Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
301/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mitä käytöstä. 🤮 Mulle tosin kolme viikkoa on lyhyt aika oppia tuntemaan ketään syvällisemmin. Ehkä mun kohtalo on sitten jäädä vitkutteluillani ilman kumppania kun pelkään liikaa satuttavani itseäni jos toimin liian nopeasti 🤔

Juurikin tämä ja mua satuttaa tosi paljon miehen käytös, vaikka kuinka yrittäisin ajatella, että parempi näin..

Ap

Moi

Voitaiskohan me tavata ja muista olis seurusteluunki. Ei haittaa pömppis. Se on jopa söpöä mun mielestä. Ja mä en goustaa ku oon saanut tai siis kun ollaan saatu.

Oletko pahassa puutteessa? Miten kirjoittaisit sen jälkeen kun olisit saanut ja toinekin olisi, vai kirjoittaisitko mitään? (sivumainintana vain)

En mä mitään kirjoittelis vaan tulisin avoautollani hakemaan sut töistä tai kotoota ja ajeltais auringonlaskuun asti ja siitä taas jommankumman luo kasvamaan henkistenkeskustelujen kautta yhteen.

Vierailija
302/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mitä käytöstä. 🤮 Mulle tosin kolme viikkoa on lyhyt aika oppia tuntemaan ketään syvällisemmin. Ehkä mun kohtalo on sitten jäädä vitkutteluillani ilman kumppania kun pelkään liikaa satuttavani itseäni jos toimin liian nopeasti 🤔

Juurikin tämä ja mua satuttaa tosi paljon miehen käytös, vaikka kuinka yrittäisin ajatella, että parempi näin..

Ap

Moi

Voitaiskohan me tavata ja muista olis seurusteluunki. Ei haittaa pömppis. Se on jopa söpöä mun mielestä. Ja mä en goustaa ku oon saanut tai siis kun ollaan saatu.

Oletko pahassa puutteessa? Miten kirjoittaisit sen jälkeen kun olisit saanut ja toinekin olisi, vai kirjoittaisitko mitään? (sivumainintana vain)

Ps . Ei me kaikki sikoja olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen empaattisia kommentteja ap saanut nyt. Yleensä täällä aletaan haukkumaan naista ja nauraamaan,että olitpa tyhmä kun kuvittelit jotain

Vierailija
304/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksa naista joka panttaa seksiä, mutta haluaa samalla kaiken mitä itse tarvitsee suhteessa. Minä tarvitsen seksiä ja fyysistä läheisyyttä suhteessa. Seksi on minulle fyysisen läheisyyden huipentuma. Jos nainen sanoo että hän ei anna ennen kuin ollaan sitouduttu yhteen, en ymmärrä häntä lainkaan. Kuinka hän voi yhtä aikaa torjua tarpeeni ja vaatia että sitoudun häneen.

Sama kuin minä sanoisin että mitään kivaa kehumista ja huomiontia en anna ennen kuin ollaan pantu kolme kuukautta päivittäin ja nainen on todistanut sitoutuvansa antamaan aina kun haluan.

Aina kun haluat??? Tuolla tavallako suhtaudut ihmisiin; kuin esineisiin? Että aina kun sinä vaan haluat, niin sun on saatava tai muuten se on siinä? Osta nukke!

Vierailija
305/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei varmaankaan tänä ukko löytynyt Tinderistä, tirsk.

Vierailija
306/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei varmaankaan tänä ukko löytynyt Tinderistä, tirsk.

Eräältä deitti sivustolta, mutta ei Tinderistä

Ap

Vierailija
307/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Minä olen huomannut, että jotkut miehet (varmaan naisetkin?) korostavat juuri sitä, mitä eivät ole. Esim. yksi hoki aina olevansa kiltti ja tukevansa nuorempia työntekijöitä, toinen hoki jatkuaan olevansa ns. hyvä mies. Kummatkin olivat harvinaisen paljon juuri päinvastaista kuin mitä korostivat. Nykyään ajattelen, että jos joku hirveän usein mainitsee jonkin oman hyvän puolensa, se saattaakin olla ylikompensointia sen puolen puutteelle.

Vierailija
308/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimikirjaimet M. S. ? Hän tekee näitä.

Mika Saukkonen? Arvasin.

Matti Saastamoinen. Ei kiinnosta vittuakaan tämä "keskustelu" :D

Vierailija
309/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksa naista joka panttaa seksiä, mutta haluaa samalla kaiken mitä itse tarvitsee suhteessa. Minä tarvitsen seksiä ja fyysistä läheisyyttä suhteessa. Seksi on minulle fyysisen läheisyyden huipentuma. Jos nainen sanoo että hän ei anna ennen kuin ollaan sitouduttu yhteen, en ymmärrä häntä lainkaan. Kuinka hän voi yhtä aikaa torjua tarpeeni ja vaatia että sitoudun häneen.

Sama kuin minä sanoisin että mitään kivaa kehumista ja huomiontia en anna ennen kuin ollaan pantu kolme kuukautta päivittäin ja nainen on todistanut sitoutuvansa antamaan aina kun haluan.

Aina kun haluat??? Tuolla tavallako suhtaudut ihmisiin; kuin esineisiin? Että aina kun sinä vaan haluat, niin sun on saatava tai muuten se on siinä? Osta nukke!

Rakkaus ja intohimo ei liity esineisiin.

Vierailija
310/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se deittisovellus Valo? Väittikö mies että on uskova ?

Vierailija
311/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että seksi oli miehelle pettymys.

Ei siis peppuseksiä ?

Ei siis suihin, takaapäin?

Mies tykkää vaihtelusta!

Naisilla ei todellakaan ole ekana mielessä mikään persereikäseksi. Joillakin harvoilla ehkä on. Näistä seksimieltymyksistä jo puhetta varhaisessa vaiheessa, niin ei ole kummallakaan pettymystä kohtaako seksimieltymystoiveet.

Mies voisi laittaa vaikka jo tinderiin kuvan, jossa hänellä on sellainen tekstipaita päällä jossa lukee RAKASTAN ANAALISEKSIÄ. Ei jää kenellekään epäselväksi mitä mies haluaa.

Joo. I love anal

Vierailija
312/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan saatananpalvontaa ja hedonismia.

Vierailija
313/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Tarpeiden teko tarkoittaa virtsaamista/ulostamista.

Tarpeita ja eritteitä on monenlaisia.

Vierailija
314/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen empaattisia kommentteja ap saanut nyt. Yleensä täällä aletaan haukkumaan naista ja nauraamaan,että olitpa tyhmä kun kuvittelit jotain

Kiitos näistä, edes vähän lohduttaa :)

Ap

Vierailija
315/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
316/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että seksi oli miehelle pettymys.

Ei siis peppuseksiä ?

Ei siis suihin, takaapäin?

Mies tykkää vaihtelusta!

Naisilla ei todellakaan ole ekana mielessä mikään persereikäseksi. Joillakin harvoilla ehkä on. Näistä seksimieltymyksistä jo puhetta varhaisessa vaiheessa, niin ei ole kummallakaan pettymystä kohtaako seksimieltymystoiveet.

Mies voisi laittaa vaikka jo tinderiin kuvan, jossa hänellä on sellainen tekstipaita päällä jossa lukee RAKASTAN ANAALISEKSIÄ. Ei jää kenellekään epäselväksi mitä mies haluaa.

Joo. I love anal

Tuollaisella tekstillä ainakin löytäisi etsimänsä kaltaisia pervoämmiä.

Vierailija
317/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri ihan täysin samoin. Vielä kysyin mieheltä, lopahtiko mielenkiinto, ja väitti että kiinnostaa, mutta sitten poisti joka paikassa. Ei siis edes käyttäny hyväkseen mahdollisuutta sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Noh, tuskin hävisin mitään.

Vierailija
318/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies luuli pääsevänsä intiimiin pikkuklubiin mutta pettyi kun huomasi päätyneensä tuhatpäisen yleisön vetävään reiviluolaan?

Jotkut ovat kuule tyytyväisiä reiviluolastakin.

No mikä siinä jos on muna kuin paloletku mutta tällaiselle keskiverto kolmetoistasenttiselle se ei ole mikään juhlallinen elämys.

Kolmetoista on kyllä aika vähän.. En usko, että se on keskivertokoko.

Mutta kun on.

Vierailija
319/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit huono sängyssä

Vierailija
320/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja intohimo ei liity esineisiin.

Kyllä muuten voi liittyä. Tässä aloittajan tapauksessa en myöskään havaitse rakkautta ainakaan toisen osapuolen puolelta.