Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teoreettinen kysymys: jos sinun kaikki, koko elämäsi aikana, tekemät kirjoitukset käytäisiin läpi niin olisitko puhdas pulmunen?

Vierailija
10.07.2023 |

Tuli vain mieleen tässä kun poliitikkojen ja toimittajien taustoja on kaiveltu innokkaasti.

Niin jos omalla kohdallasi joku kävisi läpi ihan kaiken, mitä olet koskaan kirjoittanut nettiin tai laittanut valokuvia/videoita, niin olisitko puhdas pulmunen, kaikella tapaa?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan jatkuvasti vihapuhetta koska vihaan työttömiä ja muita sossutuella eläviä.

Vierailija
142/144 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin teininä tykkäsin trollata keskustelupalstoilla ja haukkua naisia ja turkulaisia. Esitin perinteistä suomalaista miestä joka lähtee hakemaan naisen ja viinat ulkomailta. Olen siis itse nainen. Oli vaan hauskaa lukea kaikkien provosoituneita kommentteja silloin. :D Ystäväni on kansanedustaja, ja minusta ei ikinä olisi siihen hommaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kirjallisesti antanut lihaanien kuulla kunniansa olipa kyse tästä palstasta, somesta tai kouluaineesta. Ja myös suullisesti! Ja annan vastakin. OLEN TYYTYVÄINEN!

t. vegaani

Vierailija
144/144 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kirjoittanut suoranaisia törkeyksiä, ja uskon ihan vilpittömästi ettei 90% ihmisistä ole. Jos niin tekee, elänee kuplassa jossa muutkin muka toimivat samoin.

Minäkään en ole kirjoitellut törkeyksiä. Olen sortunut todennäköisesti enintään lievään ylimielisyyteen.

Ja jostain syystä olen aina kirjoittanut nettiin niin, että en täysin luota anonyymiyteen. Eli en kuolisi häpeästä minkään kirjoituksen kohdalla - tosin jotkut intiimimmät vähän nolottaisivat.

Riikkahan ei ole edes yrittänyt olla anonyymi. Hyvin tunnistettavasti kirjoitellut kauheita. Tämä on varmaan se Riikka jonka persut ovat tosiasiassa valinneetkin.

Olet takuulla sanonut tai tehnyt kouluaikana jotain jota et soisi autistisen luokkakaverisi nostavan nettiin missä sitä riepotellaan kaikkien toimesta. Tätä se tulee tästä eteenpäin kuitenkin olemaan.

Joo jos jokainen elämänaikainen sanominen lasketaan mukaan ja päälle vielä kenen tahansa tulkinta, niin varmasti löytyisi joku kohuotsikon arvoin kamaluus.

Tuo Riikan kirjoittelu ei kyllä mene ihan yksittäisen hermostumisen, möläytyksen tai väärinymmärryksen piikkiin. Valtaosalta ihmisiä ei löydy noin täynnä vihaa ja rasismia olevaa kirjoittelua vaikka kaiveltaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän