Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
221/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on varmaan muitakin naisia, koska näinhän kuuluu tehdä, kun tapailee useampaa naista saa seksiä myös useimmin. Kaikki tuntemani naiset tekee myös näin.

Kuuluu tehdä? Enpä ole tuollaisesta säännöstä kuullut, mutta kiva tietää vastaisuuden varalle.

Tapailu tarkoittaa sitä että vasta kartoitetaan eri vaihtoehdoista. Ethän sinä asuntoa, autoa, jne osta katsomatta ja ajamatta useampaa?

Vierailija
222/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on varmaan muitakin naisia, koska näinhän kuuluu tehdä, kun tapailee useampaa naista saa seksiä myös useimmin. Kaikki tuntemani naiset tekee myös näin.

Kuuluu tehdä? Enpä ole tuollaisesta säännöstä kuullut, mutta kiva tietää vastaisuuden varalle.

Tapailu tarkoittaa sitä että vasta kartoitetaan eri vaihtoehdoista. Ethän sinä asuntoa, autoa, jne osta katsomatta ja ajamatta useampaa?

Jos tuntuu heti omalta niin miksipä en?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti sitä oletetaan, että parin valinnassa ei saisi olla kuin se yksi vaihtoehto, jonka kanssa sitten yritetään väkisin vääntää jotain suhdetta.

Vierailija
224/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuntuu hyvältä ei vielä ole esim hyvän auton merkki. Kyllä siihen pitää syventyä vähän syvemmin ja ottaa riittävän kattavasti selvää mahdollisista vioista ja puutteista.

Vierailija
225/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin tulleeni kotiin ja ostin hometalon.

Vierailija
226/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait onneksi tietää jo tässä vaiheessa, että mies on ihan hirveä tyyppi. Normaaleihin käytöstapoihin kuuluisi kertoa, ettei nyt vain napannut. Mieti, kun olisit joutunut suhteeseen tuollaisen kanssa, ja olisi vasta myöhemmin paljastunut, millainen kusipää on.

Vierailija
227/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuntuu hyvältä ei vielä ole esim hyvän auton merkki. Kyllä siihen pitää syventyä vähän syvemmin ja ottaa riittävän kattavasti selvää mahdollisista vioista ja puutteista.

Mä kyllä haluaisin tietää jos deittikumppanini suhtautuisi minuun kuin auton ostoon ja sivuuttaisi tunnepuolen. Mulle suhteessa on kyse sataprosenttisesti tunteista. Vaikka olisi kuinka täydellinen tyyppi, jos tunne puuttuu, suhteella ei tee paskaakaan.

Vierailija
228/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ehkä mies valehteli sinulle, ja halusi oikeasti vain seksiä.

- Ehkä mies ei valehdellut sinulle, mutta koki että teillä ei vaan ollut oikeanlaista seksuaalista kemiaa, ja menetti siksi kiinnostuksensa.

Lopullisen totuuden tietää vain mies itse.

Varmaan joku näistä, mutta onko niin vaikeaa laittaa edes se viesti, että ei nyt napannut, sen sijaan että ghostaa ja estää.. En voi ymmärtää...

Ap

Tutustu narsismiin. Ne katoavat ja tulevat takaisin. Siksi ei sano sinulle nyt mitään. Ilmestyy takaisin ja sanoo, että häntä alkoi pelottaa, kun tuli niin isoja tunteita siinä sekstaillessa. Ja nyt sitten kaduttaa ja hän on sitä mieltä, että haluaisi yrittää uudelleen. Ja sitten, jos sinä et tajua, että tuo on kaikki ihan huuhaata, saatatte päätyä uudelleen lakanoihin ja mies katoaa taas ja tulee taas ja katoaa taas ja tulee taas...

Nyt olet vaan onnellinen, että pääsit irti ilman traumoja ja narsistin uhrin mielenterveysongelmia. Et vastaa sille enää ikinä mitään. Yhtään mitään. Vastaukset kysymyksiisi löydät netistä, siltä mieheltä et tule saamaan. Esim. HG Tudorilla on paljon videoita tästä aiheesta, jos löydät sieltä videotulvan alta oikeat. 

Vierailija
229/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait onneksi tietää jo tässä vaiheessa, että mies on ihan hirveä tyyppi. Normaaleihin käytöstapoihin kuuluisi kertoa, ettei nyt vain napannut. Mieti, kun olisit joutunut suhteeseen tuollaisen kanssa, ja olisi vasta myöhemmin paljastunut, millainen kusipää on.

No niinpä. Itse tarvitsin terapiaa suhteen jälkeen. 

Vierailija
230/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ehkä mies valehteli sinulle, ja halusi oikeasti vain seksiä.

- Ehkä mies ei valehdellut sinulle, mutta koki että teillä ei vaan ollut oikeanlaista seksuaalista kemiaa, ja menetti siksi kiinnostuksensa.

Lopullisen totuuden tietää vain mies itse.

Varmaan joku näistä, mutta onko niin vaikeaa laittaa edes se viesti, että ei nyt napannut, sen sijaan että ghostaa ja estää.. En voi ymmärtää...

Ap

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, huonoa käytöstä tuollainen.

Ghostaamisesta vielä sen verran, että ihmiset ghostaavat nykyään toisiaan "Tinder maailmassa" aivan käsittämättömän usein, joten en yhtään ihmettelisi jos jotkut ihan vilpittömästi ovat alkaneet ajatella että se kuuluu asiaan. Että niin pitääkin tehdä, jos tapailu ei enää nappaa.

Eli me ihmiset olemme ikään kuin itse kollektiivisesti omalla toiminnallamme synnyttäneet tämän nykyisen ilmapiirin, jossa kilpaa ghostataan toisiamme.

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
231/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Löysä pimpsa niin ei jatkoon. Karua, mutta totta. Tai lahna sängyssä, paha haju jne. Itsetutkiskelun paikka!

Minut jättänyt mies oli itse valehtelematta katkarapu joka kesti alle minuutin. Erikoista jos sellaisella on muita varaa arvostella. -Ei ap

Mies teki ennaltaehkäisevän iskun. Tiesi, ettet ollut tyytyväinen hänen varustukseen ja olisit jättänyt miehen piaan joten mies päätti toimia ensin. Jätetyksi tulemisesta ottaa aina henkistä osumaa.

Hän ei voinut mistään päätellä etten olisi ollut tyytyväinen, koska silloin oikeasti olin ja mä vain rakastuin enemmän häneen seksin myötä, vaikka se oli mitä oli. Olisin nähnyt hänet loppuelämäni kumppanina. Jos en olisi ollut tyytyväinen, olisin ollut itse se joka pistää homman poikki.

Nyt toki suhtautumiseni on muuttunut ja ihan syystä.

Kyllä sen näkee naamasta jos toinen ei ole tyytyväinen. Myös tuo katkarapukommentti kertoo asenteestasi vaikka olisitkin vihainen miehen häivyttyä.

Jep. Nämä katkarapukommenttien laukojat ovat ihmisenä samanlaisia kuin idioottimiehet jotka laukovat kummentteja löysistä alakerroista. Molemmat yhtä oksettavia, mutta kaksoisstandardien vuoksi naisten kommentteja ei haukuta samaan malliin toksisina.

En olisi IKINÄ heittänyt mitään katkarapukommentteja, jos se mies ei olisi ollut kusipää. En heittäisi tuollaista kenestäkään, joka ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että joskus nuo kommentit ovat ihan paikallaan. Väitän että anonyymit katkarapukommenttini ovat todella pientä siihen nähden, mitä se mies sai minun henkisessä hyvinvoinnissani tekonsa myötä aikaan.

Uhriasema oikeuttaa puhumaan muista miten huvittaa? Mies oli yksin suhteessa?

No kyllä oikeuttaa, jos ihminen heittää toisen menemään kuin roskan. Se kertoo hänestä ihan riittävästi. Kuten myös sellaiset kommentit, että olisi mallityttöjäkin ollut tarjolla (tämän miehen suusta). Että sellainen ihana prinssi siellä. Voin kertoa lisääkin jos haluat kuulla :)

Okei eli hän ei olisi saanut erota sinusta? Olisit halunnut pitää miehen joka puhuu sinulle noin? 🤣

Olisi saanut, mutta sen olisi voinut tehdä nätimminkin. Mä otin tuon hänen kommenttinsa silloin itse asiassa kehuna, koska sanoi että haluaa naisen jossa on jotain muuta. Mutta jälkikäteen tajusin että se oli puhdasta vittuilua ulkonäöstäni.

Kaikki ei mennyt tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan ja kuten sinä suunnittelit sinusta tuli vihainen kuin pikkulapsesta jolta on viety kaikki lelut ja karkit?

Ihan oikeutettua olla vihainen tullessan huijatuksi ja kaltoinkohdelluksi. Hei, meillä oli ehkä sama kahdenkymmenen sekunnin katkarapumies. Saat kaiken empatiani. 

Vierailija
232/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että mies sai.

Vierailija
233/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi vain arvailla, jos ei mies itse kykene kertomaan. Minulle kävi niin, että päädyttiin viestittelemään ja juttelemaan nuoruuden ihastuksen kanssa. Kummatkin olimme vapaita, niin luulin, koska puhuttiin elämästä, olemisesta ja suunnitelmista maan ja taivaan väliltä.

Nähtiin, vietettiin yö yhdessä, mies ghostasi, ei vastannut viesteihin, ei ottanut yhteyttä.

Vuosien jälkeen törmättiin uudestaan.

Mies avautui ja pyysi anteeksi, kertoi että hänellä oli viestittelyn aikaan ollut vakisuhde katkolla, ja oli meidän yhteisen yön jälkeen päättänyt yrittää jatkaa entisen kanssa. Minä en tästä tiennyt mitään, ja mies oli kertonut olevansa vapaa.

Enpä osannut silloin kysyä että oletko oikeasti vapaa vai onko sinulla kenties meneillään joku tauolla oleva on/off suhde.

Joku kysyy ehkä, että mitä väliä, saithan seksiä, mutta en ole niin miehenkipeä, että olisin auliisti tarjoutunut välipanoksi sillä välin kun mies pohtii suhteensa tilaa. Tai mistä sen tietää, olisin saattanutkin, jos olisin tiennyt missä mennään. Silloin en tiennyt, menin rakastumaan lujaa, ja satutin itseni.

Vierailija
234/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota jaksan aina ihmetellä, että miehet ovat noin lapsellisia. Aivan kuin se toisen huijaaminen olisi koko jutun suola. Joskus olen sanonut alusta saakka, että ollaan rehellisiä ja voidaan olla ihan vain kevyemminkin (eli seksin merkeissä) yhdessä, kunhan vain tiedän missä mennään. Eiii, mies puhuu ummet ja lammet ja kuulostaa olevan jo esittelemässä äidilleen, menee aivan älyttömyyksiin. Ja sitten kyse on kuitenkin pelkästä seksistä, mies pyörittää useampaa samaan aikaan ja on koko ajan puhunut kaikesta ihan puuta heinää.

Vierailija
235/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

1. Provo

2. Seksuaalinen kemia ei toiminut

Vaikka kuinka olen sitä mieltä, ettei ensimmäisen/ensimmäisten kertojen perusteella pidä tuomita, koska kaikki ovat erilaisia ja parhaat seksikokemukseni olen saanut naisten kanssa joiden kanssa ei ole alkuun sujunut, niin silti... Joskus vaan osuu kohdalle joku nylkyttäjänainen tai joku jolla paljastuu jokin turn off jota ei ole voinut tietää etukäteen tai hajut ei vaan sovi yhteen ja silloin seksi ei vain tule toimimaan jatkossakaan. Ghostaus on tyhmää, mutta noissa tapauksissa oikean syyn kertominen lienee vielä tyhmempää. Ja vaikeaa, jos on ollut alkuun niin ihastunut ja lupaillut kaikenlaista, kuten ap:n deitti.

Vierailija
236/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisuhteessa ollut ongelmia kyseisellä miehellä. Äiti ollut kylmä ja nyt kostetaan naisille. Varmasti lukenut pelurin päiväkirjankin kannesta kanteen. Ehkä hän ei myös saa muutoin ja nyt oli mahdollisuus joten siksi piti valehdella. Jotkut myös haluavat esittää kovista kun se on niin cool juttu.

Vierailija
237/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käynyt porvoossa jälleen kerran .

Vierailija
238/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies luuli pääsevänsä intiimiin pikkuklubiin mutta pettyi kun huomasi päätyneensä tuhatpäisen yleisön vetävään reiviluolaan?

Vierailija
239/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se mies jostain pettyy ja keksii tekosyitä, sepityksiä (vaikka ei niistä puhukaan sitte enään).

Vierailija
240/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies luuli pääsevänsä intiimiin pikkuklubiin mutta pettyi kun huomasi päätyneensä tuhatpäisen yleisön vetävään reiviluolaan?

Jotkut ovat kuule tyytyväisiä reiviluolastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi