Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille suhteet ovat vain peliä. Miehelle ei riittänyt pelkkä seksi, hän halusi saada sinut kokonaan koukkuun. Ihastumista ja tunteita myöten.
Sitten kun sai kaiken haluamansa, lähti etsimään toista ihailijaa, ja aloittaa alusta.
Pelkkä seksi ei tuo täyttä tyydytystä, haluaa saada sinulta tunteet myös.
Minulle on tehty kanssa samoin, eräs pelimiehenä pitämäni ystävä kertoi minulle, että tästä johtuu.
Miehet on todella yksikertaisia ei miehet kykene noin monimutakisiin ihmisuhde draama kuvioihin mitä naiset aina kuvittelevat mutta tuoltahan se saattaa vaikuttaa kun naiset ei kykene ymmärtämään että mies sanoo suoraan eikä siinä tarvita tulkintoja ja rivien välistä lukemista
Miehet osaavat valehdella.. ei uskottavasti mutta kuitenkin tilanteesta selviten.
Ei miehet ole niin kieroja kuin naiset vaikka naiset aina väittävät miehiä kieroiksi valehtelijoiksi vaikka mies olisi täysin rehellinen millä naiset oikeuttaa oma kieroilun ja valehtelun ja toisekseen ei miehet valehtele lähellekkään niin paljon kun naiset väittävät ja tämä johtuu siittä että naisen ei kykene suoraan ajatteluun ja alkavat väittämään miestå valehtelijaksi kun miehet puheet ja teot vastaa sitä mitä nainen on itse päätellyt kun ei ole suostunut ymmärtämään suoraa puhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, ettei Suomessa synny lapsia. Tinder on vienyt miehiltä halun parisuhteeseen.
Pelkkää tätä suhteet miesten kanssa ovat, joten ei kannata turhaan vaivautua.
Kyllä se on naiset jotka sen halun parisuhteeseen on tuhonnut vaatimuksilla ja puhtaalla hyväksikäytöllä niin älä syytä miehiä tai sovelluksia naisten omasta toiminnasta!
Tai jos et suostu näkemään naisten vastuuta asiaan niin kerro sitten toki mitä hyötyä parisuhteesta on miehelle nykypäivänä? Älä sitten listaa asioita mitä naiset arvostavat ja haluavat vaikka kuinka olet yksin päättänyt että miehesi haluaa samoja asioita mitä sinä haluat
Olen eri, mutta aika paljon miehet kuitenkin parisuhteisiin haluavat, joten mitä ilmeisimmin saavat siitä jotain, kutsuttakoon sitä sitten vaikka hyödyksi.
Mikö ihme mielisairaus saa naisen ajattelemaan että kun minä vähän jalkojani levitän miehelle niin kyllä miehen pitää sen jälkee omistaa elämänsä naisen palvelulle ja huomioimiselle vaikka nainen olisi kuinka hirveä miestä kohtaan. Naisen todellisen luonteen näkee vasta seksin jälkeen kun nainen päättää että enää ei tarvitse huomioida miestä ja pääsee kohtelemaan miestä todellisen luonteen perusteella kun enää seksin jälkee ei ole hyväksyttävää että mies lähtee katselemaan muita naisia. Naiset panostavat suhteeseen vain sen verran että se käynnistyy ja sen jökkeen alkaa vaatimukset ja tämä sen takia että naiset tietävät että mies ei edes suostuisi käynnistämään sitä suhdetta jos tietäisi etukäteen kuinka vaativaksi nainen ryhtyy
Jospa seksi vaan oli surkeaa ja mies pettyi pahasti odotuksiin.
Mukava kuulla jonku miehenkin tekevän tuota katoamista. Naisethat sitä harrastaa ihan kaikki. Mutta miehet eivät tule tänne itkemään kun joku nainen ei enää vastaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksa naista joka panttaa seksiä, mutta haluaa samalla kaiken mitä itse tarvitsee suhteessa. Minä tarvitsen seksiä ja fyysistä läheisyyttä suhteessa. Seksi on minulle fyysisen läheisyyden huipentuma. Jos nainen sanoo että hän ei anna ennen kuin ollaan sitouduttu yhteen, en ymmärrä häntä lainkaan. Kuinka hän voi yhtä aikaa torjua tarpeeni ja vaatia että sitoudun häneen.
Sama kuin minä sanoisin että mitään kivaa kehumista ja huomiontia en anna ennen kuin ollaan pantu kolme kuukautta päivittäin ja nainen on todistanut sitoutuvansa antamaan aina kun haluan.
Vaikka tämä on saanut paljon alapeukkuja, niin allekirjoitan ihan saman. Kuka edes pystyy olemaan kuumenematta kiinnostavalle miehelle? Elämä on liian lyhyt seksin panttaamiselle, ja ei se järvi soutamalla kulu. Toki ikävää tulla goustatuksi, mutta sellaista on tapahtunut aina ja tulee tapahtumaan. Onneksi nahka kovenee vuosien saatossa... Ja seuraava mies!
N50
MInä en halua kovettaa nahkaani vaan säilyttää herkkyyteni sekä kykyni nähdä jokainen suhde arvokkaana ja ainutkertaisena.
N49
Minut ghoustasi kahden yön jälkeen,tosin kyseli tapaamisia,mut en oikein jaksanut heti niin en tiedä kumpi päätti homman kun en itse enää ole innostunut. Hyvä näin. 😁😁
Minulle on ilmaista kun miehet maksaa hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olit huono pano.
