Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
401/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti harva nainen on kaunis, monella naisella suomessa on ylipainoa, rumat kasvonpiirteet, huono iho, hiukset rumat, mieslantiot, rintoja ei ole ja pukeutuminen on huonoa.

Eikä tatuoinnit ainakaan tilannetta paranna.

Mut täysneulattu mies on ihqu!

Vierailija
402/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.

Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???

Vierailija
404/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".

Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...

Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.

Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.

Tämäpä juuri. Oma puolisoni kehuu minua useasti vielä näin liki 30 vuoden jälkeenkin ja siitä johtuen varmasti nauraisin makoisasti moiselle kortille, kun tiedän, että en ole luonnollisestikaan täydellinen ja välillä suorastaan hankala, mutta silti puoliso aina muistaa sanoa, että maailman ihanin.

Vierailija
405/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että kun naista sanoo kauniiksi tai hyvännäköiseksi niin silloin nainen alkaa luulemaan että hän on kaunis tai hyvännäköinen vaikka oikeasti se ei sitä ole.

Jos naiselle sanoo rehellisen mielipiteen niin siitä se vetää herneet nokkaan.

Mies on alistetussa asemassa tässä ja naisten pitäisi osata ottaa myös rehellisiä ja negatiivisia kommentteja vastaan koska muuten se nainen alkaa elämään siellä pilvilinnoissa.

Nainen yliarvioi oman tasonsa juuri tämän takia.

Toisin sanoen nainen tietää tasan oman tasonsa, mut mies vaan haluaa alistaa olemalla "rehellinen". Jotta mies vois kuvitella olevansa jotain, mitä ei todellakaan ole. Jotenkin kunkkuna omassa elämässään. Kertoo kyl kaiken asenteestasi, et ansaitse hyvää naista.

Vierailija
406/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???

Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.

Vierailija
407/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Miten tällaiset miehet on kasvatettu?!? Luulet tietenkin itse olevasi joku Luojan lahja naisille???

Sietäisit potkun munillesi, ä ä l i ö.

Vierailija
408/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ajatellut että huomattava vähemmistö ihmisistä on näitä "mulla on oikeus sanoa totuus" ihmisiä. Mut tätä ketjua lukiessa huomaan miten moni puolustelee miehen puheita eikä edes ymmärrä ettei sillä ole väliä miltä ap oikeasti näyttää vaan vain sillä että mies alistaa. Toivon todella, että tänne palstalle on vaan kerääntyneet kaikki persoonallisuushäiriöiset eikä tämä kuvaa oikeeta elämää.

Vierailija
409/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset uskovat kaikki paskaprovot, jotka lukevat anonyymiltä trollifoorumilta? Oletteko sitä samaa porukkaa, joka syytää rahansa huijareille?

Millainen ihminen tulee anonyymille trollifoorumille pätemään jokaiseen paskaprovoon? Oletko sitä samaa porukkaa, joka lausuu ankean ja tuomitsevan mielipiteensä ja paheksuntansa ihan joka ikisessä paikassa ja joka ikisestä asiasta, vaikka ketään ei vois vähempää kiinnostaa?

Vierailija
410/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa joko osa trollaa tai on oikeasti pihalla. Rakkaalle kumppanille ei kuulu ottaa esille rehellisesti mitään negatiivisia asioita, eikä missään nimessä aloittaa syntymäpäiväonnittelu tuohon tyyliin. Ei ole valehtelua olla ottamatta esille itsestäänselvyyksiä. Tottakai aloittaja tietää, ettei ole maailman kaunein.

Mutta mies ei tuossa tapauksessa ole joko kovin viisas, tai kovin ystävällinen ihminen. Miksi olla parisuhteessa sellaisen kanssa?

Vierailija
411/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.

Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*

Rehellisyys kunniaan, ja hei, ainahan voi ottaa huumorilla!

Vierailija
412/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ajatellut että huomattava vähemmistö ihmisistä on näitä "mulla on oikeus sanoa totuus" ihmisiä. Mut tätä ketjua lukiessa huomaan miten moni puolustelee miehen puheita eikä edes ymmärrä ettei sillä ole väliä miltä ap oikeasti näyttää vaan vain sillä että mies alistaa. Toivon todella, että tänne palstalle on vaan kerääntyneet kaikki persoonallisuushäiriöiset eikä tämä kuvaa oikeeta elämää.

Nämä on näitä, jotka ovat liian kilttejä parisuhteeseen, ja joiden hiusraja on ainoa syy, miksi pahat naiset ei kiinnostu. Haukkuvat naisia sitten kaikissa ketjuissa. On aika selvää, ettei noin kuulu toiselle ihmiselle puhua.

Vierailija
413/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

Kaikki naiset eivät haluat, että mies valehtelee.

Vierailija
414/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sen on, vaikka juuri tämä aloitus olisikin provo? Meinaatteko, että tuollaisia totuuden torvia ei oikeasti ole ("minä se olen vain niin rehellinen...").

Vierailija
415/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*

Jos se on totuus niin sano vain, yhtälailla rumalle naiselle voi sanoa että olet ruma.

Vierailija
416/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

Kaikki naiset eivät haluat, että mies valehtelee.

Kukaan nainen ei halua, että hänen miehensä on moukka joka laukoo typeryyksiä, koska ei tajua mistään mitään.

Vierailija
417/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajan miesystävän synttärionnittelu ollut alatyylinen. Verrannollista olisi, jos nainen lausuisi onnitteluinaan miehelle: "Et ole kaikkein komein ja lihaksikkain, mutta olet mulle rakkain." Ainakin itselleni miehenä kelpaisi, enkä vetäisi hernettä nenään.

Vierailija
418/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella. Onneksi tein jo heti alkuun selväksi, että kehoni on se mikä se on eikä siihen tule mitään muutosta. Muutenkin osoitin olevani sinut ulkonäköni kanssa. Onneksi, sillä mies osoittautui tällaiseksi alistajaksi. Luuli varmaan minua ylipainon vuoksi epätoivoiseksi ja henkisesti musertuvaksi.

Ylipainolle en ollut onnistunut tekemään mitään, joten olin hyväksynyt sen. Kun sain lääkityksen, joja korjasi kehoni hormoneja, aloin hoikentua välittömästi. Epäkunnossa olevaa kehoa on vaikea muuttaa millään ruokavaliolla tai liikunnalla.

Vierailija
419/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehdella pitäis?

Ja sitten aina naiset itkee että miehet on pinnallisia ja näkee vain ulkokuoren...

Vierailija
420/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on totuus niin sano vain, yhtälailla rumalle naiselle voi sanoa että olet ruma.

Totta helvetissä se on totuus valtaosassa tapauksista. Mutta onko sillä tosiasialla merkitystä parisuhteen kannalta, jos molemmat ovat toisiinsa tyytyväisiä?

Oletan, että sinulla ei ole kovinkaan paljoa kokemusta ihmissuhteista (ainakaan toimivista) jos kuvittelet, että on hyvä idea sanoa ääneen kaikki mitä ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan