Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
381/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että seksi oli vain niin huonoa. Ehkä sinulla oli suuret puheet etukäteen, minkälaista se tulisi olemaan. Ja sitten ei ollutkaan sellaista.

Vierailija
382/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi noin avioeron jälkeen. Vuoden olin yksin, ylikin. Oli tosi iso kynnys millään muotoa avata tunteitaan tai makkarin ovia kenellekkään. Muutaman kuukauden tapailun jälkeen yksi mies sitten valikoitui siihen hommaan ja hyvin pian hän jätti minut sitten kuitenkin, kaikista puheista ja teoista huolimatta. 

Itselläni oli myös silloin todella käytetty olo. Likainen. Hyväksikäytetty. Jotain siinä meni itelläkin hetkeksi taas vinksalleen ja pistin pahan kiertämään.. en tietoisesti, mutta torjuin ihan hyviä miehiä ja jätin perään soittelee; ihan vaan kun en pystynyt tunnetasolla kehenkään enää sitoutumaan ja tuli tarve suojella itseä. Vähän niinkuin että mä jätän ja hylkään sut, ennenkuin sä ehdit sitä tekemään! 

5 vuotta eron jälkeen sit löytyi yksi mies, joka sai minut uudestaan luottamaan. Meillä molemmilla oli huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta ja ei haluttu sellaista enää. Nyt ollaan oltu jo kaksi vuotta yhdessä 😊🥰 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut että seksiä vasta hääyönä? Tältäkin olisit välttynyt noin.

Vierailija
384/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä, siskot hyvät, kannattaa hoitaa "koeajo" nopeasti alta pois.

Vierailija
385/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan valokuvausta.

Vierailija
386/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on erittäin oleellinen osa parisuhdetta. Jos se ei toimi halutulla tavalla, suhdetta on turha jatkaa.

Toisaalta voihan aloittajan tapauksessa olla kyse siitäkin, että siellä on jo toinen pyörityksessä.

Tämä nykypäivän tindertouhu vaan on mennyt tähän. Deittailu on niin äärettömän helppoa, eli siitäkin on tullut eräänlaista kertakäyttökulttuuria.

Itse en ole koskaan edes Tinderissä käynyt, enkä missään muussakaan nettipalvelussa. Kaikki suhteeni olen livetoiminnalla hankkinut.

M47

No kyllä, mutta yhden seksikerran perusteella ei voi sanoa miten se seksielämä toimisi parisuhteessa. Se eka kerta uuden kumppanin kanssa yleensä jännittää ja on vähän sellaista sohlaamista usein.

Jeeeep. Sen verran monta sekunttimunaa ja lerppamunaa on tullut ekoilla ja vielä tokalla ja kolmannellakin leikkikerralla vastaan, et jos niihin olis heti lopettanut, niin käytännössä ois saanut lopettaa ihan kaikki suhteet mitä mulla on ikinä ollut. 

N37

Vierailija
387/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan viestein. Seksin aikana ja jälkeenkin voi puhua siitä.

Fiksumpaa keskustella etukäteen. Itse en ainakaan haluaisi harrastaa seksiä niin, ettei olla yhtään puhuttu mieltymyksistä.

Vierailija
388/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei siis ollut hyvää. Haluaisitko itse jatkaa tapailua ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei ole kaikin tavoin hyvää?

Vierailija
389/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei siis ollut hyvää. Haluaisitko itse jatkaa tapailua ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei ole kaikin tavoin hyvää?

Ensimmäisellä seksikerralla voi kyllä vielä olla hyvilläkin rakastajilla vähän hakemista - että mikä on just vastapuoleen tehoava täysin oikeanlainen suuseksitekniikka, ja jos jotain erikoisempaa halutaan, niin harvemmin ensimmäisellä kerralla aloitetaan niistä villeimmistä fantasioista. Sekään ei ole tavatonta, että ensimmäisellä kerralla miehellä ei seiso. Veikkaan, että on aika yleistä, että seksi ei ole ensimmäisellä kerralla ihan "kaikin tavoin" hyvää - joskaan se ei tee siitä huonoakaan. 

Vierailija
390/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin näitä tekee... 

Vierailija
391/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen nimi Peter Pani?

Vierailija
392/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma ettei mun makkarissa ole lerppamunia näkynyt.

Vierailija
393/393 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta saithan säkin? Mikä tuo asetelma on että mies ottaa ja nainen antaa? Jos sä olisit ghostannut miehen sekin jälkeen, tuntiskohan se itsensä likaiseksi ja käytetyksi?

Aivan. Nyt alat aktiivisesti muuttaa tota mindsettiä.