Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (393)
Nykyään ihmiset ghostailee ihan milloin tahansa, tässä tapauksessa se sattui tapahtumaan seksin jälkeen. Olisi voinut tapahtua myös ennen sitä tai vaikka kuukautta myöhemmin. Ongelma on ehkä ennemmin se, että alkaa kohdistaa toiseen ihmiseen liian suuria odotuksia liian varhain. Seksin harrastaminen ei sinänsä vielä tarkoita yhtään mitään tai osoita sitoutumista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii
Ap
Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!
Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap
Hyvä että tajusi lähteä, jos puhut hänestä noin. Alkaa kuulostaa siltä, ettei hän ole tämän tarinan pahis.
Puhuinko silloin? En todellakaan, enkä edes ajatellut noin. Mutta kummasti ne ajatukset muuttuvat kun tajuaa millainen kusipää olikin kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii
Ap
Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!
Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap
Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.
Mitä kauemmin panttaa, sitä suuremmat odotukset lataa siihen että se on sen arvoista. Sitten kun se onkin samanlaista kuin sen naisen kanssa joka antoi ekoilla treffeillä, alkaa miettimään että ehkä mua on kusetettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.
Hän ei voinut mistään päätellä etten olisi ollut tyytyväinen, koska silloin oikeasti olin ja mä vain rakastuin enemmän häneen seksin myötä, vaikka se oli mitä oli. Olisin nähnyt hänet loppuelämäni kumppanina. Jos en olisi ollut tyytyväinen, olisin ollut itse se joka pistää homman poikki.
Nyt toki suhtautumiseni on muuttunut ja ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Seurustelusi on liian vakavaa. Sen kuuluisi olla sellaista mikä tuntuu hyvältä. Tutustumiseen ei ole pakko ladata kaikkia omia painolasteja, kuten vaatimuksiaan siitä minkälaista yhdessäolon on pakko olla, minkälainen miehen on pakko olla jne.
Osa ihmisistä on ilman painolasteja. Heidän kanssaan on helppo seurustella. Seksiä harrastetaan aina kun halutaan, koska se on vain yhdessä nauttimista ja kivaa. Se ei ole mikään suuri lahja jonka suostuu antamaan toiselle, kuten painolastinaisilla. On miehelle raskasta, kun seksille asetetaan kummallisia ehtoja, kuten lupaus sitoutumisesta. Tai aletaan vaatia että hän tekee sitä ja tätä tai nainen ei halua enää nähdä. Helvetin raskasta ja kaukana siitä että yhdessä vain on hyvä olla ja sen vuoksi palaa aina yhteen.
Ihan hieno ajatus. Tämä vaan pitäisi sopia heti ensi tapaamisella, se pitäisi tehdä selväksi vastapuolelle. Ap n kuvailemaan miehen käytös oli kaikkea muuta kuin tätä.
Ei se ollut mikään "ihan hieno ajatus". Vaan esimerkki siitä, mitä on normaali parisuhde.
Ehkä seksi oli sitten niin huonoa ettei mies halunnut jatkaa mutta ei kuitenkaan kehdannut siitä sanoa.
Kolme viikkoa on aika pitkä aika puhutusta yhtä ainoaa seksikertaa varten. Ellei sitten miehellä ole ollut useita naisia samaan aikaan pyörityksessä.
Kuulostaa siltä että seksi oli paskaa ja mies totesi että tätä ei kannata odotella taas seuraavat kolme viikkoa.
Kyllähän se epäilyttävältä vaikuttaa jos kestää noin kauan ennen kuin harrastetaan seksiä. Saitko muuten itse? Mikä on ongelma?
Kyllä se kroppa näkyy ihan vaatteiden läpi eli älä syytä kehoasi siitä, että mies ghostasi. On todennäköisesti naisia vihaava tai halveksuva k*sipää, jonka parisuhteetkaan ei oman epäkunnioittavan käytöksen takia kestä. Miehen pitää AINA sanoa suoraan, jos etsii pelkkää seksiä tai yhden illan juttua. Tämän takia olen itse varmuuden vuoksi pysynyt selibaatissa 2 vuotta.
N22
Miten seksi voi olla pskaa? Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran nainen joka ajatteli että seksiä voisi käyttää palkitsemiseeni. Minusta se oli alentavaa. Minusta seksi on olennainen suhteen koossa pitävä voima ja rakkaudenosoitus. Aloin etääntyä hänestä, kun hän alkoi puhua siitä kuin se olisi jokin palkka työstä.
Juu. Mä erosin tuollaisesta naisesta. Käytti seksiä vallan välineenä.
Lumppu antaa heti miehelle ja mies häippää. Olisi pihdannut 6 kuukautta. Mies oli komea joten annoit seksiä sille ja nyt se mies etsii uutta naista. Niin se aina menee.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa seksiä on olemassa. Yleensä se on huonoa ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Olit huono pano, deal with it
Eli miksi? Mistä syistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä että tajusi lähteä, jos puhut hänestä noin. Alkaa kuulostaa siltä, ettei hän ole tämän tarinan pahis.
Puhuinko silloin? En todellakaan, enkä edes ajatellut noin. Mutta kummasti ne ajatukset muuttuvat kun tajuaa millainen kusipää olikin kyseessä.
Mitenniin, jos sinä makasit kuin lahna ja alkertasi oli messuhalli, täh?
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli, ja ei tuota nautintoa. Vähän niin kuin menisi kylläisenä ravintolaan ja saisi eteensä muistuman kouluruokapainajaisestaan. Pahimmillaan syöminen sattuu.
Valitettavan useinhan miestä ei jaksa kiinnostaa "seisooko" naisellakin ennen yhdyntään ryhtymistä tai onko se touhuaminen yhtään kivaa siitä toisesta osapuolesta. Asioiden tunkeminen aukkoihin ei ole naiselle mikään automaattinen nautinto, eikä kuulemani perusteella kaikille miehillekään.
Uskomatonta, että tätäkin voi joutua jollekin selittämään.
Huh, onpa jollain kiire siihen rakkauteen.