Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
281/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että seksi oli miehelle pettymys.

Ei siis peppuseksiä ?

Ei siis suihin, takaapäin?

Mies tykkää vaihtelusta!

Naisilla ei todellakaan ole ekana mielessä mikään persereikäseksi. Joillakin harvoilla ehkä on. Näistä seksimieltymyksistä jo puhetta varhaisessa vaiheessa, niin ei ole kummallakaan pettymystä kohtaako seksimieltymystoiveet.

Mies voisi laittaa vaikka jo tinderiin kuvan, jossa hänellä on sellainen tekstipaita päällä jossa lukee RAKASTAN ANAALISEKSIÄ. Ei jää kenellekään epäselväksi mitä mies haluaa.

Vierailija
282/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama, vaikka olisikin ollut, en olisi itse mitään paremmin voinut ensimmäisellä ja nyt myös viimeisellä kerralla tehdä..

Mutta olisi nyt sitten laittanut edes sen viestin, että ei napannut ja ollut sanojensa mittainen mies, oikein alkaa naurattamaan, kuinka oikein kauhisteli miehiä, jotka ovat vain seksin perässä liikkeellä

Sp

Ap, estä se ukko puhelimessa ja kaikessa somessa. Eipä tarvi sun sitten ihmetellä ja vastailla, jos yrittäisi vielä lämmitellä sua myöhemmin.

Tommoset passkiaiset pitää lempata kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. --

Hetken aikaa kesti tajuta, että tässä ei tarkoitettu sitä, että vatsa on niin löysällä, että se näkyy tahroina vaatteissakin 😂

Vierailija
284/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne saatanat harrasta vaan yhdenyön juttuja ja jättäisivät sellaiset naiset rauhaan, jotka haluaa kunnon suhteen.  mikä järki on monta viikkoa lämmitellä ja sitten heittää menemään ja vaieta kun on saanut haluamansa, kun voisi vaan sen yhden illan siihen käyttää kun sitä yhtä vaan naisesta haluaa.

Juuri tämä. En käsitä minäkään.

Tai menisivät maksullisiin, ei tarttis säätää mitään, helppoa!

Vierailija
285/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis peppuseksiä ?

Ei siis suihin, takaapäin?

Mies tykkää vaihtelusta!

Naisilla ei todellakaan ole ekana mielessä mikään persereikäseksi. Joillakin harvoilla ehkä on. Näistä seksimieltymyksistä jo puhetta varhaisessa vaiheessa, niin ei ole kummallakaan pettymystä kohtaako seksimieltymystoiveet.

Mies voisi laittaa vaikka jo tinderiin kuvan, jossa hänellä on sellainen tekstipaita päällä jossa lukee RAKASTAN ANAALISEKSIÄ. Ei jää kenellekään epäselväksi mitä mies haluaa.

Parempi liukastella  muka p impin suulla ketunhäntä kainalossa - ja sitten survaisu ja rasvattu salama tallin puolelle.

Voin kertoa että sanomista tulee ...

Vierailija
286/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoita miehelle et sulla oli tippuri :D Vähintä miten voit näpäyttää

Vierailija
287/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama, vaikka olisikin ollut, en olisi itse mitään paremmin voinut ensimmäisellä ja nyt myös viimeisellä kerralla tehdä..

Mutta olisi nyt sitten laittanut edes sen viestin, että ei napannut ja ollut sanojensa mittainen mies, oikein alkaa naurattamaan, kuinka oikein kauhisteli miehiä, jotka ovat vain seksin perässä liikkeellä

Sp

Ap, estä se ukko puhelimessa ja kaikessa somessa. Eipä tarvi sun sitten ihmetellä ja vastailla, jos yrittäisi vielä lämmitellä sua myöhemmin.

Tommoset passkiaiset pitää lempata kerrasta.

Mies on estänyt minut itse, en kyllä tätäkään ymmärrä, että miksi estää...

Vierailija
288/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahden kuukauden kuluttua voi kertoa, että kuukautiset oli myöhässä, teki testin ja on raskaana

Vierailija
289/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on estänyt minut, mutta tuo olisikin hyvä idea muuten...

Vierailija
290/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvä pano! Uikutitko yhdynnän aikana?

Heilutitko päätäsi puolelta toiselle ja päästelit samalla pieniä oh-oh-oh-ääniä?

Vierailija
291/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvä pano! Uikutitko yhdynnän aikana?

Heilutitko päätäsi puolelta toiselle ja päästelit samalla pieniä oh-oh-oh-ääniä?

Oliko pää hieman takakenossa ja silmät kiinni önistessäsi? Oliko?

Vierailija
292/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä käytöstä. 🤮 Mulle tosin kolme viikkoa on lyhyt aika oppia tuntemaan ketään syvällisemmin. Ehkä mun kohtalo on sitten jäädä vitkutteluillani ilman kumppania kun pelkään liikaa satuttavani itseäni jos toimin liian nopeasti 🤔

Vierailija
293/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ihmiset tekee näin".

Kysyt varmaan itseltäsi. Ei oo helppoo olla helppo nainen.

Vierailija
294/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök mitä käytöstä. 🤮 Mulle tosin kolme viikkoa on lyhyt aika oppia tuntemaan ketään syvällisemmin. Ehkä mun kohtalo on sitten jäädä vitkutteluillani ilman kumppania kun pelkään liikaa satuttavani itseäni jos toimin liian nopeasti 🤔

Serbian pään Tinderi. 89 päivää saa olla viisumivapaasti. Parisuhde ja mahdollinen raskaus nähdään normaalina. Pyydä nyyttäri tyylisille piknik treffeille johon kumpikin tuo jotain. Google translate auttaa kääntämään profiilissa olevia tekstejä. RyanAir lentää Puolaan.

https://www.rome2rio.com/map/Warsaw-Modlin-Airport-WMI/Subotica

Vierailija
295/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä ja mua satuttaa tosi paljon miehen käytös, vaikka kuinka yrittäisin ajatella, että parempi näin..

Ap

Vierailija
296/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä ja mua satuttaa tosi paljon miehen käytös, vaikka kuinka yrittäisin ajatella, että parempi näin..

Ap

Moi

Voitaiskohan me tavata ja muista olis seurusteluunki. Ei haittaa pömppis. Se on jopa söpöä mun mielestä. Ja mä en goustaa ku oon saanut tai siis kun ollaan saatu.

Vierailija
297/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillunhimoinen gigolo sai haluamansa. Tästä syystä harrastin seksiä nykyisen mieheni kanssa vasta kun olimme tunteneet yli 3 kk

Meinaatko, että se gigolo muuttuu 3 kk pihtauksella joksikin muuksi?

Gigolo ei muutu, mutta häipyy kuvioista ennen kun suhde syventyy liikaa, jolloin ei tule tunnetta likaiseksi ja käytetyksi jäämisestä.

Vierailija
298/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä ihmeessä edes tutustuit tuollaiseen k*sipäähän?

Vierailija
299/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moi

Voitaiskohan me tavata ja muista olis seurusteluunki. Ei haittaa pömppis. Se on jopa söpöä mun mielestä. Ja mä en goustaa ku oon saanut tai siis kun ollaan saatu.

Ap sinuna en luottaisi tohon mieheen.

Vierailija
300/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moi

Oletko pahassa puutteessa? Miten kirjoittaisit sen jälkeen kun olisit saanut ja toinekin olisi, vai kirjoittaisitko mitään? (sivumainintana vain)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan