Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyiset vähän alle viisikymppiset ei jää kohta eläkkeelle

Vierailija
11.07.2023 |

Heidän eläkeikänsä on lähellä seitsemääkymmentä.

Heillä on noin 20 vuotta työuraa jäljellä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi otti paljon, mutta antoi vähän. Reilu peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei kuitenkaan voi palkata, koska kuvitellaan niiden jäävän kohta eläkkeelle, vaikka niillä on työuraa jäljellä 20 vuotta.

Monesti rekrytointien yhteydessä puhutaan neljän vuoden sitoutumisesta. Eihän se tapahdu nuorimpien ihmisten kohdalla.

Vierailija
4/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sitten?

Vierailija
5/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä aloitus hakee?

Vierailija
6/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättimäisiä eläkkeitä joita maksellaan vuosikymmeniä kun porukka kupsahtaa nykyään satavuotiaina.

Vierailija
7/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa eläkkeensä ja jäädä jo hyvissä ajoin eläkkeellejäämisensä jotta saa maksamansa eläkemaksut takaisin korkojen kanssa, lue sijoitustuottojen  : )

Maksettuja eläkemaksuja ei saa käärinliinojen mukana tuonpuoleiseen ; )

Vierailija
8/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mehän ei näitä olla itsellemme päätetty vaan sen teki boomerit ja jäivät itse 55v eläkkeelle.

Vierailija
9/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ei saisi opiskella uutta ammattia, jotta voi tehdä työtä nuo 20 vuotta.  

Vierailija
10/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mehän ei näitä olla itsellemme päätetty vaan sen teki boomerit ja jäivät itse 55v eläkkeelle.

Yleinen eläkeikä oli kyllä 65 vuotta, mikä oli myös heidän elinajanodotteensa, mutta menee pian hyvä öyhötys ihan hukkaan, jos tosiasioita käyttää.

Vierailija
11/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää eläkkeelle joo, mutta ovat kyllä työttöminä.

Vierailija
12/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen eläkeikä oli kyllä 65 vuotta, mikä oli myös heidän elinajanodotteensa, mutta menee pian hyvä öyhötys ihan hukkaan, jos tosiasioita käyttää.

Äitis öyhötti kun sua teki. Tosiasia on se että esim. kaupungilta, armeijasta jne. pääsi jopa aikaisemminkin. Siis ihan paperi hommista. Tunnen useamman näitä.

Vierailija
13/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättimäisiä eläkkeitä joita maksellaan vuosikymmeniä kun porukka kupsahtaa nykyään satavuotiaina.

Mitä tarkoitat jättimäisillä eläkkeillä?

Vierailija
14/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erittäin epäoikeudenmukaista. Ikääntymistä vaivoineen ei kuitenkaan voi estää.

Vierailija
15/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä pääsivät eläkkeelle 55 vuotiaina, en tunne yhtäkään. Itse pääsin 63v. 9 kk. (s.1957)

Vierailija
16/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitis öyhötti kun sua teki. Tosiasia on se että esim. kaupungilta, armeijasta jne. pääsi jopa aikaisemminkin. Siis ihan paperi hommista. Tunnen useamman näitä.

YLEINEN ELÄKEIKÄ

Vierailija
17/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se eläkeikä on 68 vuotta ja eliniänodote 87 vuotta niin mitä kuvittelette, että porukka tekee eläkeiän ja kuoleman välillä?

Vierailija
18/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt tiedostaa se että eläkeläiset on itse maksaneet omat TYÖeläkkeensä, eläkerahastostoissa on monta miljardia.

KANSANeläke menee sitten verorahoista ja on eriasia.

Vierailija
19/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä pääsivät eläkkeelle 55 vuotiaina, en tunne yhtäkään. Itse pääsin 63v. 9 kk. (s.1957)

Poliisit, palomiehet ja sen sellaiset.

Vierailija
20/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se eläkeikä on 68 vuotta ja eliniänodote 87 vuotta niin mitä kuvittelette, että porukka tekee eläkeiän ja kuoleman välillä?

Tämä. Näissä ja 'minkä ikäinen äiti on liian vanha' kuvitellaan aina että ihminen elää max 65-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän