Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät otaa enää yhteyttä kun saavat tietää minun olevan kuntouttavassa työ toiminnassa

Vierailija
12.07.2023 |

Ovat sanonneet suoraan.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ap , olet astetta korkeammala sosioekonomisella tasolla, kuin ne tuhanet ja tuhannet peruskoulupohjaiset eläkkeellä olevat nuoret-keskiikäiset miehet. Näitä on kirjaimellisesti LAUMOITTAIN eri seuranhakupalveluissa. En tiedä miksi ei edes joku amiska ole käyty. Surullistahan se tietysti on

Mutta, he varmasti hyväksyisivät sinunkaltaisen, "näennäisahkeran" henkilön elämäänsä

Vierailija
62/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vapaaehtoisesti halua itselleen vajaakuntoista elättiä.

Ajan myötä monet tulee sellaisiksi ennemmin tai myöhemmin. Tuilla elää, mutta ei ole kalliisiin juppi harrastuksiin varaa eikä aina halvempiinkaan. Silloin seurasta luonnollisesti poistuu paremmalla elintasolla varustetut ystävät. 

Ei multa ole ainakaan poistunut paremmalla elintasolla varustetut ystävät. Elintaso ei ollut se kriteeri, jonka perusteella aikoinaan ystävystyimme, eikä se ole sitä edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata mainita olevansa kuntouttavassa työtoiminnassa, sillä on niin huono klangi. Sanoo vaan, että olen tällä hetkellä työtön, mutta etsin koko ajan töitä.

Vierailija
64/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tietoisesti ota sairasta ihmistä kumppanikseni. Eri asia on sitten jos olen jo ehtinyt rakastumaan, mutta jos kyseessä on muutaman kerran jatkunut tapailu niin lopetan sen, jos löytyy vakavia sairauksia kuten MT-ongelmia. Elämä on ihan tarpeeksi hankalaa ilman ongelmien kahmimistakin.

Eihän kuntouttavassa käyminen tee sairaaksi. Minulle työkkärissä maalailtiin, että siellä tehdään oikeasti töitä. Sain korotettua tukea, joten sen aikaa kannatti.

Kuntouttavaan ei nykyään pääse tai joudu ilman lääkärinlausuntoa alentuneesta työkyvystä. Tämä siksi ainakin tässä maakunnassa, ettei kuntouttavaan enää joutuisi väärin perustein. Kuntouttava on niille jotka eivät terveytensä takia kykene osallistumaan te - toimiston työllisyyttä edistäviin palveluihin, se on lain mukaan SOSIAALIPALVELUA johon ohjaudutaan sosiaalityöntekijän kautta.

Minuakin yritettiin laittaa kuntouttavaan, vaikka olen perusterve eli perusteet olisivat olleet väärät. Sanoin suoraan te-virkailijalle etten lähde kuntouttavaan työtoimintaan. Tottakai mukisi siitä.  Mitenkähän moni on ollut perusteetta kuntouttavassa työtoiminnassa?  Kunhan on pitänyt siistiä työttömyystilastoja. Hyvä kun on loppu tullut tuollaiselle.

Ainakin kymmenisen vuotta sitten sinne tuupattiin paljon ainakin suunnilleen terveitäkin, joiden ainoa ongelma oli esimerkiksi se, että ikää lli jo 50+.

Olin nuorena apulaisohjaajana tuollaisella pajalla.

Vierailija
65/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutus ja tulotaso ovat yllättävän tärkeitä miehille, vaikka he aina päinvastaista väittävät. Ei yleensä kyllä kelpaa työtön, kouluttamaton tai näissä toimenpiteissä oleva.

Etsi joku samassa tilanteessa oleva tai odota kunnes olet taas töissä.

Vierailija
66/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tuollaista kohdallesi osunut. Valitettavasti työttömyys ja varsinkin mielenterveyden haasteet ovat edelleen "kiellettyjä" aiheita tavallaan suomalaisten mielessä. Niistä ei saisi puhua. Tai ajatellaan että on oma vika, että on työtön tai kuntoutuja tms. Voimia sulle ap ja lohdutuksen sanana, olen itse kuntoutuksesta ainakin työllistynyt. Ihmissuhdepuolella tosin ei juuri mitään tapahdu. Tainnut jäädä itsellekin jokin leima. Mutta ei sitä tiedä vaikka joskus törmätään jossain.

-Kohtalotoveri

Vierailija
67/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutus ja tulotaso ovat yllättävän tärkeitä miehille, vaikka he aina päinvastaista väittävät. Ei yleensä kyllä kelpaa työtön, kouluttamaton tai näissä toimenpiteissä oleva.

Etsi joku samassa tilanteessa oleva tai odota kunnes olet taas töissä.

Eikä väitetä. Jotkut miespuoliset palstaluuserit, jotka ovat lukeneet vähän liikaa incel-kirjallisuutta niin väittävät. Tottakai miehelle, joka haluaa vakaan parisuhteen, perheen ja lapsia on myös naisen koulutus ja tulotaso tärkeitä. Ei todellakaan riitä mikään pelkkä kauneus ja hyvä kroppa, niinkuin väite on. 

Vierailija
68/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä kehtaa täällä sanoa että miehiä ei kiinnosta naisten työt.

Vierailija
69/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siellä kuntolassa omasta halustasi vai vastentahtoisesti?

Vierailija
70/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajat ovat yleensä vähän simppeleitä mutta ahkeria ihmisiä. Mutta tärkeää on että on edes jokin ammatti.

Melkoinen yleistys "yleensä vähän simppeleitä."

Vierailija
71/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap. Minä olen lähihoitaja ja se on ollut kynnyskysymys monelle miehelle. Yksikin sanoi, että kehtaisi seurustella lähihoitajan kanssa.

kuka haluaisi valittavan ruikuttavan lakko/saikkuhoitajan, joka vaan makaa kotona

Vierailija
72/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v. en tee töitä, en myöskään hae töitä. olen ja elän juur niinkun huvittaa. ketään en ole koskaan arvostellut toimeentulonsa tähden. jotenkin homma toimii kun ovat hengissä. se ei ole minun asiani tietää tuollaisia. minulle kaikki ovat samalla viivalla, ja sekös ärsyttää hienohelmoja ja nokka pystyssä kulkevia juppeja. kaikkia katson tasaisesti alaspäin. minä olen minulle tärkein. joten on meitä hyviäkin yksilöitä olemassa.

Vierailija
73/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajat ovat yleensä vähän simppeleitä mutta ahkeria ihmisiä. Mutta tärkeää on että on edes jokin ammatti.

Melkoinen yleistys "yleensä vähän simppeleitä."

ja melkoinen valhe kutsua niitä valittajia ahkeriksi

Vierailija
74/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46v. en tee töitä, en myöskään hae töitä. olen ja elän juur niinkun huvittaa. ketään en ole koskaan arvostellut toimeentulonsa tähden. jotenkin homma toimii kun ovat hengissä. se ei ole minun asiani tietää tuollaisia. minulle kaikki ovat samalla viivalla, ja sekös ärsyttää hienohelmoja ja nokka pystyssä kulkevia juppeja. kaikkia katson tasaisesti alaspäin. minä olen minulle tärkein. joten on meitä hyviäkin yksilöitä olemassa.

miksiköhän hienohelmoja ja juppeja ärsyttää, kun joutuvat elättämään kaltaisesi pummit

Vierailija
75/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap. Minä olen lähihoitaja ja se on ollut kynnyskysymys monelle miehelle. Yksikin sanoi, että kehtaisi seurustella lähihoitajan kanssa.

lähihoitajat tekevät tärkeää työtä. luonteestahan kaikki on kiinni, ei toisen ammatista. minulle ainakaan. 

Vierailija
76/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ollut miehillä mielessä rahan lypsäminen tyhmältä ämmältä, sitten ovat tajunneet, että eihän tällä mitään rahaa ole, kun kiinnostus lopahtanut noin vähästä. Itse olisin onnessani, kun sinnikkäät urhot pelästyisivät tuollaista ja pääsisi nätisti eroon.

Minulla lopahti parisuhde heti kun loiselättini tajusi, etten todellakaan siirrä rahojani hänen tililleen. Miehen rakkaus on täysin hyväksikäyttöön perustuvaa.

Vierailija
77/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vielä kehtaa täällä sanoa että miehiä ei kiinnosta naisten työt.

ei ap mitään töitä tee. se on hullu loinen.

Vierailija
78/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän hienohelmoja ja juppeja ärsyttää, kun joutuvat elättämään kaltaisesi pummit

eipä joudu. sitä varten on puolisoni lompakko. en ole koskaan hakenut mitään tukea tällaiselta persaukiselta valtiolta. ja ainut pummi täällä olet sinä. yhteiskunnan selkärangaton loinen ja paskahousu :)

Vierailija
79/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähihoitajat tekevät tärkeää työtä. luonteestahan kaikki on kiinni, ei toisen ammatista. minulle ainakaan. 

tekeekö ne työtä? ei uskoisi, kun katsoo sairaiden ja vanhusten hoitojonoja. eikös ne useimmiten ole vaan lakossa/saikulla/äitiyslomailemassa

Vierailija
80/114 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä joudu. sitä varten on puolisoni lompakko. en ole koskaan hakenut mitään tukea tällaiselta persaukiselta valtiolta. ja ainut pummi täällä olet sinä. yhteiskunnan selkärangaton loinen ja paskahousu :)

on sinulla ainakin itsetunto kunnossa, kun et pidä puolison lompakolla olemista loisimisena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä