Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas erottuani en halunnut uutta ihmissuhdetta vaan iloista laastariseksiä. Silloin harmitti kun äijät haki ruoanlaittajaa lapsilleen.
Aloittaja on eronnut kaksi vuotta sitten. Ei tässä vaiheessa voi enää laastarista puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies luuli pääsevänsä intiimiin pikkuklubiin mutta pettyi kun huomasi päätyneensä tuhatpäisen yleisön vetävään reiviluolaan?
Jotkut ovat kuule tyytyväisiä reiviluolastakin.
No mikä siinä jos on muna kuin paloletku mutta tällaiselle keskiverto kolmetoistasenttiselle se ei ole mikään juhlallinen elämys.
Kolmetoista on kyllä aika vähän.. En usko, että se on keskivertokoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies luuli pääsevänsä intiimiin pikkuklubiin mutta pettyi kun huomasi päätyneensä tuhatpäisen yleisön vetävään reiviluolaan?
No mikä siinä jos on muna kuin paloletku mutta tällaiselle keskiverto kolmetoistasenttiselle se ei ole mikään juhlallinen elämys.
En minäkään. Ja aivot on muutenkin tärkein sukupuolielin. Sitten tulee sydän ja hormonit ja sitten vasta ne ruumiinosat.
Ite isänä olen tyttärilleni neuvonut että jätkät käyttää vain hyväksi, et jos se on paha, niin kannattaa muistaa se asia ja olla antamatta.
Jos käyttäytyy inhottavasti ja painostaa tai yrittää raiskata, niin mulle soitto ja tuun hakkaa sen tohjoksi.
Eriasia on jos itsekin haluaa irrotella ja näin.
Mut jätkät siellä. Mä hakkaan teidät jos ette kunnioita mun tyttäriä.
Onks tää tältä erää selvä?
Vihane iskä kirjoitti:
Ite isänä olen tyttärilleni neuvonut että jätkät käyttää vain hyväksi, et jos se on paha, niin kannattaa muistaa se asia ja olla antamatta.
Jos käyttäytyy inhottavasti ja painostaa tai yrittää raiskata, niin mulle soitto ja tuun hakkaa sen tohjoksi.
Mäki haluun helou neigbour tyylisen isän itselleni suojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas erottuani en halunnut uutta ihmissuhdetta vaan iloista laastariseksiä. Silloin harmitti kun äijät haki ruoanlaittajaa lapsilleen.
Aloittaja on eronnut kaksi vuotta sitten. Ei tässä vaiheessa voi enää laastarista puhua.
Joo, en todellakaan tarvitse enää mitään laastaria, vaan ihan uuden kumppanin, mutta tälläiset kokemukset kyllä satuttaa ja luottamus miehiä kohtaan vähenee
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa on aika pitkä selibaatti. Kolme viikkoa sait haluamaasi, kun mies ei saanut. Lopulta pitkän ajan kuluttua hän sai viimein seksiä ja tajusi että niin kauan kärvisteli saadakseen vähän ja nyt pitäisi taas siirtyä antamaan sinulle, ties kuinka pitkään sitä mitä haluat. Ilman tietoa montako viikkoa pitää taas odotella. Tulee fiilis että koko suhde on vain sinun tarpeillesi.
Minä ainakin haluaisin miehen, jolle seksi on välittämisen osoitus eikä mikää ihan vessassa käymistä vastaava perustarve.
Vierailija kirjoitti:
Ap käynyt porvoossa jälleen kerran .
Olisinkin käynyt, enkä päästänyt tätä miestä kotiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika pitkään jaksoi piirittää kuitenkin vain yhden seksikerran takia
Ei todellakaan ole. Niin harva muija enää alistuu luomakunnan kruunun poljettavaksi että vuosiakin voi yrittää.
Mä en ole ikinä alistunut luomakunnan kruunun poljettavaksi. Seksiä on kyllä ollut niin lyhyemmissä kuin pidemmissäkin suhteissa.
Mutta jatkapa sinä sitten vain yrittämistä ja mieti, missä vika.
Nää ghostailijat aiheuttaa sen, että kohta pitää alkaa odottamaan avioliittoon asti sänkypuuhia. Muuten ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Nää ghostailijat aiheuttaa sen, että kohta pitää alkaa odottamaan avioliittoon asti sänkypuuhia. Muuten ei uskalla.
Tämä on poliittisesti vähän epäkorrekti ajatus varmaan, mutta yhtä hyvin voisi antaa ensimmäisenä iltana. Sillä tavalla tulisi kartettua tuo ap:n kohtaama miestyyppi, jolle päällimmäinen tavoite on valloittaa vähän vaikeasti tavoiteltava nainen. Minun mielestäni rasittavampaa kuin rehellinen s***n perässä juokseminen. Tietysti kaikille tämä ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa on aika pitkä selibaatti. Kolme viikkoa sait haluamaasi, kun mies ei saanut. Lopulta pitkän ajan kuluttua hän sai viimein seksiä ja tajusi että niin kauan kärvisteli saadakseen vähän ja nyt pitäisi taas siirtyä antamaan sinulle, ties kuinka pitkään sitä mitä haluat. Ilman tietoa montako viikkoa pitää taas odotella. Tulee fiilis että koko suhde on vain sinun tarpeillesi.
Minä ainakin haluaisin miehen, jolle seksi on välittämisen osoitus eikä mikää ihan vessassa käymistä vastaava perustarve.
Olet harvinaisuus naiseksi.
Missä te tutustuitte? Onko miehellä lapsia tai sulla?
Väitän että seksi oli miehelle pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä miehellä lapsia?
On lapsia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt ei ole mikään uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Ja aivot on muutenkin tärkein sukupuolielin. Sitten tulee sydän ja hormonit ja sitten vasta ne ruumiinosat.
Miten sydän liittyy panemiseen, muuten kuin että sen olisi hyvä olla leikkaamatta kiinni kesken kaiken?
Vihane iskä kirjoitti:
Milläs sinä ripuliranne kenetkään hakkaisit? Kätesikin ovat niin siimat että syyte tulisi ruoskinnasta.