3 viikon päästä alkaa jo elokuu. Mitkä fiilikset?
10 päivän sää näyttää sille, ettei helteitä olisi tulossa. Mikä on mahtavaa. Käristyskupoli siis ei tullutkaan tänä kesänä 👌 Elokuussa jo yöt viilenee ja illat hämärtyy.
Kommentit (42)
En todellakaan odota, pitäisi alottaa uudessa työssä. Tunnen tulleeni huijatuksi, mutta aisialle ei voi mitään. Onneksi jään äitiyslomalle joulukuun alussa
Nautin vielä kesästä, hyvä kun ei ole liian kuuma. Syksy tulee sitten ajallaan ja silloin nautitaan siitä.
Surkeat kesäsäät tänä kesänä. Jatkuvaa epävakautta. Vedet on kylmät, ei tee mieli uimaan. Varjossa tulee kylmä, sade yllättää useita kertoja päivässä. Ei tule kesäfiilistä. Mutta tämmöistä ilmeisesti jotkut helteen inhoajat pitävät optimaalisena kesäsäänä. Nihkeää...
Onneksi kesä alkaa olla ohi ja sitten niitä on taas yksi vähemmän jäljellä elämässä. Hirveän yksinäistä ja surullista aikaa aina mulle.
Sinuna en luottais noihin Forecan sääsivuihin.
Hetki sitten oli toukokuun loppu. Oli pitkä kylmä kevät.
Rakastan hämäriä iltoja ja syksyä, mutta kyllä tämä kesä tuntuu silti liian nopeasti menevän.
En tykkää järkkyhelteistä, mutta tämä kesä on mennyt liian nopeasti. Oma loma alkaa ensi viikolla. Toisaalta odotan, toisaalta en. Jostain syystä fiilikset on melankoliset.
Vierailija kirjoitti:
Hetki sitten oli toukokuun loppu. Oli pitkä kylmä kevät.
Todellakin, kevättä sai odottaa tosi pitkään! Ja nyt alkusyksystä luvataan tavallista lämpimämpää.. Eli kylmä kevät ja kesä, lämmin syksy (toivottavasti ei sentään talvi!).. Huono arpa tämän vuoden säissä.
Aika lailla sama millaiset kelit kun työt alkoi. Nooh ensi kesä onkin sitten pelkkää lomaa. Pah työttömyyttä se on.
Aivan ihanaa🤍
Pidän mieluiten lomani elokuussa, eikä siitä ajankohdasta tarvitse edes neuvotella, koska muille elokuu " ei kelpaa".
On kiva, että tulee elokuu. Helteiden todennäköisyys pienenee koko ajan.
Eih, en odota innolla.. minulla kaamos alkaa kolkutella jo syksyllä tosi pahasti kun valoisuus vähenee. Kohta on jatkuvasti pimeää :(
Vierailija kirjoitti:
Eih, en odota innolla.. minulla kaamos alkaa kolkutella jo syksyllä tosi pahasti kun valoisuus vähenee. Kohta on jatkuvasti pimeää :(
Minusta se taas on ihanaa. Pitkän valoisan kauden jälkeen on niin tunnelmallista, kun valon määrä vähenee ha tulee taas pimeät illat ja yöt.
Elän tässä hetkessä. Nyt vietän ihanaa iltaa lasten kanssa. Just tultiin uimasta. Syön tässä pizzaa ja kohta meen suihkuun tekemään ihokuorinnan. Sitten katsotaan leffaa yhdessä ja otan pienimmän yöksi kainaloon.
Palstamammat aloitavat jo jouluvalmistelut.
On luvattu pitkään ja lämmintä syksyä. Jos rahaa niin loma lämpimään maahan viikoksi piristäisi, ainahan sitä kuitenkin voi haaveilla.
Nyt kun en ole työelämässä niin en sure enää niin paljon kesän päättymistä jostain syystä. Minä nautin kotona olosta.
Mutta siis kesähän ei pääty vielä moneen viikkoon!
Loistavaa! Hyvillä fiiliksillä odotan elokuuta ja silloin koittavaa kesälomaa.