Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että kun naista sanoo kauniiksi tai hyvännäköiseksi niin silloin nainen alkaa luulemaan että hän on kaunis tai hyvännäköinen vaikka oikeasti se ei sitä ole.
Jos naiselle sanoo rehellisen mielipiteen niin siitä se vetää herneet nokkaan.
Mies on alistetussa asemassa tässä ja naisten pitäisi osata ottaa myös rehellisiä ja negatiivisia kommentteja vastaan koska muuten se nainen alkaa elämään siellä pilvilinnoissa.
Nainen yliarvioi oman tasonsa juuri tämän takia.Mitä ongelmaa siitä tulee, että toinen voi hyvin ulkonäkönsä suhteen?
Miksi joillain miehillä on tarve alistaa naista murtanalla tämän itsetuntoa?
Naiset, tehkää kaikkenne ollaksenne sinut ulkonäkönne ja vartalonne kanssa ja ilmaiskaa se miehelle. Näin mies ei voi manipuloida kehuilla eikä tölväisyillä, koska henkinen pakka on kasassa. En ole kaunis enkä hyväkroppainen, mutta minya ei pysty huijaamaan kehuilla eikä hajottamaan arvostelulla. Pidän pellenä sitä, joka yrittää.
Mutta onko se oikein että sitä rumaa/lihavaa naista sanotaa kauniiksi kun se ei sitä ole?
Naisella jos on vaikka näppylöitä naamassa tai rumat silmät tai hampaat niin ei se ole kaunis joten miksi sitä pitää kauniiksi sanoa?
Naisten itsetunto perustuu usein harhoihin.
Mies jos on ruma niin mies sen hyväksyy mutta naiset ei sitä voi hyväksyä.Hyväksytkö sitä, että minulla on hyvä itsetunto ja olen ruma. Se ei ole mitään harhoissa elämistä vaan sitä, että olen sinut tosiasioiden kanssa. Itsetunto on niin hyvä, ettei se romutu ulkonäköpuutteista. Ja niin hyvä, etten vietä aikaani huonossa seurassa, jossa minua yritetään alistaa, en ole epätoivoinen.
Mutta eihän se ole tosiasioissa elämistä jos ruma/lihava luulee olevansa kaunis jos jotkut häntä kauniiksi sanoo. Jos ruma/lihava luulee olevansa kaunis niin sehän elää harhoissa silloin.
Lihava tai rumakin VOI jonkun silmää miellyttää. Onko sinulta jotenkin pois, jos joku ruma tykkää omasta ulkonäöstään, vaikka sinä et?
Niille ei kauniille sanotaan "olet kaunis" vain siksi kun heille ei voi sanoa totuutta. Tämäm myötä naiselle syntyy väärä mielikuva että hän on rumana tai lihavana kaunis.
Tiedätkö, että mun validaatio ei synny siitä, sanooko joku minulle, että olen kaunis tai ruma, ylipäätään aika typerää kommentoida ulkonäköä. Oma validaationi syntyy siitä, että olen ihminen siinä missä muutkin, tälle pallolle tämän näköisenä syntynyt. Mulla on tämän mittaiset jalat, tämän malliset kasvot ja tän kokoset tissit jne. Minä olen minä ja just hyvä niin. Minä riitän ja kelpaan minulle, se riittää.
Tämä luo minulle pohjaa olla mukava ihminen muillekin ja saan sitten aikaan hyviä ihmissuhteita. En jää kotiin jumiin miettimään nenän muotoa enkä juokse kalastelemassa kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että kun naista sanoo kauniiksi tai hyvännäköiseksi niin silloin nainen alkaa luulemaan että hän on kaunis tai hyvännäköinen vaikka oikeasti se ei sitä ole.
Mies on alistetussa asemassa tässä ja naisten pitäisi osata ottaa myös rehellisiä ja negatiivisia kommentteja vastaan koska muuten se nainen alkaa elämään siellä pilvilinnoissa.
Nainen yliarvioi oman tasonsa juuri tämän takia.Mitä ongelmaa siitä tulee, että toinen voi hyvin ulkonäkönsä suhteen?
Naiset, tehkää kaikkenne ollaksenne sinut ulkonäkönne ja vartalonne kanssa ja ilmaiskaa se miehelle. Näin mies ei voi manipuloida kehuilla eikä tölväisyillä, koska henkinen pakka on kasassa. En ole kaunis enkä hyväkroppainen, mutta minya ei pysty huijaamaan kehuilla eikä hajottamaan arvostelulla. Pidän pellenä sitä, joka yrittää.
Mutta onko se oikein että sitä rumaa/lihavaa naista sanotaa kauniiksi kun se ei sitä ole?
Naisella jos on vaikka näppylöitä naamassa tai rumat silmät tai hampaat niin ei se ole kaunis joten miksi sitä pitää kauniiksi sanoa?
