Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
341/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä miehiä, jotka kokevat, että naiset torjuvat heiltä tarpeet sinä aikana, kun tutustutaan ja suhdetta rakennetaan. Luultavasti narsisteja, asosiaalisia, jotain häikkää päässä. 

Ihan normaali ihminen tajuaa, että tavataan, tutustutaan, tunnustellaan maaperää, tutustutaan lisää, kosketellaan, ollaan lähekkäin, edetään seksiin tai lopetetaan ennen sitä tapailu ja sitten nautitaan seksistä ilman mitään puheita pihtailuista tai muista ruokaan tai vessassakäyntiin verrannollisesta tarpeesta.

Menin kerran liian nopeasti tuollaisen kanssa sänkyyn. Minun tarpeet siinä sivuutettiin eikä hänen. Hän kyllä katsoi, että ehtii laukeamaan ja seuraava kerta seksiä oli sitten, kun hänellä oli uudelleen tarve laueta. MInulla oli sellainen olo, ettei hän olisi edes huomannut, jos nainen alla olisi vaihtunut, olisi varmaan ollut vaan innoissaan siitä. Tajuan, että tarvitaan vieläkin pidempi ja tarkkaavaisempi tutustuminen.  

Naisella oikeasti hyvin harvoin annettavaa muuta kun seksi siis semmosia asioita jota miehet oikeasti arvostavat

Vierailija
342/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä kevyt kenkäisten ongelmia. Liikaa ollaa eväät levällään ja sitten valitetaan. Eiköhän se pitäisi jokaiselle olla selvä asia, että seksiä vasta avioliitossa. Mutta jos ei oo saanut tälläistä kasvatusta, niin hankalaksi menee.

Nämä "seksiä vasta avioliitossa" -tyypit menevätkin usein naimisiin aika pian juuri siksi, että pääsisivät harrastamaan seksiä. Harva heistä seurustelee ja asuu yhdessä seksittömässä liitossa esim. 2-5 vuotta, vaan päätös avioliitosta tehdään sellaisessa vaiheessa, jossa ei oikeasti tunneta toista syvällisesti ja kunnolla. Lopulta ne, jotka ensin tapailevat muutaman kuukauden seurustelevat vuoden tai pari, asuvat yhdessä pari, kolme vuota ja menevät vasta sitten naimisiin oltuaan sitä ennen yhdessä 4-5 vuotta ja harrastettuaan koko tämän ajan seksiä, tuntevat toisensa paljon paremmin naimisiinmenon hetkellä ja siten heidän suhteensa on alunperinkin vankemmalla pohjalla. Omituista tehdä seksistä joku kummallinen pelinappula, ja lopultahan noiden "ei seksiä ennen avioliittoa" -ihmisten suhteessa seksin panttaaminen ja seksillä pelaaminen muodostaa niin ison osan, että se muodostaa jo omanlaisensa jännitteen ja koko homma pyörii seksin ympärillä, vaikka sitä ei edes harrasteta. Huomattavasti fiksumpaa keskittyä kahden ihmisen väliseen kemiaan ja jännitteeseen ja oikeasti tutustua toiseen myös seksuaalisesti, ja huomattavasti fiksumpaa tutustua toiseen ihmiseen  kunnolla ja oikeasti syvällisesti ennen kuin varsinaisesti aletaan rakentaa yhteistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet aina luulee, että naiset haluavat vain saada kikkeliä? Jos haluaisikin vain juttuseuraa?

Vierailija
344/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tosiaan ala tulla mitään tarvetta tutustua miehiin tätä ketjua lukiessa. Siis hyi mitä kus*päitä sitä onkaan olemassa... p*llu tuntuu oikeasti olevan se ainut mikä merkkaa miehille ja sitä saadakseen he ovat valmiita kusettamaan ihan 6-0 ketä vain naista. Siis tulee oikeasti väkisinkin mieleen että onko oikeasti moni parisuhde ja avioliittokin vain noiden valheiden pohjaan rakennettu koska sitä seksiä vain on saatava..

Samalla tavalla naiset ajattelevat kaikkialla vain omaa parastaan niin miksi ihmeessä mies ei saisi ajatella omaa parastaan?

Vierailija
345/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Joskus se kiinnostuminen asioista on myös mm urkintaa varallisuudesta, esim että onko vielä asuntolainaa jäljellä.

Vierailija
346/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on valtavälinen jolla saa kätevästi kiristettyä mieheltä mitä ikinä haluaa. Harmi vaan nykypäivänä kun osa miehistä on hypännyt kelkasta pois eikä elä enää pelkästää naisen huomiointi kilpailua varten niin on vähemmän seksillä kiristettäviä ja se vähenevä mies määrä aiheuttaa sen että naiset joutuu keskenään kilpailemaan niistä miehistä ketä vielä kiinnostaa niin enää ei saa niin helposti uusia kiristettäviä. Nykypäivänä melkeimpä naisen pitää saada parisuhde ensin ennen kun kykenee edes kiristämään kun pitäähän mies saada ensin seksillä koukutettua parisuhteeseen ennen kun sillä seksillä kykenee edes kiristämään

Vierailija
347/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet aina luulee, että naiset haluavat vain saada kikkeliä? Jos haluaisikin vain juttuseuraa?

Miksi naiset aina luulevat että miehet haluavat jutella ja juoruilla vain naista kiinnostavista aiheista? Jos haluaakin vain seksiseuraa ilman turhaa juttelua ja juoruilua?

Vierailija
348/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Minusta on outoa korostaa tällaista, ja se melkein kuulostaa jo siltä, että sanoo yhtä, tarkoittaa toista. Normaalistihan ihmiset EIVÄT käyt tällaisia keskusteluja ja normaalisti miehet (ne, jotka eivät ghostaa tai jätät noin vain seksin jälkeen= EIVÄT korosta asiaa etukäteen - siksi, että oletusarvo ja itsestäänselvyys jo on se, että ei ghostata. Siksi sitä ei tule erikseen korostettua. Senpä vuoksi tällaisten asioiden korostaminen erikseen kuulostaa siltä, että oikeasti juuri kyseinen henkilö saattaakin ghostata.

Mullekin parin seksikerran jälkeen jättänyt mies oikein korosti, ettei etsi hetken huumaa eikä harrasta yhden yön juttuja. Siinä mielessä hän toki piti sanansa että vietettiin yhdessä kuitenkin kaksi yötä, mutta minun näkökulmastani käytännössä sama asia.

Vierailija
349/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seksi oli miehen mielestä huonoa tai sellaista että saa parempaa muualta

Vierailija
350/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei Suomessa synny lapsia. Tinder on vienyt miehiltä halun parisuhteeseen.

Pelkkää tätä suhteet miesten kanssa ovat, joten ei kannata turhaan vaivautua.

Vierailija
351/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä seksi oli miehen mielestä huonoa tai sellaista että saa parempaa muualta

Eli haki pelkkää seksiä, jos heti ekasta kerrasta olisi pitänyt olla täydellistä.

En ymmärrä miksi tuollaiset miehet eivät suosiolla mene maksullisiin. Eikö rahat riitä vai mikä on.

Vierailija
352/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en naisena ymmärrä, mikseivät miehet voi puhua suoraan siitä mitä haluavat/eivät halua. Mulle olisi täysin OK, jos mies parien treffien jälkeen sanoisi suoraan, ettei enää kiinnosta tapailla. Tai sanoisi suoraan, jos haluaa pelkkää seksiä. Tuollainen feikkaaminen ja epätietoisuuteen jättäminen on niin kuormittavaa, etten sen takia harrasta enää mitään deittisovelluksia, vaan mieluummin möllötän yksin himassa. Olin pitkään suhteessa ja nyt sinkkuna oikeasti järkytti, millaiseksi tämä tapailu ja toiseen tutustuminen on muuttunut tinderien yms. myötä.

Aloittajalle vertaistukena: itselleni kävi samantyylinen juttu. Toki sillä erotuksella, että tämä mies valehteli olevansa eronnut, vaikkei todellisuudessa ollut. Täysin patologinen/ammattimainen k*settaja, jollaisia todennäköisesti on tinder täynnä. Ja kyllä, häpeän omaa tyhmyyttäni kun menin vipuun, mutta nämä tapaukset oikeasti hallitsevat pelaamisen jalon taidon.

Vierailija
353/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni hyvää ja läheisyyttä oli paljon tämän illan/yön aikana.. Myös keskustelua tulevista tapaamisista jne.. En vaan voi ymmärtää mikä ihme meni pieleen..."

Tuskin mikään. Paskanjauhajiaon maailma täynnä ja saa itse pettyä kun haluaa luottaa ja uskoa hyvää ihmisistä.

Se että kaikki on täydellistä naisen näkökulmasta tarkoittaa aika usein että miehen näkökulmasta kaikki on paskaa

Vierailija
354/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, ettei Suomessa synny lapsia. Tinder on vienyt miehiltä halun parisuhteeseen.

Pelkkää tätä suhteet miesten kanssa ovat, joten ei kannata turhaan vaivautua.

Kyllä se on naiset jotka sen halun parisuhteeseen on tuhonnut vaatimuksilla ja puhtaalla hyväksikäytöllä niin älä syytä miehiä tai sovelluksia naisten omasta toiminnasta!

Tai jos et suostu näkemään naisten vastuuta asiaan niin kerro sitten toki mitä hyötyä parisuhteesta on miehelle nykypäivänä? Älä sitten listaa asioita mitä naiset arvostavat ja haluavat vaikka kuinka olet yksin päättänyt että miehesi haluaa samoja asioita mitä sinä haluat

Vierailija
355/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen huomannut, että jotkut miehet (varmaan naisetkin?) korostavat juuri sitä, mitä eivät ole. Esim. yksi hoki aina olevansa kiltti ja tukevansa nuorempia työntekijöitä, toinen hoki jatkuaan olevansa ns. hyvä mies. Kummatkin olivat harvinaisen paljon juuri päinvastaista kuin mitä korostivat. Nykyään ajattelen, että jos joku hirveän usein mainitsee jonkin oman hyvän puolensa, se saattaakin olla ylikompensointia sen puolen puutteelle.

Täysin totta! On ehdoton red flag, jos joku koko ajan kehua retostaa olevansa jollain tavalla hyvä ihminen. Oikeasti hyvät ihmiset näyttää tämän teoillaan eikä millään turhalla paskapuheella.

Vierailija
356/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en naisena ymmärrä, mikseivät miehet voi puhua suoraan siitä mitä haluavat/eivät halua. Mulle olisi täysin OK, jos mies parien treffien jälkeen sanoisi suoraan, ettei enää kiinnosta tapailla. Tai sanoisi suoraan, jos haluaa pelkkää seksiä. Tuollainen feikkaaminen ja epätietoisuuteen jättäminen on niin kuormittavaa, etten sen takia harrasta enää mitään deittisovelluksia, vaan mieluummin möllötän yksin himassa. Olin pitkään suhteessa ja nyt sinkkuna oikeasti järkytti, millaiseksi tämä tapailu ja toiseen tutustuminen on muuttunut tinderien yms. myötä.

Aloittajalle vertaistukena: itselleni kävi samantyylinen juttu. Toki sillä erotuksella, että tämä mies valehteli olevansa eronnut, vaikkei todellisuudessa ollut. Täysin patologinen/ammattimainen k*settaja, jollaisia todennäköisesti on tinder täynnä. Ja kyllä, häpeän omaa tyhmyyttäni kun menin vipuun, mutta nämä tapaukset oikeasti hallitsevat pelaamisen jalon taidon.

Eihän naisetkaan puhu suoraan että hakevat miehestä suojelijaa, elättäjää, mahdollistajaa ja maksajaa vaikka se on pohjimmiltaan joka naiset tavoite

Vierailija
357/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille suhteet ovat vain peliä. Miehelle ei riittänyt pelkkä seksi, hän halusi saada sinut kokonaan koukkuun. Ihastumista ja tunteita myöten.

Sitten kun sai kaiken haluamansa, lähti etsimään toista ihailijaa, ja aloittaa alusta.

Pelkkä seksi ei tuo täyttä tyydytystä, haluaa saada sinulta tunteet myös.

Minulle on tehty kanssa samoin, eräs pelimiehenä pitämäni ystävä kertoi minulle, että tästä johtuu.

Vierailija
358/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä miehen horoskooppimerkki? Kiinnostaa onko kaksonen vai kalat? Nämä juuri pahimpia manipuloimaan, liehittelemään jne. ja liukenemaan paikalta kun ruuneperin tarinat luriteltu ja pildee saatu.

Vierailija
359/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille suhteet ovat vain peliä. Miehelle ei riittänyt pelkkä seksi, hän halusi saada sinut kokonaan koukkuun. Ihastumista ja tunteita myöten.

Sitten kun sai kaiken haluamansa, lähti etsimään toista ihailijaa, ja aloittaa alusta.

Pelkkä seksi ei tuo täyttä tyydytystä, haluaa saada sinulta tunteet myös.

Minulle on tehty kanssa samoin, eräs pelimiehenä pitämäni ystävä kertoi minulle, että tästä johtuu.

Miehet on todella yksikertaisia ei miehet kykene noin monimutakisiin ihmisuhde draama kuvioihin mitä naiset aina kuvittelevat mutta tuoltahan se saattaa vaikuttaa kun naiset ei kykene ymmärtämään että mies sanoo suoraan eikä siinä tarvita tulkintoja ja rivien välistä lukemista

Vierailija
360/393 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä suoraa puhetta. Jos mies sanoo naiselle että menee haravoimaan alkaa heti tulkitseminen ja rivien välistä lukeminen että mitä mies tarkoitta haravoimaan menolla eikä nainen vahingossakaan kykene ajattelemaan että okei se meni haravoimaan minkä näen ikkunastakin