Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan hoipertelu Ruisrockissa

Vierailija
10.07.2023 |

Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.

Kommentit (415)

Vierailija
161/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Saarikko, myönsi juoneensa valkkaria, mutta aurinko, tuo piru sai oksentamaan ja hoipertelemaan:)

Vierailija
162/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko karjakko juonut liikaa Ruississa?

Oliko se navettapiika purrakin siellä, tuota en tiennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadas vielä yksi lasillinen kirjoitti:

Valkkari on Saarikolle semmoista janojuomaa vaan.

Saksassa juodaan (ainakin kesäisin) jotain valkoviinin ja omenamehun sekoitusta. Kyllä helteellä olisi hyvä noita juomia vähän loiventaa. Joku 5,5% lonkerokin on liian jyrkkää kamaa satunnaiselle naukkailijalle.

Ja tää on muuten Weinschorle. Valkkarin ja kivennäisveden (tai mehukivennäisveden) sekoitus.

Vierailija
164/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon esim Arhinmäki, Hakkarainen ovat tuolla toikkaroineet kännissä pitkin kyliä eikä siitä ole tällaista kohua nostettu.

Varpusilla on parempi muisti kuin sinulla. Hakkarainenkin sai näkyvyyttä ja Arhinmäki esim. kännissä urheilukisoissa. Kaikki nämä tällaiset osoittavat että mieli ja elämänhallinta ei ole kunnossa. Niin ei Annikalla ja Marinilla todellakaan.

Vierailija
165/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt niin kamalaa ole. Jos Annika juo harvoin, niin menee nopeasti hattuun. Itse kestän 4-5 siideriä tai lonkeroa. Väkeviä kestän huonosti. Auringonpistokseen en usko. Itselläni oli lievä auringonpistos kerran ulkomailla. Ensioireena palelu ja huono olo. Meni ohi, kun olin 14 h sisätiloissa.

Miksi sitten pitää juoda niin paljon? Mä en edes jaksaisi juoda paria 0,33 keskiolutta enempää, onhan se tosi täyttävääkin.

Viiniä voin juoda myös max. sen pari lasillista.

Pidän viinistä, oluesta, skumpasta, joskus voin ottaa snapsitkin. Mutta en ymmärrä sitä kun pitää juoda aina itsensä huonoon kuntoon ja aikuisille tulee aina yllätyksenä, että alkoholista tulee humalaan kun sitä juo liikaa. Tai lähinnä suomalaisille aikuisille. Sitten tätä tapaa yritetään kitkeä jollain lapsellisilla isoveli valvoo -lainsäädännöillä. Muualla Euroopassa saa ostaa viinit ruokakaupasta eikä ole mitään ihmeellisiä kellonaikoja, milloin alkoholia saa ostaa. Silti siellä ei kännätä kuten täällä.

Mä en itse tykkää edes käydä missään kesäfestareilla kun ne on juuri täynnä näitä känniääliöitä, jotka sitten humalassa törttöilevät, oksentavat ja huojuvat ympäriinsä. Yäk, jotain käytöstapoja voisi ihmisillä jo herran vuonna 2023 olla.

No muuta, sinä vaikka Ranskaan yököttelemään ja olemaan hienompaa ihmistä.

Anna meidän muiden juoda vaikka 24h jos siltä tuntuu.

En käy minäkään festareilla, mutta muut saa vapaasti käydä. Ja JOS kävisin, todellakin joisin hyvän humalan, että siellä ihmismassassa ja mölyssä kestäisi olla. Voisi olla katsopas jopa hauskaa, jos saisi musiikista selvää, musa on humalassa nääs moninkerroin parempaa kuin selvinpäin.

Vaikka tuskin siitä mölystä selvää saa, liian kovat on volyymit festareilla ja keikoilla. En ymmärrä miksi.

Vierailija
166/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla hyytyy Madonna ja joutuu lasarettiin. Suomessa Saarikko ei pysy tolpillaan, kun on vetänyt liikaa viinaa.

Joo ja dg tais olla muu kuin on kerrottu. Muka bakteeri, mutta on saanut ja annettu vastalääkettä huumaus ym aineille. Jossain oli paljastusta...