Mies jos on ruma niin mies sen hyväksyy mutta naiset ei sitä voi hyväksyä.Hyväksytkö sitä, että minulla on hyvä itsetunto ja olen ruma. Se ei ole mitään harhoissa elämistä vaan sitä, että olen sinut tosiasioiden kanssa. Itsetunto on niin hyvä, ettei se romutu ulkonäköpuutteista. Ja niin hyvä, etten vietä aikaani huonossa seurassa, jossa minua yritetään alistaa, en ole epätoivoinen.
Mutta eihän se ole tosiasioissa elämistä jos ruma/lihava luulee olevansa kaunis jos jotkut häntä kauniiksi sanoo. Jos ruma/lihava luulee olevansa kaunis niin sehän elää harhoissa silloin.
Lihava tai rumakin VOI jonkun silmää miellyttää. Onko sinulta jotenkin pois, jos joku ruma tykkää omasta ulkonäöstään, vaikka sinä et?
Niille ei kauniille sanotaan "olet kaunis" vain siksi kun heille ei voi sanoa totuutta. Tämäm myötä naiselle syntyy väärä mielikuva että hän on rumana tai lihavana kaunis.
Miksi ei saisi pitää itsestään? Miksi ketään pitää lytätä? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi myös pitää päänsä kiinni.
Itsestään saa pitää, sitä en kiellä mutta muut eivät pidä sinua kauniina jos olet ruma/lihava.
Se että rumalle/lihavalle sanotaan "olet kaunis" on vahingollista koska siitä syntyy naiselle vääristynyt kehonkuva.
Oletko sinä joku totuuspoliisi? Sulle voisi sitten sanoa, ettet ole kovin fiksu etkä mukava, tuskin laajasti pidetty.
Ei oo niin väliä onks juttu tosi vai ei, vaan että onko siitä kiinnostavaa keskusteltavaa. Tästä selvästi on, on 2 koulukuntaa. Rehellisyys vs. kohteliaisuus, ja moni muistuttaa dissaamisen haitoista. Antoisa keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Noin mullekin mies sanoi. On nyt entinen.
Täytyypä kokeilla pääseekö tuosta kivireestä noin helpolla eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi pitää itsestään? Miksi ketään pitää lytätä? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi myös pitää päänsä kiinni.
Itsestään saa pitää, sitä en kiellä mutta muut eivät pidä sinua kauniina jos olet ruma/lihava.
Se että rumalle/lihavalle sanotaan "olet kaunis" on vahingollista koska siitä syntyy naiselle vääristynyt kehonkuva.
Eli sinä lauot törkeyksiä jokaiselle sen vuoksi, ettei kukaan vaan luule itsestään liikoja? Sanotko töissä pomollekin, että hän on ihan helvetin tyhmä ja ruma? Kai haukut äitisi laittamaa ruokaakin, ettei vaan luule olevansa hyväkin kokki? Kaverillesi ilmoitat, että hän voisi laihtua, koska silmiin sattuu katsella kaljamahaa?
Kauneus on katsojan silmässä. Ainakin toiset naiset näkee muut naiset, myös ns. "rumat" ja lihavat kauniina, jos on esim. tyylikäs kampaus ja hienot vaatteet. Ehkä miehet ei sit näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?
Seuraava on vielä mies.
Niin on. Ei tarvi kuin homoskikkelit tuomaristoon niin muna Marjatan voitto on varma missikisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset uskovat kaikki paskaprovot, jotka lukevat anonyymiltä trollifoorumilta? Oletteko sitä samaa porukkaa, joka syytää rahansa huijareille?
Olkoon provo tai mikä vaan niin herättää ajatuksia jolloin on mahdollisuus keskustella.
VAstauksista ja peukuista taas saa ymmärrystä kollektivisista asenteista
Kun keskustelette fiktiosta ikään kuin se olisi totta, ja muodostatte sen perusteella niitä kollektiivisia asenteitanne, niin tuloksena on nämä palstalla tyypilliset "kaikki miehet ovat ääliöitä sikoja" -tyyppiset asenteet. Ne eivät perustu todellisuuteen eivätkä ole palstan ulkopuolella mitenkään yleisiä. Te vain rakennatte omaa, todellisuudesta irrallista kuplaanne.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan mies kertoo että "minulla on oikeus syntymäpäivänäsi kommentoida ulkonäköäsi ja vieläpä vähättelevään sävyyn". Ja jatkaa vielä että "vaikka et olekaan ulkonäöltäsi täydellinen minä suuressa armossani ja valta-asemastani käsin kelpuutan sinut kumppanikseni". Kuin suoraan moukan käsikirjasta.
Näin ylimielisiin tyyppeihin kannattaakin suhtautua kuten aloittaja. Poistua vaan paikalta, eikä uhrata tyypille enää aikaansa.
