoehtoisten totuuksien sankarit ovat tehneet tuhojaan. Ja eivät muuten ole tyypillisesti mitään laatikkoleukaisia kirurgialfoja, vaan nimenomaan itsetunto-ongelmaisia tavan vässyköitä, jotka sysäävät estoitta omat p*skansa naisten niskaan.
Tämänkään ketjun miehistä?
Jos et ole samaa mieltä kuin jotkut naiset olet mies.
semmoisia ne lumihiutalenaiset ovat. kaikkien pitää olla samaa mieltä kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa aina kääntää miehen puheet päinvastaisiksi, silloin ollaan totuuden äärellä.
Tässäpä paras neuvo ikinä! Näin miehenä allekirjoitan tämän. Ja muistakaa arvon palstafriikit, että kun kysytte jotain ukoltanne niin haluatteko oikeasti vastauksen joka miellyttää vai totuuden.
Olenko lihava? Et ole =todellakin
Olet kaunis tai ihana= ainakin sulta saa välillä
Rakastan sinua= Ei vaan jaksa enää etsiä parempaa niin tyydyn sinuun
Jne.
Miksi parisuhdetta etsivät naiset ryhtyvät jakorasioiksi miehille, jotka eivät halua seurustella heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä itsekin olen lähinnä seksin perässä. Deittaan miehiä, panen niitä ja se joka jää roikkumaan maisemiin saa jäädä pidemmäksi aikaa jo on mieleeni.
Osalla naisista näyttää olevan defaultina, että pitäisi muka olla jokin parisuhde, tai että seksiä ei voi harrastaa kuin parisuhteessa. Pankaa tekin menemään niin paljon kuin sielu sietää, kyllä se oikea mies jää jos on jäädäkseen ja väärä häipyy jos on häipyäkseen, oli seksiä sitten heti taikka vuoden päästä.
Miehen kirjoitus, jolla yritetään houkutella lisää pumppausalustoja markkinoille.
Ehkä seksi ei ollut miestä tyydyttävää. Älä ota itseesi, kaikki ei sovi kaikille.
Naisena koon merkitys on iso, ei voi mitään. Vaikka olisi kuinka kiva mies, mutta jos seksi ei ole tyydyttävää niin turha jatkaa suhdetta. Seinä on ennenpitkää vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhdetta etsivät naiset ryhtyvät jakorasioiksi miehille, jotka eivät halua seurustella heidän kanssaan?
Pelottaa kokeilla. Naisena en haluaisi jakaa monelle, mutta pakko se on saada selville, minkälainen mies on sängyssä.
Tuota tilannetta on turha ylianalysoida liiaksi. Olen itsekin naisena ghostannut lupaavan kumppanin seksin perästä kun homma ei ole toiminut tai on muuten vaan lopahtanut.
Sillä harrastatko seksiä vai et ei ole lopputuleman kanssa ihmeemmin merkitystä. Nykyisen miehen kanssa homma meni siihen ensimmäisenä iltana ja yhdessä on oltu vuosikausia. Kemia ja yhteys oli niin vahva että petihommat vaan vahvisti tunnetta.
Sanon vaan kirjoitti:
Mieheltä kannattaa kysyä pari kysymystä ennen seksiä. Kuten oletko jättänyt naisia koskaan ekan seksi kerran jälkeen. Toinen kysymys onko sinulla tunteita naista kohtaan. Jos mies ei vastaa suoraan niin mies on naisen kanssa vain seksin takia.
Ja mies joka etsii vain seksiä vastaa noihin rehellisesti, koska?
Jeesus että te naiset olette kyllä tyhmiä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En olisi IKINÄ heittänyt mitään katkarapukommentteja, jos se mies ei olisi ollut kusipää. En heittäisi tuollaista kenestäkään, joka ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että joskus nuo kommentit ovat ihan paikallaan. Väitän että anonyymit katkarapukommenttini ovat todella pientä siihen nähden, mitä se mies sai minun henkisessä hyvinvoinnissani tekonsa myötä aikaan.
Uhriasema oikeuttaa puhumaan muista miten huvittaa? Mies oli yksin suhteessa?
Ikävä kuulla... Jotkut ne eivät vaan osaa kommunikoida, joten mennään sieltä mistä aita on matalin. Eli ghostataan sen sijaan, että sanotaan suoraan, että ei kiinnosta ja jätetään homma tähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastin seksiä 4 tuntia tapaamisesta. Kohta oltu yhdessä 18 vuotta.
Ai. Oletko se ruotsalainen, joka löysi miehensä Amsterdamissa puskasta?
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullista! En uskalla ihastua. Olen ollut yksin yli 10 vuotta ja kuitenkin toivon löytäväni sen joka välittää. Ei kukaan edes katso sillä silmällä.
8-vuotta yksin. Ei kiinnosta tinder, eikä mikään deittailu.
Millä alkukirjaimella ap tän miehen nimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uhriasema oikeuttaa puhumaan muista miten huvittaa? Mies oli yksin suhteessa?
No kyllä oikeuttaa, jos ihminen heittää toisen menemään kuin roskan. Se kertoo hänestä ihan riittävästi. Kuten myös sellaiset kommentit, että olisi mallityttöjäkin ollut tarjolla (tämän miehen suusta). Että sellainen ihana prinssi siellä. Voin kertoa lisääkin jos haluat kuulla :)
Huonot käytöstavat = tasokas mies? Missähän porvoolandiassa näin?