Vierailija
167/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon esim Arhinmäki, Hakkarainen ovat tuolla toikkaroineet kännissä pitkin kyliä eikä siitä ole tällaista kohua nostettu.

Varpusilla on parempi muisti kuin sinulla. Hakkarainenkin sai näkyvyyttä ja Arhinmäki esim. kännissä urheilukisoissa. Kaikki nämä tällaiset osoittavat että mieli ja elämänhallinta ei ole kunnossa. Niin ei Annikalla ja Marinilla todellakaan.

Minä taas pidän raivoraittiita tiukkapipoja paaaaljon sekopäisempinä.  Saa sitä ihminen sentään olla-toivottavasti muidenkin mielestä! 

Vierailija
168/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaadas vielä yksi lasillinen kirjoitti:

Valkkari on Saarikolle semmoista janojuomaa vaan.

Saksassa juodaan (ainakin kesäisin) jotain valkoviinin ja omenamehun sekoitusta. Kyllä helteellä olisi hyvä noita juomia vähän loiventaa. Joku 5,5% lonkerokin on liian jyrkkää kamaa satunnaiselle naukkailijalle.

Ja tää on muuten Weinschorle. Valkkarin ja kivennäisveden (tai mehukivennäisveden) sekoitus.

Enpä tiennytkään, minä lantraan vinkkuni aina vissyllä tai mehulla tai molemmilla.

Viini on pahaa ellei lantraa.

Kestääkin kauemmin kun lantraa.

Eikö muut suomalaiset muka viiniin sekota muita juomia..? Tuskin olen ainoa, ja saksalainen en ole. 😂

Vierailija
169/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt niin kamalaa ole. Jos Annika juo harvoin, niin menee nopeasti hattuun. Itse kestän 4-5 siideriä tai lonkeroa. Väkeviä kestän huonosti. Auringonpistokseen en usko. Itselläni oli lievä auringonpistos kerran ulkomailla. Ensioireena palelu ja huono olo. Meni ohi, kun olin 14 h sisätiloissa.

Noin se on. Kun juo usein kestää paljon enemmän mutta harvoin ottaneena nousee yli sietokyvyn.

Monet kerrat koettu. He, jotka ryyppäävät joka viikonloppuisin eivät muutamasta horju.

Vierailija
170/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten pitää juoda niin paljon? Mä en edes jaksaisi juoda paria 0,33 keskiolutta enempää, onhan se tosi täyttävääkin.

Pidän viinistä, oluesta, skumpasta, joskus voin ottaa snapsitkin. Mutta en ymmärrä sitä kun pitää juoda aina itsensä huonoon kuntoon ja aikuisille tulee aina yllätyksenä, että alkoholista tulee humalaan kun sitä juo liikaa. Tai lähinnä suomalaisille aikuisille. Sitten tätä tapaa yritetään kitkeä jollain lapsellisilla isoveli valvoo -lainsäädännöillä. Muualla Euroopassa saa ostaa viinit ruokakaupasta eikä ole mitään ihmeellisiä kellonaikoja, milloin alkoholia saa ostaa. Silti siellä ei kännätä kuten täällä.

Mä en itse tykkää edes käydä missään kesäfestareilla kun ne on juuri täynnä näitä känniääliöitä, jotka sitten humalassa törttöilevät, oksentavat ja huojuvat ympäriinsä. Yäk, jotain käytöstapoja voisi ihmisillä jo herran vuonna 2023 olla.

En käy minäkään festareilla, mutta muut saa vapaasti käydä. Ja JOS kävisin, todellakin joisin hyvän humalan, että siellä ihmismassassa ja mölyssä kestäisi olla. Voisi olla katsopas jopa hauskaa, jos saisi musiikista selvää, musa on humalassa nääs moninkerroin parempaa kuin selvinpäin.

Vaikka tuskin siitä mölystä selvää saa, liian kovat on volyymit festareilla ja keikoilla. En ymmärrä miksi.

Ranskassa en ole asunut, Sveitsissä ja Saksassa kylläkin.

Ikävää, jos et pysty musiikista selvin päin nauttia. Mulla ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa. Tai että olisin muistakaan elämän osa-alueista nauttiakseni tarvinnut humalaa. Siinä vaiheessa se alkoholi alkaa olla ongelma.

Eipä tuo Saarikkokaan kovin hyvävointiselta näyttänyt. Miten kurjaa sitten olisikaan selvin päin ollut! Kannatti oksentaa ja hoippua.

Vierailija
171/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän raivoraittiita tiukkapipoja paaaaljon sekopäisempinä.  Saa sitä ihminen sentään olla-toivottavasti muidenkin mielestä! 

Jep. Kaikki hulluimmat psykopaatit ja muut paljastuu aina absolutisteiksi.

Vierailija
172/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Tyypillistä keskustalaista vakaata kulkemista koko yhteiskunnan parempaan hyvään.

Vaikka joskus heikottaisikin.

No eiköhän tuo kuvasta enemminkin nykykeskustan örvellystä.  Samanlaista touhua puolueelta kautta linjan. Niin sitä Annikaa talutetti se  vasemmistolainen päätoiminen bilettäjä hallituksessakin. Annika niin huonossa kunnossa, ettei ollut mitään ongelmaa talutella vasemmiston polkuja.

Eniten nämä naiset vaappuvat WEFfin verkoston, pankkiitien ja sotateollisuuden yms. kätyreiden ohjauksessa.

Tämä ainoastaan visualisoi yleistä poliittista alennustilaa kautta linjan.

Vierailija
173/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.

No ei tietenkään ole. Tämä nyt on vaan tyhmintä provoa ikinä.

Ja täyttäisi kunnian loukkauksen kriteetit jos olisi julkisempi eikä menisi kohta pian vain poistoon.

No kyllä se vaan on Saarikko itse. Ja hän myönsikin asian. Valkkarilla oli kuulemma vain vähän osuutta asiaan.

Ilmeisesti ilmaista viinaa oli tarjolla juntille?

Vierailija
174/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomallahan se vasikkakin elää, sanoi A.F. Airo.

175/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös alhaiset verensokerit, kyllä tuollainen "tyttö" tarvitsee muutaman perhepizzan vuorokauden aikana että jaksaa lyllertää eteepäin helteellä.

Vierailija
176/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan huvittavaa Marinin kuvien jälkeen.

Ei näytä olleen äkillinen kompastuminen, koska miksi ystävä pitäisi valmiiksi kiinni mekosta. 

Ensi kerralla vettä ja hellehattu mukaan.

Vierailija
177/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ManHalen kirjoitti:

Voi olla myös alhaiset verensokerit, kyllä tuollainen "tyttö" tarvitsee muutaman perhepizzan vuorokauden aikana että jaksaa lyllertää eteepäin helteellä.

Tais ottaakin yhden tai muutamankin siiderin lisää tasapainottakseen verensokerinsa 😂

Vierailija
178/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa en ole asunut, Sveitsissä ja Saksassa kylläkin.

Ikävää, jos et pysty musiikista selvin päin nauttia. Mulla ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa. Tai että olisin muistakaan elämän osa-alueista nauttiakseni tarvinnut humalaa. Siinä vaiheessa se alkoholi alkaa olla ongelma.

Eipä tuo Saarikkokaan kovin hyvävointiselta näyttänyt. Miten kurjaa sitten olisikaan selvin päin ollut! Kannatti oksentaa ja hoippua.

Ai siinä vaiheessa alkoholi alkaa olla ongelma, kun siitä tulee iloiseksi? Vai niin, aika outoa logiikkaa, siksihän sitä juodaan.

Pahempi ongelmahan alkoholi on silloin, kun se tekee olon vain aggressiiviseksi tai ahdistuneeksi ja aiheuttaa muitakin ongelmia. Ilmeisesti sinä kuulut tämmöiseen kategoriaan, ihan hyvä ettei viina maistu.

Kyllä sillä selvinpäin olisi kurjempaa ollut, on varmaan ollut hauskaa ennen kuin vointi hiipui. Nähtävästi sai olonsa vielä myös uuteen nousuun video-episodin jälkeenkin, kerta jatkoi vielä antti tuiskunkin (reps) keikalle.

Vierailija
179/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kaikki Kepulaiset juoppoja😵💫

Vierailija
180/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottumaton alkoholiin niin vähästäkin menee sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi