Apua! En kehdannut kertoa lääkärissä oikeaa painoani
Sanoin, että painan 60 kg vaikka oikeasti jotain 75. Nyt oon menossa leikkaukseen niin voiko tosta tulla jotain ongelmia??
Kommentit (38)
Mitä muuta valehtelet? Oletko työkykyinen mutta eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lääkäri pystyy arvioimaan painosi kilon parin tarkkuudella. Pääset vaa'alle ennen leikkausta, merkkasi tietoihisi, että tarkistakaa paino.
Ei mua ainakaan ole koskaan punnittu ennen leikkausta vaan on menty sen mukaan mitä olen itse painokseni ilmoittanut.
No tässä tapauksessa sokeakin näkee, että ap on valehdellut painonsa ja saa käydä todistajan valvoessa vaakan kautta.
Ei painoa voi aina tietää. Lihaksikas painaa paljon ja hyvin läski voi olla saman painoinen, ja molempien pituus sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Valheelliset ovat valheellisia kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta valehtelet? Oletko työkykyinen mutta eläkkeellä?
Olen eri mutta tulen kommentoimaan. Nykyään ei ole mitään riskiä että joku päästetään " vahingossa" sair. eläkkeelle.
Edes monisairaat, huonossa kunnossa, jo iäkkäät, pitkä työura takana eivät pääse eläkkeelle.
Tilanne on täysin epäinhimillinen tällä hetkellä.
Saat liian vähän nukutuslääkettä mutta toisaalta, saat ainutlaatuisen tilaisuuden päästä katsomaan aitopaikaltalta, kun ruumistasi leikellään!
Jos pidät itsestäsi niin suosittelen kertomaan ennen leikkausta, että paino heitti 15kiloa.
leikkauspöydissä on nykyään vaaka, koska kaikki naiset ovat niin kovia valehtelijoita, että tuli lääkkeiden annosteluongelmia, kun luotettiin naisten kertomaan painoon.
lapsen suusta kuulet totuuden. naisen suusta et.
Vierailija kirjoitti:
leikkauspöydissä on nykyään vaaka, koska kaikki naiset ovat niin kovia valehtelijoita, että tuli lääkkeiden annosteluongelmia, kun luotettiin naisten kertomaan painoon.
Miten tämä naisiin liittyy?
Tiedän useammankin miehen, joka puhuu shittiä painostaan ja etenkin lääkäreille. Sama on, että tupakoinnin määrää väheksytään ja jos on oltu tupakkalakossa :
-Olen ollut polttamatta ainakin 4 kk. (Totuus reilu kuukausi).
Tällaisia en ole kuullut naisten suusta.
Mitäs oot syönyt itses palloksi, sen siitä saa, että hävettää ja joutuu pukeutumaan ah niin ihananaan tunikaan = parivuoteen lakana
Vierailija kirjoitti:
Saat liian vähän nukutuslääkettä mutta toisaalta, saat ainutlaatuisen tilaisuuden päästä katsomaan aitopaikaltalta, kun ruumistasi leikellään!
Tämä. Kaikissa pilvissä on kaunis hopeareunus ap. Nauti kokemuksestasi.
Lol miksi ihmeessä? Kai tiedät että lääkäri ja muu hoitohenkilökunta tapaa ihan kaiken kokoisia ihmisiä jatkuvasti eikä niitä kiinnosta yhtään sinun muutamat ekstra kilot.
Kerro niille.
Kyllä minut punnitaan joka kerta reuman polilla, tosiaan vain polikäynti. Sama aikoinaan onkon polilla.
BMI 24.
Ennen onkon leikkausta punnittiin.
Typerää valehdella painonsa. Se on mikä on etkä valehtelemalla huijaa kuin itseäsi.
Aika surullista valehdella "numeroiden vuoksi". Siinä vastaanotollahan sinä olit itsenäsi, kiloinesi ja muine ominaisuuksinesi kokonaisuutena.
Riippuu paikasta ja tilanteesta, kuinka rutiinisti paino tarkistetaan ennen leikkausta. Kun lääkärin tekstissä lukee 60 kg, on tietysti ihan oikeutettua uskoa, että se pitää paikkansa. Pitäisi merkitä "ilmoitettu paino", jos ei ole punnittu, mutta ei välttämättä tule aina merkittyä.
Kun asia huolestuttaa sinua, voit soittaa ja pyytää kirjaamaan tietoihisi oikean painosi. Ei sitä kovin syvällisesti tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lääkäri pystyy arvioimaan painosi kilon parin tarkkuudella. Pääset vaa'alle ennen leikkausta, merkkasi tietoihisi, että tarkistakaa paino.
Noh, mitä omakannasta olen lukenut tietojani, niin lääkärit ovat menneet hyvin metsään kun ovat kirjoittaneet "lievästi ylipainoinen" kun ylipainoa on pahimmillaan ollut 30kg.
Näköjään käytännöt sitten vaihtelevat eri sairaaloissa. Nukutuslääkärin kanssa en puhunut yhtikäs mitään, vaan ainoastaan hänen, joka leikkasi. Paino selvitettiin jo siinä vaiheessa, kun kartoitettiin kaikki mahdolliset leikkauksessa huomioitavat jutut.