Kyllä oli tuo isomahainen mies huono siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille suhteet ovat vain peliä. Miehelle ei riittänyt pelkkä seksi, hän halusi saada sinut kokonaan koukkuun. Ihastumista ja tunteita myöten.
Sitten kun sai kaiken haluamansa, lähti etsimään toista ihailijaa, ja aloittaa alusta.
Pelkkä seksi ei tuo täyttä tyydytystä, haluaa saada sinulta tunteet myös.
Minulle on tehty kanssa samoin, eräs pelimiehenä pitämäni ystävä kertoi minulle, että tästä johtuu.
Miehet on todella yksikertaisia ei miehet kykene noin monimutakisiin ihmisuhde draama kuvioihin mitä naiset aina kuvittelevat mutta tuoltahan se saattaa vaikuttaa kun naiset ei kykene ymmärtämään että mies sanoo suoraan eikä siinä tarvita tulkintoja ja rivien välistä lukemista
Miehet osaavat valehdella.. ei uskottavasti mutta kuitenkin tilanteesta selv
Kyllä me naisetkin osataan kukasta,ainakin minä😁😁
Vierailija kirjoitti:
Jospa seksi vaan oli surkeaa ja mies pettyi pahasti odotuksiin.
Mukava kuulla jonku miehenkin tekevän tuota katoamista. Naisethat sitä harrastaa ihan kaikki. Mutta miehet eivät tule tänne itkemään kun joku nainen ei enää vastaile.
Sinkkuäideille on tätä on mukava tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen nainen, minua pidetään ehkä vanhanaikaisena mutta tämä on juuri se syy, miksi en harrasta seksiä missään tapailusuhteessa ennen kuin koen että ollaan oikeasti pariskunta. Omiin tunteisiini en voi luottaa sillä ihastun helposti, jolloin riski siihen että on sinisilmäinen on liian suuri. Siinä karsiutuu jo muutama tyyppi matkalla, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta.
Mites sitten kun puolen vuoden seurustelun ja sitoutumisen jälkeen huomataan että sängyssä ei ole yhteistä säveltä ja tykätään aivan eri asioista?
Eli seksistä ei voi puhua etukäteen, että mistä tykkää, mitä haluaa ym. etukäteen kumppanin kanssa?
t. päälle kolmikymppinen mitään tietämätön ja kokematon neitsytluuserimies.
Ehkä hän ei pitänyt seksistä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen nainen, minua pidetään ehkä vanhanaikaisena mutta tämä on juuri se syy, miksi en harrasta seksiä missään tapailusuhteessa ennen kuin koen että ollaan oikeasti pariskunta. Omiin tunteisiini en voi luottaa sillä ihastun helposti, jolloin riski siihen että on sinisilmäinen on liian suuri. Siinä karsiutuu jo muutama tyyppi matkalla, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta.
Mites sitten kun puolen vuoden seurustelun ja sitoutumisen jälkeen huomataan että sängyssä ei ole yhteistä säveltä ja tykätään aivan eri asioista?
Ainakin itselläni moni asia ohittaa seksin. Parisuhde on aina kompromissi. Jokainen arvottaa itselleen tärkeät asiat omalla tavallaan.
Mieluummin ghoustaan, kun kerron rehellisesti seksin olleen huonoa. En halua loukata ja kertoa todellista syytä, en myöskään valehdella.
Seksi on erittäin oleellinen osa parisuhdetta. Jos se ei toimi halutulla tavalla, suhdetta on turha jatkaa.
Toisaalta voihan aloittajan tapauksessa olla kyse siitäkin, että siellä on jo toinen pyörityksessä.
Tämä nykypäivän tindertouhu vaan on mennyt tähän. Deittailu on niin äärettömän helppoa, eli siitäkin on tullut eräänlaista kertakäyttökulttuuria.
Itse en ole koskaan edes Tinderissä käynyt, enkä missään muussakaan nettipalvelussa. Kaikki suhteeni olen livetoiminnalla hankkinut.
M47
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sinulle kävi näin.
Miehen sanaan ei saa luottaa, vain tekoihin ja omiin vaistoihin.
Samanlaisia kokemuksia. En deittaile enää ollenkaan. Jos joku mut haluaa, niin seuraava saa tehdä olan takaa näiden edellisten takia.
En ymmärrä minkälainen sosiopaatti esittää kuukauden ihastunutta, että saa toisen sänkyyn ja sitten vaan häviää. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on erittäin oleellinen osa parisuhdetta. Jos se ei toimi halutulla tavalla, suhdetta on turha jatkaa.
Toisaalta voihan aloittajan tapauksessa olla kyse siitäkin, että siellä on jo toinen pyörityksessä.
Tämä nykypäivän tindertouhu vaan on mennyt tähän. Deittailu on niin äärettömän helppoa, eli siitäkin on tullut eräänlaista kertakäyttökulttuuria.
Itse en ole koskaan edes Tinderissä käynyt, enkä missään muussakaan nettipalvelussa. Kaikki suhteeni olen livetoiminnalla hankkinut.
M47
No kyllä, mutta yhden seksikerran perusteella ei voi sanoa miten se seksielämä toimisi parisuhteessa. Se eka kerta uuden kumppanin kanssa yleensä jännittää ja on vähän sellaista sohlaamista usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seksistä ei voi puhua etukäteen, että mistä tykkää, mitä haluaa ym. etukäteen kumppanin kanssa?
t. päälle kolmikymppinen mitään tietämätön ja kokematon neitsytluuserimies.
Ei ainakaan viestein. Seksin aikana ja jälkeenkin voi puhua siitä.
Miehet osaavat valehdella.. ei uskottavasti mutta kuitenkin tilanteesta selviten.