Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijat ihmettelee miten valtion ylimmän johdon tiedotus on yhtäkkiä jossain Twitterissä

Vierailija
12.07.2023 |

Ongelmallista, sillä loppujen lopuksi vain vähemmistö suomakaisista seuraa Twitteriä.

(Ilmeisesti sitä ei pääse nykyään edes lukemaan jollei ole rekisteröitynyt)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia  Marinistaa  on, ettei  koskaan  itse  kommentoinut   hallituksen töppäyksiä  eikä  mitään   hankalia asioita  vaan  jätti  toisten vastuulle.

Älä jaksa valehdella. Hän piti ties kuinka monet tiedotustilaisuudet ja suoraselkäisesti vastasi median ja opposition pommituksiin ihan itse.

Bilelortolle sattui usein korona-altistuminen juuri kyselytuntien aikaan eikä se koskaan vastannut suoraan kysymyksiin paikalla ollessaan. Kaikki ongelmat olivat tietysti edellisen hallituksen syytä.

Vierailija
22/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia  Marinistaa  on, ettei  koskaan  itse  kommentoinut   hallituksen töppäyksiä  eikä  mitään   hankalia asioita  vaan  jätti  toisten vastuulle.

Älä jaksa valehdella. Hän piti ties kuinka monet tiedotustilaisuudet ja suoraselkäisesti vastasi median ja opposition pommituksiin ihan itse.

Bilelortolle sattui usein korona-altistuminen juuri kyselytuntien aikaan eikä se koskaan vastannut suoraan kysymyksiin paikalla ollessaan. Kaikki ongelmat olivat tietysti edellisen hallituksen syytä.

Voi että sulla on kaunista kieltä. Riikka on vissiin sitten se visvapillu?

Ja voi vaan miettiä sitä sonnanheiton määrää jos Marin olisikin tullut paikalle altistumisesta välittämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi