Miehet eivät otaa enää yhteyttä kun saavat tietää minun olevan kuntouttavassa työ toiminnassa
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46v. en tee töitä, en myöskään hae töitä. olen ja elän juur niinkun huvittaa. ketään en ole koskaan arvostellut toimeentulonsa tähden. jotenkin homma toimii kun ovat hengissä. se ei ole minun asiani tietää tuollaisia. minulle kaikki ovat samalla viivalla, ja sekös ärsyttää hienohelmoja ja nokka pystyssä kulkevia juppeja. kaikkia katson tasaisesti alaspäin. minä olen minulle tärkein. joten on meitä hyviäkin yksilöitä olemassa.
miksiköhän hienohelmoja ja juppeja ärsyttää, kun joutuvat elättämään kaltaisesi pummit
eipä joudu. sitä varten on puolisoni lompakko. en ole koskaan hakenut mitään tukea tällaiselta persaukiselta valtiolta. ja ainut pummi täällä olet sinä. yhteiskunnan selkärangaton loinen ja paskahousu :)
on sinulla ainakin itsetunto kunnossa, kun et pidä puolison lompakolla olemista loisimisena
Psykopaatti se on.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Mua piiritti mies, jolle kerroin olevani eläkkeellä mielenterveysdiagnoosilla. Hän vain totesi, ettei kukaan meistä ole täydellinen ja nyt on puoli vuotta eletty susiparina ja naitu lähes joka päivä :D
Kuntouttava työtoiminta saattaa karkottaa kyllä kaikkea työtä vieroksuvat persut, joten sehän on vain hyvä asia.
Niin, koska mt ongelmaisilta saa parasta seksiä ja helposti. Ja sitähän te olette tehneetkin. Ei se ole mikään suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap. Minä olen lähihoitaja ja se on ollut kynnyskysymys monelle miehelle. Yksikin sanoi, että kehtaisi seurustella lähihoitajan kanssa.
lähihoitajat tekevät tärkeää työtä. luonteestahan kaikki on kiinni, ei toisen ammatista. minulle ainakaan.
tekeekö ne työtä? ei uskoisi, kun katsoo sairaiden ja vanhusten hoitojonoja. eikös ne useimmiten ole vaan lakossa/saikulla/äitiyslomailemassa
no juu korjaan lausuntoa. ainakin osa suomalaisista lähäreistä tekee työnsä hyvin. miten hoitotyö mielestäsi vähentää jonoja? aiheuttamalla kuolemia? esim. 4viikkoa osastolla, ja sitten krematorioon? vai tarkoitatko jonossa olevia, jotka eivät saa hoitoa lainkaan? se taas on mariinin hallituksen aiheuttama hoitajien joukkopako alalta, jossa vapaaehtoiset, tehottomat ja vaarallisetk-piikit pakotettiin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46v. en tee töitä, en myöskään hae töitä. olen ja elän juur niinkun huvittaa. ketään en ole koskaan arvostellut toimeentulonsa tähden. jotenkin homma toimii kun ovat hengissä. se ei ole minun asiani tietää tuollaisia. minulle kaikki ovat samalla viivalla, ja sekös ärsyttää hienohelmoja ja nokka pystyssä kulkevia juppeja. kaikkia katson tasaisesti alaspäin. minä olen minulle tärkein. joten on meitä hyviäkin yksilöitä olemassa.
miksiköhän hienohelmoja ja juppeja ärsyttää, kun joutuvat elättämään kaltaisesi pummit
eipä joudu. sitä varten on puolisoni lompakko. en ole koskaan hakenut mitään tukea tällaiselta persaukiselta valtiolta. ja ainut pummi täällä olet sinä. yhteiskunnan selkärangaton loinen ja paskahousu :)
on sinulla ainakin itsetunto kunnossa, kun et pidä puolison lompakolla olemista loisimisena
Psykopaatti se on.
ei, vaan tavallinen kotivaimo. harmittaako teitä, kun joudutte oravanpyörässä raatamaan leipänne eteen?
Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
Työttömyys, varsinkin pitkittynyt, kertoo ihmisestä ihan riittävästi. Ihminen, joka joutuu kuntouttavaan ei ole hoitanut asioitaan kunnolla ja miksi kukaan haluaisi olla sellaisen kanssa yhdessä? Meillä on yhteiskunnassa velvollisuutemme ja yksi niistä on työssäkäynti. Normaali ihminen hoitaa koulutuksen kuntoon, työllistyy ja alkaa rakentamaan uraa itseään kiinnostavalla alalla. Ihminen, jonka elämässä työ ei näyttele minkäänlaista roolia ei ole oikeastaan ihminen lainkaan. Hän on jonkinlainen lapamato, joka vain ajelehtii elämässä toisten ihmisten kustantamana.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys, varsinkin pitkittynyt, kertoo ihmisestä ihan riittävästi. Ihminen, joka joutuu kuntouttavaan ei ole hoitanut asioitaan kunnolla ja miksi kukaan haluaisi olla sellaisen kanssa yhdessä? Meillä on yhteiskunnassa velvollisuutemme ja yksi niistä on työssäkäynti. Normaali ihminen hoitaa koulutuksen kuntoon, työllistyy ja alkaa rakentamaan uraa itseään kiinnostavalla alalla. Ihminen, jonka elämässä työ ei näyttele minkäänlaista roolia ei ole oikeastaan ihminen lainkaan. Hän on jonkinlainen lapamato, joka vain ajelehtii elämässä toisten ihmisten kustantamana.
Työttömiä on kuntouttavassa työtoiminnassa toimistotöissä kaupungin yksiköissä ja he näkevät asiakkaiden nimet, sosiaaliturvatunnukset, osoitteet, puhelinnumerot esim. sairaalan arkisto, museot, taidemuseot, hautausmaiden toimistot, sosiaalitoimistot, kansalaisopistot, vesilaitos, sähkölaitos, nuorisotalot, sivistyskeskus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä on kuntouttavassa työtoiminnassa toimistotöissä kaupungin yksiköissä ja he näkevät asiakkaiden nimet, sosiaaliturvatunnukset, osoitteet, puhelinnumerot esim. sairaalan arkisto, museot, taidemuseot, hautausmaiden toimistot, sosiaalitoimistot, kansalaisopistot, vesilaitos, sähkölaitos, nuorisotalot, sivistyskeskus jne.
Kun minä olin kuntouttavassa työtoiminnassa niin tehtäväni oli silputa kyseisen yksikön työntekijöiden palkkapaperit eli niissä oli henkilötunnukset ja kaikki. 2 muuta työtöntä siivosi kaappeja, missä oli asiakkaiden papereita.
Kuntouttavaa työtoimintaa on myös kirjastossa eli laittavat palautettuja kirjoja hyllyihin.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajat ovat yleensä vähän simppeleitä mutta ahkeria ihmisiä. Mutta tärkeää on että on edes jokin ammatti.
Lihavat lähihoitajat ei ole ahkeria
Vierailija kirjoitti:
Aika rankkaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap. Minä olen lähihoitaja ja se on ollut kynnyskysymys monelle miehelle. Yksikin sanoi, että kehtaisi seurustella lähihoitajan kanssa.
Yksi tapailumies oletti _en tiedä kyllä miksi_ , että olen farmaseutti ja kun hänelle sitten selvisi työpaikkani niin tämä tokaisi suoraan kuinka hän ei todellakaan aio seurustella minkään "kaupankassan" kanssa.
Se oli oikeasti hirveä tunne kuinka halveksien ja nokkavarttaan pitkin hän katsoi tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rankkaa tekstiä.
Tuo lapamato oli paras.
Vierailija kirjoitti:
Itse valehtelin miehelle, että minulla on ammatti ja olen töissä, vaikka oikeasti en ollut vielä valmistunut mistään ja olin juuri lopettanut kunt. työtoiminnan. Koko tapailumme ajan hän luuli minun olevan töissä ja vielä seurustelun alussakin, koska näimme vain viikonloppuisin. Hän ei kuitenkaan ollut moksiskaan, vaikka myöhemmin hänelle selkeni, että kyse olikin vain työkokeiluista ja sen sellaisista, eikä palkkatöistä.
Nyt olemme olleet kohta 7v yhdessä.
Valehtelitko sitten kuitenkaan? Kävithän sinä töissä ja oli sulla ammatti, vaikkei koulutusta ollutkaan.
Onko pakko hakea kumppania just silloin, kun siellä olet? En itsekään ihastuisi tuommoisessa elämäntilanteessa olevaan ainakaan ihan suoraan. Johan järki sen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tee sellaisilla miehillä mitään, kumppani kannattaa katsella työttömien joukosta niin ymmärrätte toisianne paremmin.
Mä olen aina ollut kouluttamaton ja työtön, hyvin on työssäkäyviäkin kumppaneita riittänyt.
Nyt tosin tilanne on muuttunut, kun olen aloittanut opiskelut.
eipä ne ole kauaa kanssasi viihtyneet, kun on noin kova vaihtuvuus
Kuntouttavasta työtoiminnasta ja työkokeilusta kieltäytyminen voi viedä tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajat ovat yleensä vähän simppeleitä mutta ahkeria ihmisiä. Mutta tärkeää on että on edes jokin ammatti.
Lihavat lähihoitajat ei ole ahkeria
Eli siis ei tarvitse olla ahkera, jos on lihava. Jotakin voi tehdä auttaakseen hoikkia hoitajia tärkeässä työssään.
Hallitus on lisäämässä työmarkkinatuki työtä, mutta en tiedä millä nimellä. Lisäksi toimeentulotukeen tulee työvelvoite.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on lisäämässä työmarkkinatuki työtä, mutta en tiedä millä nimellä. Lisäksi toimeentulotukeen tulee työvelvoite.
Ja irtisanomissuojaa ollaan heikentämässä.
Höpö höpö.
Mua piiritti mies, jolle kerroin olevani eläkkeellä mielenterveysdiagnoosilla. Hän vain totesi, ettei kukaan meistä ole täydellinen ja nyt on puoli vuotta eletty susiparina ja naitu lähes joka päivä :D
Kuntouttava työtoiminta saattaa karkottaa kyllä kaikkea työtä vieroksuvat persut, joten sehän on vain hyvä asia.