Tää on myös testaamista. Saako tätä tyyppiä dissata ja alistaa. Jos, niin meno vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
Laura lepistöä?!?! Oletko tosissasi?!
Ihan ok mies kirjoitti:
Ihan ok kommentti mieheltä. Haluatko olla kaunein vai rakkain? Olet hiukan lapsellinen.
Meniköhän sinulla, kuten monella muullakin se pointti tässä ohi??
Vierailija kirjoitti:
Miehen synttärionnitteluksi voi tekaista vaikka runon;
Pilisi on pieni
Etkä osaa sitä käyttää
Muutenkin sä voisit
Paremmalta näyttääLaittaa vaikka lehteen, ei kai tuosta voi loukkaantua?
Ei tietenkään voi loukkaantua. Pääasia että muistaa ne synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok mies kirjoitti:
Ihan ok kommentti mieheltä. Haluatko olla kaunein vai rakkain? Olet hiukan lapsellinen.
Toivottavasti mies älyää ottaa jalat alleen. Vielä on tilaisuus väistää luoti.
Nainen lähtee, eikä vastaa... väistää luodin, niin sinusta mies tekee sen? Tossa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan mies kertoo että "minulla on oikeus syntymäpäivänäsi kommentoida ulkonäköäsi ja vieläpä vähättelevään sävyyn". Ja jatkaa vielä että "vaikka et olekaan ulkonäöltäsi täydellinen minä suuressa armossani ja valta-asemastani käsin kelpuutan sinut kumppanikseni". Kuin suoraan moukan käsikirjasta.
Näin ylimielisiin tyyppeihin kannattaakin suhtautua kuten aloittaja. Poistua vaan paikalta, eikä uhrata tyypille enää aikaansa.
Tää on myös testaamista. Saako tätä tyyppiä dissata ja alistaa. Jos, niin meno vaan pahenee.
Tämä. Olen kohdannut tällaisen demonin. Hän olisi ihan tosissaan ajanut minut itsemurhaan - ja nauttinut siitä. Vuosia, loputtomia vuosia kiusaamista. Uskomatonta kuin paljon demonista pahuutta voi yhteen ihmiseen manifestoitua.
Vierailija kirjoitti:
Ap taas käynyt porvoossa. Ettekö mammat vieläkään ymmärrä että apt ovat palkkattuja kirjoittajia jotka suoltavat aloituksia pilvin pimein ja katsotaan mihin mammat tarttuvat.
Tämä on aina se vakiovastaus kun jäätte väittelyssä häviölle.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Ainakin toiset naiset näkee muut naiset, myös ns. "rumat" ja lihavat kauniina, jos on esim. tyylikäs kampaus ja hienot vaatteet. Ehkä miehet ei sit näe.
No miehillekin lohdutuksen sana. Esim täällä kulmilla on mies, josta olen jo vuosia katsonut, että on mukavan näköinen ja olisi kiva jutella muutakin kuin se moi. Hän on lyhyt ja ylipainoinen ja itseä vanhempi. Ja mun silmään sen näköinen, että voisin kehua. Silmissä on ystävällistä eloa ja näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Kerron aika suoraan asiani ja sanoin naiselle että olet ihan kaunis mutta muutaman kilon voisit laihduttaa koska kiloja on kertynyt sille vuosien mittaan. Joko laihduttaa tai sit mä lähden koska rakastuin eri naiseen mitä se nyt on.
M29
Hyvä! Toivottavasti teet sen heti suhteen aluksi, et kukaan ei joudu haaskaamaan elämäänsä kanssasi.
Ihan oikein, että lähdit pois. Enkä sinuna myöskään palaisi takaisin. Laita nyt kuitenkin miehelle viesti, että haluat erota ja pyydä lopettamaan viesteillä/soitoilla pommitus. Saattaa vielä luulla saavansa sut takaisin ja siksi jatkaa tuota. Ja toisaalta jos jatkaa häiriköintiä vielä sen jälkeen kun olet käskenyt lopettaa voit tehdä myös rikosilmoituksen. Yleensä pelkkä soitto poliisilta joka käskee lopettamaan yhteydenoton viimeistään riittää. Toki täys sekopäät jatkaa vielä sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti harva nainen on kaunis, monella naisella suomessa on ylipainoa, rumat kasvonpiirteet, huono iho, hiukset rumat, mieslantiot, rintoja ei ole ja pukeutuminen on huonoa.
Mut näiden rumilusten onneks miehet on komeita! Todella komeita!! Oikeita hunkseja!!! Ei o ylipainoo, pälvikaljuu, lyhyitä, potkupallomahoja...
Olkoon provo tai mikä vaan niin herättää ajatuksia jolloin on mahdollisuus keskustella.
VAstauksista ja peukuista taas saa ymmärrystä kollektivisista asenteista