Ei miehen kuulu nuolla naisen alapäätä.
Ei millään muullakaan eläinlajilla uros nuole naaran alapäätä niin miksi miehen pitäisi tehdä niin naiselle?
Kommentit (79)
Irlannin posliinihakija minulle kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo kaviojalkaiset ainakin jonkin verran
nuoleskele. Jossain videossa peurauroskin
nuoleskeli , mutta naaraat eivät uroksia nuole.Myös uroskoirat innoissaan kuola valuen nuolee ja lipsuttelee nartun kiimaista elintä. Myös juoksuajan lattialle tippunut pisara saa uroksen leuka väpättäen ja kuola valuen nuolemaan ja nuuhkimaan lattiaa.
Mistä lajista ihmisten on otettava mallia? Onko tähän ohjetta?
Tätä ei muistaakseni opetettu biologian tunnilla.N47
Nuo on vastauksia kommenttiin jossa väitettiin, että eläimetkään ei pillun nuolemista harrasta. Ei tarvitse ottaa mallia mistään eläimestä.
Joo kyllä tajusin sen. Munkin kommentti oli sarkastinen kysymys just niihin edellisiin eläinjuttuihin, tyyliin, että mitä väliä sillä on miten jotkut eläimet tekee vai ollaanko tässä mallia ottamassa jostain.
Mut joo, älyttömiä vertauksia kaiken kaikkiaan.
N47
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuoleskeli , mutta naaraat eivät uroksia nuole.Myös uroskoirat innoissaan kuola valuen nuolee ja lipsuttelee nartun kiimaista elintä. Myös juoksuajan lattialle tippunut pisara saa uroksen leuka väpättäen ja kuola valuen nuolemaan ja nuuhkimaan lattiaa.
Nuo on vastauksia kommenttiin jossa väitettiin, että eläimetkään ei pillun nuolemista harrasta. Ei tarvitse ottaa mallia mistään eläimestä.
Joo kyllä tajusin sen. Munkin kommentti oli sarkastinen kysymys just niihin edellisiin eläinjuttuihin, tyyliin, että mitä väliä sillä on miten jotkut eläimet tekee vai ollaanko tässä mallia ottamassa jostain.
Mut joo, älyttömiä vertauksia kaiken kaikkiaan.N47
Kannattaa muistaa että näissä alkukantaisissa asioissa, mihin seksi ja parinmuodostus eittämättä kuuluu, ihminen on mitä suurimmassa määrin eläin.
Seurakoirien ainoa tarkoitus on tuo nuoleminen. Annetaan niiden elää, eikä viedä niiden hommaa.
Nuoleminen on lesboilua, eli mies on silloin homo. Sukupuolia on muuten kaksi,useat sukupuolet ovat sama, kuin miehellä on olisi kolme jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen on lesboilua, eli mies on silloin homo. Sukupuolia on muuten kaksi,useat sukupuolet ovat sama, kuin miehellä on olisi kolme jalkaa.
Nyt puhuu asiantuntija.Tunnustan että olen nainut kasvot vastakkain silloisen tyttöystävän kanssa, ja pussasinkin. Meneekö homostelun puolelle?
nimim. "tunnontuskissa elävä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuu asiantuntija.Tunnustan että olen nainut kasvot vastakkain silloisen tyttöystävän kanssa, ja pussasinkin. Meneekö homostelun puolelle?
nimim. "tunnontuskissa elävä"
EVVK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään ällötä, että ne limat ja möhnät tulee suuhun? Tietysti on kaikenlaisia kortsuja naisille ja miehille.
Ennemminkin voi olla päinvastoin. Miesystäväni on aivan haltioissaan siitä, että kiihottuessani kostun hyvin, ei tarvitse käyttää liukuvoidetta ja suuseksiä antaessa välillä oikein upottaa kielensä emättimeen. Leikittelee ja nuolee kiusoittelevasti koko pillun, kunnes lopulta antaa minun saada orgasmin ja tällöin keskittyy klitorikseen yhtäjaksoisesti.
Miehesi on hyvä näyttelijä ja tahtoo miellyttää sinua. Pidä kiinni unelmamiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään ällötä, että ne limat ja möhnät tulee suuhun? Tietysti on kaikenlaisia kortsuja naisille ja miehille.
Ennemminkin voi olla päinvastoin. Miesystäväni on aivan haltioissaan siitä, että kiihottuessani kostun hyvin, ei tarvitse käyttää liukuvoidetta ja suuseksiä antaessa välillä oikein upottaa kielensä emättimeen. Leikittelee ja nuolee kiusoittelevasti koko pillun, kunnes lopulta antaa minun saada orgasmin ja tällöin keskittyy klitorikseen yhtäjaksoisesti.
Miehesi on hyvä näyttelijä ja tahtoo miellyttää sinua. Pidä kiinni unelmamiehestä.
Tahtoo tuottaa mielihyvää monellakin tapaa muissakin asioissa kuin seksissä, mutta tuota nuolemista hän harrastaa hyvin paljon itsensä vuoksi. Kiihottuu siitä kovin ja vehje kovana tanassa kokoajan nuollessaan. Saattaa oma-aloitteisesti nuolla useamman kerran seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton hylky miehelle joka ei tykkää nuolla pillua. Mielestäni tämä on rajoite joka olisi hyvä kertoa jo ennen kuin tapailu etenee seksiin.
Tuon minäkin haluasin tietää etukäteen, ettei kukaan ruskeaa kompostiaan esittelevä luulisi turhia.
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuntuu hyvältä, ja on hienoa, jos kumppani nauttii. Plus vastavuoroisuus, jos nainen antaa miehelle suuseksiä, niin on vastavuoroista, että mies antaa myös naiselle.
M35
Mikä hiton vastavuoroisuus? ei seksi ole mitään vaihtokauppaa. Jotkut naiset eivät tykkää saada suuseksiä, mutta tykkäävät antaa. Mitäs sanot heille?
Hyvä seksi on sitä että molemmat ovat tyytyväisiä, ja ketään ei painosteta tekemään mitään mitä ei halua. Tasa-arvo ei kuulu makuuhuoneeseen, ainoastaan nautinto kuuluu.
Itse miehenä en ole koskaan antanut suuseksiä enkä anna, koska se ei tunnu asialta jota haluan tehdä. Käytän muita keinoja tuottaakseni nautintoa.
Yksi nainen heitti siitä lapsellisen kiukuttelun "no en mäkään sit ota suihin!!" vaikka aikaisemmin oli kertonut että tykkää ottaa suihin. Eli hän olisi kostannut sellaisella vimmalla että olisi omasta seksielämästään leikannut yhden miellyttävän osan kokonaan pois vain näpäyttääkseen minua.
Tuollainen lapsellinen suhtautuminen seksiin on iso turn-off, ja poistin naisen kontakteistani.
Tykkään hieroa kumppaniani, ja hieroisin vaikka hän ei koskaan hieroisi minua. Kyse ei ole mistään vaihtokaupasta. Toki hellyydenosoitukset puolin ja toisin ovat tärkeää parisuhteessa, mutta ymmärtänet pointtini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuntuu hyvältä, ja on hienoa, jos kumppani nauttii. Plus vastavuoroisuus, jos nainen antaa miehelle suuseksiä, niin on vastavuoroista, että mies antaa myös naiselle.
M35
Mikä hiton vastavuoroisuus? ei seksi ole mitään vaihtokauppaa. Jotkut naiset eivät tykkää saada suuseksiä, mutta tykkäävät antaa. Mitäs sanot heille?
Hyvä seksi on sitä että molemmat ovat tyytyväisiä, ja ketään ei painosteta tekemään mitään mitä ei halua. Tasa-arvo ei kuulu makuuhuoneeseen, ainoastaan nautinto kuuluu.
Itse miehenä en ole koskaan antanut suuseksiä enkä anna, koska se ei tunnu asialta jota haluan tehdä. Käytän muita keinoja tuottaakseni nautintoa.
Yksi nainen heitti siitä lapsellisen kiukuttelun "no en mäkään sit ota suihin!!" vaikka aikaisemmin oli kertonut että tykkää ottaa suihin. Eli hän olisi kostannut sellaisella vimmalla että olisi omasta seksielämästään leikannut yhden miellyttävän osan kokonaan pois vain näpäyttääkseen minua.
Tuollainen lapsellinen suhtautuminen seksiin on iso turn-off, ja poistin naisen kontakteistani.
Tykkään hieroa kumppaniani, ja hieroisin vaikka hän ei koskaan hieroisi minua. Kyse ei ole mistään vaihtokaupasta. Toki hellyydenosoitukset puolin ja toisin ovat tärkeää parisuhteessa, mutta ymmärtänet pointtini.
''
sun on miehenä helppo sanoa. Naisella on ne orgasmin saamisen keino vähissä j a jos et halua nuolla. on se suunnilleen puolet pois naisen nautinnosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tuolla tavalla rajoittuneen kanssa ei voi ikinä saada hyvää seksiä, korkeintaan keskinkertaista tai muista asioista riippuen jopa vain huonoa. Luulen, että moni nainen on poistanut sinut kontakteistaan koska et halua suuseksiä antaa. Kyllä tuollainen asia tekee seksistä merkittävästi vähemmän nautinnollista, siitä jää aina puuttumaan jotain.
Harvassa on naiset jotka ei halua suuseksiä, osa voi tyytyä kumppaniin joka ei anna, mutta koskaan et täysin pysty tyydyttämään sellaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut joo, älyttömiä vertauksia kaiken kaikkiaan.N47
Kannattaa muistaa että näissä alkukantaisissa asioissa, mihin seksi ja parinmuodostus eittämättä kuuluu, ihminen on mitä suurimmassa määrin eläin.
Kyllä ja eläimellinen käyttäytyminen seksissä on ihan suotavaakin.
Mallia ei hirveästi tarvitse ottaa muista lajeista. Saa ottaa, mut ei oo pakko :)
N47
Ap. Jos on sen verta pieni vehje, että pitää kompensoida, niin saako sitten vähän lipasta?
m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole koskaan nähnyt esim. koirien tai hevosten naivan jos kuvittelee etteivät oriit nuole pillua ja jokainen uroskoiran omistava nainen kyllä tietää kannattaako kiimaisena päästää koiran kuonoa lähellekään haarojaan.
Koiran hajuaisti on satoja, jopa tuhansia kertoja tarkempi kuin ihmisellä. Pimpsukka vapauttaa ilmaan feromoneja joista koira saa selville erittäin monia asioita, muun muassa kuukautiskierron vaiheen, ja kyllä, myös panetuksen jos sellainen naisella sattuu päällänsä olemaan.
Kuka noin tietävä sanoo tosissaan ettei naisen kiima tuoksu.Vaikka ihmisen hajuaisti on onneton tekele koiran vastaavaan verrattuna, myös ihminen reagoi feromoneihin ja ne vaikuttavat myös ihmisten käyttäytymiseen.
Kun sloggipöksyt riisuuntuvat, feromonit kyllä laittavat pipelon siemenpuu- asentoon niillä sekunnin kymmenyksillä.
Olisi kyllä kätevä jos pysyisi haistamaan naisen panetuksen määrän edempää niin kuin koira. jäisi monta turhaa vonkausta tekemättä ja monet pakit saamatta. Nostaisi vain kinttua lähimmälle sähköpylväälle ja jatkaisi kohti uusia seikkailuja...
Kyllä naisen kiima tuoksuu,kun nainen on oikein miehen tarpeessa.
Olimme kaverin kans viihteellä,ja mua alkoi piirittää pikkaisen vanhempi nainen,jotain varmaan yli kolmekymppinen ehkä lähemmäs nelikymppinen puuma. Itse olin parikymppinen siihen aikaan.
Pakko sanoa että oli ihan naitavan näköinen nainen. Huomasi että ihan tyrkytti itseään.
Kaveri siinnä sitten mulle kertoi huomiotaan.
Että pariskunta hakee rouvalle palloseuraa,ja naurahti että tuoksuu muuten kiimalle.
Sen verran kävi istumassa pöydässämme ,kun haki mua tanssimaan.
Ja kun huomioin asioita seuraavan kerran kun kävimme tanssimassa ,niin kyllä tunsin tutun pillun tuoksun.
Kävimme kaverin kans hoitamassa rouvaa,ja olipa villiä menoa,siinä yö meni ja seuraavaako päivää..mutta mutta kuntohan siinä loppui ei jaksanut kun ei enää ruiskahtanut.
Vierailija kirjoitti:
nuoleskeli , mutta naaraat eivät uroksia nuole.[/....// Kirjoitin tämän kommentin koska olen
miettinyt asiaa eettisessä mielessä, että olisko
kyseinen asia jotenkin sopimatonta ja siis
luonnotonta tai vastoin luontoa.Eikö itse
luontokin jo opeta sanotaa eräässä kohtaa, kun
opetetaa mikä hiusmuoti on miehelle sopiva
ja millainen naiselle. Mielestäni siis jos uros
luontaisesti nuoleskelee naarasta, niin ei kai
se miehellekkään niin sairas ilmiö ole. Se
kiihottaa seksuaalisesti ja toimii jos toimii.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta olen kyllä aivan eri mieltä näin miehenä.
Tarkoitit kai aisankannatajana?
Totta! Voisi alkaa jalostamaan uusia koirarotuja, joilla voisi etsiä halukkaita naisia. Esim. Lyhytkatvainen toosantuijottaja, Pimppipointteri, Saksan tussunoutaja, Irlannin posliinihakija, tai Pitkäkarvainen vaginankyylääjä. Niille järjestettäisiin käyttökokeita, joissa koiran tulisi osata osoittaa kymmenestä maalinaisesta juuri se, jolla kovin panetus. Kolmella ensimmäisen luokan tuloksella koira voisi hakea KVA- VIT arvoa.