Joululahjapettymykset 2023! Kertokaa mikä lahja oli pettymys?
Tähän ketjuun joululahjat mitkä meni pieleen ja täysin huti? Muut voi ottaa huumorilla 😅
Kommentit (43)
Passikotelo vyölle. Ei tuu käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä aloitus
Tätähän tässä kysyttiinkin. Tyhmä vastaus.
Onko vika lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä?!
Seksikäs alusasusetti kokoa s. Ei pysty edes sovittamaan 😞
Itse tehdyt "kotityö- ja askare kupongit", eli imurointia, pyykinpesua ja lajittelua, tiskikoneen tyhjennystä, ikkunoiden pesua, jne. Nämä mieheltä, joka ei ikinä vapaaehtoisesti osallistu mihinkään kotiaskareihin. Katsotaan, kunnioittaako hän itse antamaansa lahjaa, kun esitän esim. "ikkunanpesu kupongin" hänelle keväällä?
Vierailija kirjoitti:
Oot siis kokoa xxl?
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt "kotityö- ja askare kupongit", eli imurointia, pyykinpesua ja lajittelua, tiskikoneen tyhjennystä, ikkunoiden pesua, jne. Nämä mieheltä, joka ei ikinä vapaaehtoisesti osallistu mihinkään kotiaskareihin. Katsotaan, kunnioittaako hän itse antamaansa lahjaa, kun esitän esim. "ikkunanpesu kupongin" hänelle keväällä?
Lahjoja halvalla. Aika weetee-meininkiä...
En toivonut lahjoja, kaipasin rauhaa ja hiljaisuutta. Kumpikin jäi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vai hyväksyy jotkut naiset lahjana aikuisen osallistumisen arkeen. Hyi hel..
Sain seinäkellon vanhemmiltani.
Eihän sulla ole kelloa seinällä!. Joo, no ei ole, koska en ole koskaan halunnutkaan.
Mukava ajatus, mutta älkää sisustako muiden asuntoja.
Olisin ollut varsin tyytyväinen vain niihin sukkiin ja suklaaseen.
Olin otettu kaikista lahjoista, mutta ihmettelin vähän suurta lahjakassia täynnä suklaata. Pyysin, ettei suklaata, ja lahjan antaja tietää, että minulla on diabetes
Äitini vei minut ja 9 vuotiaa siskoni
Siskolleen jouluksi.
Olin ostanut säästämilläni rahoilla
Siskolle ison nuken.
Tädin lapsi sai kymmeniä lahjoja
Sisko sai nuken
Minä en saanut mitään
Äiti sai poikaystävältään kait munaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin otettu kaikista lahjoista, mutta ihmettelin vähän suurta lahjakassia täynnä suklaata. Pyysin, ettei suklaata, ja lahjan antaja tietää, että minulla on diabetes
Se haluaa sut hengiltä.
Yksinkertaista rakas watson
Tänä jouluna en saanut pahempia pettymyksiä, mikä on kiva, koska viime vuonna sain pelkkiä keittiötarvikkeita (no, jippii). Pienesti harmittaa Juhlapöydän konvehdit. Sain vain yhden suklaarasian ja se oli tuo. Siis joo, periaatteessa ihan ok, mutta ensi joululuksi taidan ostaa itse itselleni jotain parempaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Joo mun mies meinasi tehdä saman virheen. Onneksi osti kultakorun sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuuluu hänelle ihan itsestään selvästi koska asuu siinä. Mitä hittoa nyt oikeasti? Ei ne sinun töitäsi ole, kyllä ne kuuluu kummallekin.
En saanut mitään niin ei tarvinnut pettyä
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi surullinen. Vapaa-matkustajamies antaa lahjaksi osallistumistaan, tai ainakin lupaa niin...
Tyhmä aloitus