Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teoreettinen kysymys: jos sinun kaikki, koko elämäsi aikana, tekemät kirjoitukset käytäisiin läpi niin olisitko puhdas pulmunen?

Vierailija
10.07.2023 |

Tuli vain mieleen tässä kun poliitikkojen ja toimittajien taustoja on kaiveltu innokkaasti.

Niin jos omalla kohdallasi joku kävisi läpi ihan kaiken, mitä olet koskaan kirjoittanut nettiin tai laittanut valokuvia/videoita, niin olisitko puhdas pulmunen, kaikella tapaa?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaaditaan siihen, että on puhdas pulmunen? 

Vierailija
22/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon tekstejä löydy mutta toisaalta kertoo passiivisuudestani. Varmaan jos olisi joku aktiivisempi ote niin voisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta minä en olekaan poliitikko.

Ei nääkää ihmiset oo yleensä viellä ollu keitä te aina revitte esille, tyhmä komma. 

Vierailija
24/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon tekstejä löydy mutta toisaalta kertoo passiivisuudestani. Varmaan jos olisi joku aktiivisempi ote niin voisi löytyä.

Viestit av-palstalle ovat myös tekstejä. 

Vierailija
25/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin.

Noin 15 vuotta sitten olen kirjoittanut eräällä vertaistukipalstalla, sen ajan tieteen mukaisia neuvoja ihmisille, ja niitä pidettäisiin nykyään väärinä. Mutta silloin ne olivat lääketieteen parhaimmistoa. Mitään alatyylistä, loukkaavaa tai rasistista en ole koskaan kirjoittanut, koska en ole sellainen ihminen.

Eli et sitten olisi puhdas pulmunen nykyajan standardien mukaan.

Vierailija
26/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jos onnistuisivat kaivamaan sellaisia kirjoituksia joissa olen nimimerkillä tai nimettömänä. Tosin saa kyllä aikansa kaivella, koska valtaosa nettiin kirjoittamistani on vain jotain videopelinörtteilyä.

Jos jotain Facebookkia tms katsellaan niin silloin olen pulmunen koska en koskaan sinne mitään kirjoittanutkaan muuta kuin kerran vuodessa toivottaakseni hyvää joulua :D. 

Vierailija
27/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20v sitten kyllä isä osaa -sarjassakin mainittiin n-sana. Ajat olivat silloin erilaiset.

Vierailija
28/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, joutuisin varmaan suljetulle. 

Vierailija
29/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen umpirasisti, ja sitä myös varsin julkisesti. Olen myös ylpeä siitä. White power!

Vierailija
30/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaaditaan siihen, että on puhdas pulmunen? 

No varmaan se, että ei ole koskaan elämässään laittanut nettiin yhtään mitään sellaista, jonka joku voisi tulkita negatiivisesti. Ei omalla nimellään, ei nimimerkillä, ei anonyyminä.

Vierailija
31/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut koskaan mitään sellaista, mitä en voisi sanoa kohteelle myös kasvokkain. Riittääkö se pulmusuuteen? 

Vierailija
32/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon t r o l l an n ut hirveästi. Eli tosi sekavaa settiä löytyisi.

Vierailija
33/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa, jos joku pitää normaalina törkeyksien kirjoittamista ja kuvittelee, että kaikki tekee sitä. Kertoo kysyjästä paljon. Liikaa.

Vierailija
34/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia pohdittavaksi. Koskee myös kaikkia elämän aikana ajateltuja ajatuksia ja tunnettuja tunteita.  Kuka heittää ensimmäisen kiven, käsi sydämellä... 

Vierailija
35/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin että olisin. En ole kovin paljon muuttunut vuodesta noin 1996, kun löysin netin ja keskustelupalstat. Ehkä taisi olla IRC.

Vierailija
36/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessa ei ollut nettiä niin ei jäänyt todisteita alaikäisenä tupakoinnista ja ryyppäämisestä tai muista tyhmyyksistä. Nuo olisivat varmaan pahimmat kohut mitä minusta saisi aikaan, en ollut mitenkään hurja nuori ja aikuiselämä on ollut vielä tylsempää.

Vierailija
37/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisin rehellisesti sanoen silti kirjoitusteni perusteella 100 kertaa soveltuvampi ministeriksi kuin tämä Riikka Purra.

Vierailija
38/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi pulmunen.

Teiltä sulaisi aivot jos lukisitte niitä jos jo näistä poliitikkojen väitetyistä kirjoituksista on tällainen hiekkamyrsky saatu aikaan.

Vierailija
39/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa, jos joku pitää normaalina törkeyksien kirjoittamista ja kuvittelee, että kaikki tekee sitä. Kertoo kysyjästä paljon. Liikaa.

Niin, tämä kysyjä on syyllistetty äärioikeistolaiseksi paikallisessa ryhmässä koska kehuin, että Pekka Sauri viestii niin kivan myönteisesti somessa. Käyttäen esimerkkinä hänen postaustaan kanoista.

Niin mitä tämä kertoo minusta? Joku voisi kaivaa tuon esille, että minua on syytetty äärioikeistolaiseksi. Mutta mitä se mielestäsi kertoo minusta, että kehuin Pekka Sauria ja pidin hänen postauksestaan kanoistaan?

ap

Vierailija
40/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhdas pulmunen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi