Onko 39m2 kolmio jonkinlainen ennätys?
Ouluun rakennetaan 39m2 kolmioita. Onkohan noin pieni kolmio jo jonkinlainen ennätys?
Kommentit (71)
Hyvä pohjaratkaisu ja oikea värimaailma niin 39 neliön kolmio tuntuu jopa tilavalta.
Mulla on 43 neliöinen yksiö: yksi huone, keittiö, eteinen ja wc. En kyllä muuttaisi tätä pienempään kolmioon. :D Taitaa olla tuossa huoneiden koko alle 11 neliötä, jos vessa on 4 neliötä.
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/oulu/toppilansalmi/kerrostalo/1…
Ainakin joo kodit rakentaa vuokra-asunnoiksi tuollaisia järjettömiä asuntoja.
Joissain laitetaan sauna tuon kokoisiin asuntoihin mikä on mielestäni ihan turhaa. Naiset yleensä täyttää sen tilan tavaroillaan.
Vuokra melkein 900 eur/ kk jossain Oulussa tollasesta koirankopista???
Parempi yksi iso huone kuin kolme komeroa.
Toi on oikeasti kaksio, mun keittiö on samankokonen kun tuossa toi "tupa". Järkky viritys.
Vierailija kirjoitti:
Oulu on tutkitusti Suomen toiseksi vetovoimaisin asuinpaikka Tampereen jälkeen, joten hinta on ihan kohdallaan.
Mulla oli joskus 37 kaksio, ja siinäkin oli pienet huoneet. Vessa ja keittokomero koirankoppeja. No okei, siitä vaatehuoneesta olis varmaan saanut nykysuunnittelulla toisen makuuhuoneen, jos olisi nukkunut pystyssä.
Sijaitsee 8. kerroksessa ilman hissiä.
Asutaan miehen kanssa 38 neliöissä minikaksiossa, näin pienessä kolmiossa en todellakaan asuisi, nyt on sentään edes vähän tilan tuntua kun olohuone on avara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu on tutkitusti Suomen toiseksi vetovoimaisin asuinpaikka Tampereen jälkeen, joten hinta on ihan kohdallaan.
Nähdään sitten kun on todettu kauanko ilmoitus pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraan sisältyy talon step masterin käyttöoikeus. Muissa taloissa vastaama step master tunnetaan portaina.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Onhan tuolla hissi, mainittu ilmoituksessa. En itse asiassa usko että nykyään saa edes rakentaa yli kolmikerroksista kerrostaloa ilman hissiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/oulu/toppilansalmi/kerrostalo/1…
Ainakin joo kodit rakentaa vuokra-asunnoiksi tuollaisia järjettömiä asuntoja.
Itse en tässä näe kuin kaksi huonetta ja keittiön. Jos olisi erittelyn mukainen asunto niin silloin tuo tupakeittiön lisäksi tarvitaan kolmas huone. Nyt ei ole kuin kaksi makuuhuonetta, keittiö, eteinen ja wc. Ainakin kun katsoo pohjapiirrustusta.
Tuo on nähtävä. Ehdottomasti. Minulla on pohjapiirustus fetish ollut jo vuosikymmeniä ja viimeisinä vuosina eräänlaisena masokistisena/sadistisena kiihokkeena on ollut järjettömän pienet kolmiot ja tämä on kyllä jo sellainen, että silmätkin kostuu <3
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin korkeita hissittömiä taloja saa rakentaa. Ja mainostetaan esteettömänä.
Vissiin kun mulla rivari yksiö samankokoinen.