IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html
"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.
Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.
Kommentit (921)
Taisin olla viimeisen kerran treffeillä samanikäisenä kuin Jussi on nyt. Kävin yli kymmenen vuoden aikana paljon treffeillä, tapasin ehkä 30 naista, joista 4-5 tuntui kiinnostavalta. Kaikilta sain viimeistään muutamien tapaamisten jälkeen pakit. Yhtä tosin tapailin 5 vuotta, mutta hän ei ollut lopulta kiinnostunut kuin ystävyydestä. Päälle nelikymppisenä päätin, että nyt saa riittää - on sinkkunakin eläessä monia hyviä puolia. Perhettä en ole koskaan kaivannut.
Miksi tämä tyyppi on jatkuvalla syötöllä mediassa?
Vierailija kirjoitti:
Voisi siistiä itseään niin ei olisi niin luotaantyöntävän näköinen. Tuollaista suuta jossa on noin kierot hampaat, en voisi suudella.
Ei poikkea mitenkään ikäisestään keskiverrosta perheenpäästä. Itse asiassa aika sympaattisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jussi voisi mennä parturiin, trimmata parran, hommata siistit kamppeet ja mennä tanssikurssille.
Siitä lähtee.
Jussin ulkonäkö ei ole tässä se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi siistiä itseään niin ei olisi niin luotaantyöntävän näköinen. Tuollaista suuta jossa on noin kierot hampaat, en voisi suudella.
Ei poikkea mitenkään ikäisestään keskiverrosta perheenpäästä. Itse asiassa aika sympaattisen näköinen.
Sympaattisen näköinen, koska on mieleltään lapsi. Ei näytä ikäiseltään mieheltä. No, jollain naisella herää äidinvaistot ja sellaista naista se Jussikin kai kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että joku vanha lihava ja ruma eukko löytyisi Jussille. Niitä nimittäin on aivan liikaa Suomessa.
Tällaisena ylipainoisena ja vaatimattoman näköisenä Jussin ikäisenä naisena on todettava, että mua ei saisi tuonne tontille eikä Jussin luo elävänä. Mulla on ihan eri intressit elämässä eikä niihin liity puskainen tontti täynnä itäautoja ja originelli mies, joka haluaa naisnuken (ilmeisesti seksiä ja kotitöitä varten ja itseään ihailemaan?).
Hohhoijaa, tää oli sen kesäasunto.
Mitä sitten? Tontilla se kesäasuntokin sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä koe, että hänen kannattaisi alkaa muuttaa itseään. Sehän olisi vain teennäistä huijausta. Omalaatuinen tyyppi tarvitsisi omalaatuisen kumppanin, eikä sellaista löydy, jos yrittää esittää normaalia.
Ehkä kaveri ei ole ihan neurotyypillinen? Jos näin, niin ehkä toinen epätyypillinen voisi ymmärtää? 🤔
Eli mun ei kannata edes yrittää hoitaa ihoani vaan antaa aknen rehottaa, jos itsestään ja ulkonäöstään huolehtiminen on teennäistä huijausta? Eikä siivotakaan kannata, kun se ei ole tosiaan se mun juttuni, koska se on teennäistä huijausta yrittää muuttaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi voisi mennä parturiin, trimmata parran, hommata siistit kamppeet ja mennä tanssikurssille.
Siitä lähtee.
Jussin ulkonäkö ei ole tässä se ongelma.
On se yksi suurimmista ongelmista, ei kylläkään ainut.
Jos yrittää iskeä pelottavalta tavalla, niin onnistuminen on vähän hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympaattisen näköinen, koska on mieleltään lapsi. Ei näytä ikäiseltään mieheltä. No, jollain naisella herää äidinvaistot ja sellaista naista se Jussikin kai kaipaa.
Mitä Jussin pitäisi tehdä, että näyttäisi "ikäiseltään mieheltä"? Nuorekkuus ei ole koskaan haitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrittää iskeä pelottavalta tavalla, niin onnistuminen on vähän hankalaa.
No onpa pelottavaa, jos katsoo onko naisella sormus. Eikö se ole huomaavaista, ettei yritä iskeä varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jussin pitäisi tehdä, että näyttäisi "ikäiseltään mieheltä"? Nuorekkuus ei ole koskaan haitaksi.
Kasvaa aikuiseksi eli mennä terapiaan, lakata katsomasta jokaista naista vaimopotentiaalina jne. Ystäväni on kuin Jussi, yli 60 v ja näyttää joltain (jotain samaa Jussissa ja hänessä), niin miltä, ei ainakaan ikäiseltään naiselta, kun ei sellainen mieleltään ole. Hän on mielenterveyseläkeläinen.
Ja kyllä nuorekkuus voi oikeasti olla todella haitaksi näissä tauski/frederik-tyyppisissä tapauksissa. Erehdyin hetkeksi sellaisen kanssa yksiin. Mies oli 60 v ja tuntui kuin teinin kanssa seurustelisi, niin epäkypsää se meno oli.
Nainen vaan kirjoitti:
Jussin pitää leikata tukka ja mennä vaatekauppaan ekaksi. Pitää näyttää mieheltä eikä peikolta joka asuu metsässä.
Minusta tämä muistuttaa enemmän tonttua tai menninkäistä. Silti vähän liikaa ollaan satumaailmassa.
Tämä venäjä fanittaminen voi olla ongelma. Kuka jaksaa kuunnella päivästä toiseen juttuja venäjän ihannoinnista ja ladoista? Ei monikaan. Myös ulkoasu pitäisi olla siisti, eli ei risupartaa. Mutta sisäinen ihminen on tärkein ja jos muuten esim pää kunnossa ja jutut aikuisen juttuja, niin eikai siinä esteitä ole. Myös arvot pitää olla kohdillaan, eli nainen ei ole vain kodinhoitaja ja seksiä varten.
Aika harva mies haluaisi tutustua puoliso- tai muussakaan mielessä naiseen, joka ei huolehdi omasta ja omaisuutensa (koti, piha...) siisteydestä ja puhtaudesta. Miksi on niin vaikeaa uskoa, että sama pätee toisinkin päin? Naisetkin ovat ihmisiä.
"risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion."
Esittämällä jotain muuta kuin on ei tule onnellista suhdetta. Ellei kelpaa sellaisena kuin on niin on parempi olla ilman.
Kerran lada Bussiin törmänneenä ja muutamia viestejä laitelleena. Tosta ukosta saisi joku nainen oikeasti mukavan ja hyvän miehen.
Tosi sympaattinen kaveri kyseessä.
Mun käsittääkseni pärjännyt elämässään ihan hyvin kaikenlisäksi.
Lainaus: Muistakaahan nyt sitten kuitenkin, että pedofiilihuutelut ja vastaavat ovat kunnianloukkauksia ja niistä voidaan tuomita rangaistukseen. Vaikka joku tyyppi on iltapaskan hassussa jutussa, niin hän on kuitenkin ihan oikeasti olemassa oleva ihminen, ei mikään komediahahmo
Mukavan oloinen mies tuo Jussi.
Varmasti käsistään kätevä ja tekevä kaveri, eikä mikään sohvalla makaaja.
Hänellä on unelmia ja visioita, sekä kyky toteuttaa niitä eikä pelkkää puhetta.
Jussi halusi ladoja, nyt niitä on piha täysi.
Jussi halusi kiertää absit, ne on kierretty.
Jussi haluaa naista, hän lähestyy ja tekee asialle jotain.
Ei voi miestä moittia, Jussi ei ole mikään tyhjänpuhuja!
Toki tuo ulkoinen habitus varmasti karsii innokkaampia naisia, mutta enemmän uskoisin haittaavan tuo pakonomainen puhe naimisiin menosta ja parisuhteesta.
Toki on hyvä tuoda esiin että etsii kumppania tosimielellä, mutta jos tulee olo että olet kuin hirvi kiikaritähtäimessä niin ei se kiva ole.
Jos toisen ainoa motiivi kanssakäymiseen kanssasi on se, että tähtää parisuhteeseen kanssasi, niin ei ihme että toinen lyö jarrua päälle.
Koskee sekä miehiä, että naisia.