Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sovellu tähän yhteiskuntaan. En vain pysty elämään täällä näin. Haluaisin vain levätä/kuolla.

Vierailija
12.07.2023 |

En näe elämässä yhtään mitään järkeä tai mielenkiintoa. Töitä pitäisi jaksaa tehdä vielä kymmeniä vuosia. Pitäisi olla jotenkin osa yhteiskunnan rattaita. Kestää paineita ja häpeää.
En vain siedä tätä kulttuuria ja aikaa. En siedä itseänikåän.

Kaikki on minulle totaalisen merkityksetöntä ja vituttaa joutua tekemään asioita mistä ei välitä paskaakaan.
Ihmiset ovat niin sokeita. Seurataan vain johtajaa ja kuvitellaan kaiken olevan ok näin, ei yhtään kyseenalaisteta tätä elämäntyyliämme.

Minulla on ehkä päässä vikaa ja paljon. Olen niin ulkopuolinen täällä ja väsynyt. Toisaalta tiedän, että niin on suurin osa muukin väestöstä mutta pakottavat itsensä jaksamaan.
Minä en jaksa, mielummin kuolen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mistä vetoa sulla on silti mies, perhe ja ystäviä? Mulla ei ole noista mitään. N34

Vierailija
22/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen elämä olisi teille (2 ekaa viestiä) mielekästä? Me elämme sellaisessa murrosvaiheessa, jossa monet huomaavat elävänsä odotetun mallin mukaisesti, eikä se malli enää riitä kaikille. Toiset kuvailevat sitä oravanpyöräksi.

Yhteisöllinen hobittielämä ilman rahan aiheuttamaa pakkovaltaa.

en ole ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä etsi onnellisuutta, etsi merkityksellisyyttä.

Elämässä tärkeintä on rakkaus, se että tekee hyvää muille. Me ollaan täällä toisiamme varten, ei itseämme varten. Kun tekee työtä missä voi palvella muita, saa paradoksaalisesti itsekin sen onnellisuuden ja merkityksellisyyden elämään.

The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others.

Uskotko tuohon oikeasti itsekään, etenkään nykymaailmassa?

Teen työtä, joka perustuu toisten auttamiseen. Ei se ole onnellisuuttani lisännyt. Toki hyvää mieltä saan mutta olen siellä vain palkan vuoksi. En menisi ihan hyvää hyvyyttäni tekemään toisille jotain enää, sitäkin olen tehnyt ja jälkeenpäin on vain hävettänyt. Minulle on ilkeilty ja käytetty hyväkseen. Niinpä en todellakaan laita elämääni muiden varaan enkä halua mitään keltään.

Haluaisin vain tosiaan käpertyä olemiseen jossain luonnon läheisyydessä ja menehtyä. Mitään muuta toivetta minulle ei ole.

-ap

Älä tee itsellesi mitään, Jeesus rakastaa sinua!

Vierailija
24/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja mistä vetoa sulla on silti mies, perhe ja ystäviä? Mulla ei ole noista mitään. N34

No ei ole eikä tule.

Olen nähnyt elämän varjopuolen ja siitä kannan taakkani. En aio lasta elämään tuoda omalta osaltani.

En myöskään ole enää kiinnostunut suhteista.

Ystäviä ei ole, ei parisuhdetta. Ei myöskään säästöjä, taloa, lemmikkiä. Ei oikeastaan mitään.

N28.

-ap

Vierailija
25/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oravanpyörässä täälläkin kituutellaan vielä hetki, mutta teemme muuttoa pienemmälle paikkakunnalle edullisempaan kotiin ja lähemmäs luontoa vielä ennen syksyä.

Luin kesälomalla kaksi oikeista ihmisistä kertovaa kirjaa: Kaarina Daviksen kirjan Irti oravanpyörästä ja Jovelan Johannan kirja Vanhassa talossa, kohti omavaraisempaa elämää. Molemmat on esimerkkejä omanlaisen elämäntyylin löytämisestä.

Eli naisten loisimisen edistämistä ja muut kärsii sitten entistä enemmän. Minä minä minä.

Mitä tarkoitat? En minä tai mieheni loisita. Ihan töissä ollaan. Osoite vain muuttuu.

Vierailija
26/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eikä tule.

Olen nähnyt elämän varjopuolen ja siitä kannan taakkani. En aio lasta elämään tuoda omalta osaltani.

Ystäviä ei ole, ei parisuhdetta. Ei myöskään säästöjä, taloa, lemmikkiä. Ei oikeastaan mitään.

N28.

-ap

Olet vapaa tekemään mitä vain. Tarvitset samanhenkisiä ihmisiä tekemään elämästä hyvän.

Vierailija
28/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen elämä olisi teille (2 ekaa viestiä) mielekästä? Me elämme sellaisessa murrosvaiheessa, jossa monet huomaavat elävänsä odotetun mallin mukaisesti, eikä se malli enää riitä kaikille. Toiset kuvailevat sitä oravanpyöräksi.

en ole ap

Tarkoitatko hobo-elämää vai oikeasti Tolkienin sadun hobitteja? Mulle kelpaisi molemmat 😁Varsinkin ne hobittien talot!

Vierailija
29/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on ihmiset leikkimässä sitä, ettei ole menossa mitään leikkiä.

Mutta fiksut näkevät leikin typeryyden ja turhuuden. 

Mitä aiot tehdä?

Vierailija
30/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5195461/varokaa-uskonnollisia-organisaa…

parempi olla uskomatta mihinkään?

Vierailija
31/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain poloisella meinaa palaa sulakkeet, kun porukka ei lähde mukaan noihin trollauksiin, vaan keskustelevat asiallisesti 😂

Vierailija
32/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Tarkoitatko hobo-elämää vai oikeasti Tolkienin sadun hobitteja? Mulle kelpaisi molemmat 😁Varsinkin ne hobittien talot!

Tolkienin hobitteja. Hobo sopii monille elämänvaiheeksi, mutta hyvin harvoille pysyväksi ratkaisuksi.

Vierailija
33/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lässyn lässyn masentavaa ja heikkoa luettavaa. Sinun pitää ihan itse löytää se että miksi. Todellakin kuuluu aikuisuuteen. Netissä asiasta itkeminen ei voi mitenkään auttaa asiaa. Tänä päivänä on mitä enemmiten uudelleenkouluttautumista ja alan vaihtoa. Olen kuullut sanonnan "pain is necessary, suffering is optional" se on ihan itsestään kiinni. Se on omat valinnat ja panoksen määrä joka vaikuttaa todella paljoon. Tämä on tarkoitettu inspiroivana, ei loukkauksena. Okei okei, ehkä tässä on vähän loukkausta. Tälläinen henkinen heikkous on vaan hävettävää. Itseäsi niskapers otteella ja tekemään mitä haluat. 

Vierailija
34/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvukipuja, kyllä se siitä ajastaan. Koettu on, ja nyt elämä tuntuu ihan mukavalta.

Vierailija
35/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eikä tule.

N28.

-ap

Mukava havaita että myös naiset voivat ajautua tuohon jamaan(tässä naisia suosivassa yhteiskunnassa). Oikein mieltä piristävää.

M48

Vierailija
36/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eikä tule.

N28.

-ap

Mukava havaita että myös naiset voivat ajautua tuohon jamaan(tässä naisia suosivassa yhteiskunnassa). Oikein mieltä piristävää.

M48

tapa ittes. oot ollut jo ihan liian pitkään tällä pallolla

Vierailija
37/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksaisi, en enää yhtään.

Traumatausta, olen hakenut apua jo vuosia, mutta hyvin vähän saanut mitään. On tullut hyvin selväksi tänä aikana, miten vähän ihmisellä on arvoa tässä yhteiskunnassa, varsinkaan jossei ole työkykyinen. Tiesittekö, että Kela ei kuntouta ihmistä (ts. myönnä tukea terapiaan tai kuntoutuskursseja jne.), jossei katso tämän palaavan työelämään? Eli kaikista huonoimmassa kunnossa olevat eivät saa edes sitä terapiaa, perusteena tuo. Miten ihmisen oletetaan elävän täällä täyspäisenä, tuolla mentaliteetilla? Työ, työ, työ. Ja kun se työ on jotain huonosti palkattua, loppupeleissä täysin merkityksetöntä puuhaa, jonka avulla ihmiset pidetään kurissa. Sitten on vielä sekin, että edes älykkyys ei takaa ns. hyvää ja merkityksellistä työpaikkaa- minulla riittäisi kyllä tutkitustikin älyä, mutta muu toimintakyky alkaa olemaan mennyttä. Muisti on mennyt jne. Jospa olisi kuntoutettu, mutta kun ei. Työttömäksi vaan, työkyvyttömänä, kuulemma maan tapa. Ja virkailijat itse sanoneet, ettei systeemissä ole järkeä minunkaan kohdallani, laittaneet täpän "ei osoituksia"-kohtaan. 

Vierailija
38/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eikä tule.

N28.

-ap

M48

No meitä on monta. Sinuun on uponnut hyvin jenkkien incel propaganda just saying.

Vierailija
39/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eikä tule.

N28.

-ap

M48

Taas kerran muistutus siitä, että ME NAISETKIN OLLAAN IHMISIÄ.

Mikä saa miehen elämään keski-ikäiseksi saakka, tätä tajuamatta? Et ole ainakaan älyllä pilattu, jos luulet, ettei naisilla olisi ihan yhtä kurjaa kuin miehilläkin. Koitapa elää esim. rumana naisena, katso miten paljon yhteiskunta/muut miehet sinua silloin suosivat. 

Vierailija
40/82 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä arvojesi mukaista elämää! Mulla meni vuosia paskaduuneissa että sain vain kaikki perheeni laskut maksettua ja ruokaa hengenpitimiksi. Huomaan vihdoin että kurinalainen velkaohjelmani on tullut päätökseen: olen maksanut itseni vapaaksi! Irtisanouduin ja kesän jälkeen etsin arvojeni mukaista työtä.. Mulla on jo kaikki tavarat ja katto päänpäällä. Ei tarvi kummoinen palkka olla! Tämä innostaa, vapaus innostaa. En ole enää työni orja. 😊

Nyt voin ruveta elämään niiden arvojen puolesta mitkä on henkilökohtaisesti tärkeitä. Rakastan läheistä metsää. Rakastan puolisoani. Lapset pärjäilee jo kivasti ja itsenäistyvät pikkuhiljaa. Elämä luo uutta ja kannattelee. Idiootit on todellisuutta mutta niistä voi päästä eroon. Aina voi muuttaa, vaihtaa työtä, elää omannäköistä ei muiden odotusten mukaista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä