Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan hoipertelu Ruisrockissa

Vierailija
10.07.2023 |

Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.

Kommentit (415)

Vierailija
21/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tietenkin se on A Saarikko. Kai ne sen siellä on muutenkin nähneet. Ensin varmaan selvinpäin.

Vierailija
22/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä olen huolissani millaisen kuvan Suomesta tämmöiset henkilöt antaa ulkomailla, kuin nämä viime aikojen kohut. Suomalaisten olisi jo aika opetella juomaan kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna sentään kertoo aina omin jaloin kävelleensä kotiin. Toki emme tiedä käyttikö käsiä tukena.

Vierailija
24/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli kuka hyvänsä niin näin isona naisena sanon, että pitää juoda paljon, että joutuu tuohon kuntoon. Ei mikään pari kaljaa tai siideriä riitä. Viinaa ja paljon, sillä meillä pulskilla ei askel helposti hoipertele.

Äläpäs yleistä. Olen myös pulska, kuten videon nainen, enkä kestä montaa lasillista viiniä. Ei tarvita kuin rankka työviikko, univelkaa, lämmin keli/ helle ja pullo viiniä, niin hoipertelen takuulla.

Vierailija
25/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ei tiedä alkoholirajansa? Aika noloa ja sopimatonta kun on vielä julkinen henkilö. Myötähäpeä!

Vierailija
26/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä örvelökänni. Ei osaa selvästi (pun) annostella käyttämiänsä ruokiakaan, miksi osaisi nesteitäkään?

Vierailija
27/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika ei ole tuolla töissä, vaan viettämässä vapaa-aikaa. Aivan saa mun puolesta juhlia niin kuin tykkää. Jos tuo nyt edes on Annika.

Vierailija
28/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
29/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minä olen huolissani millaisen kuvan Suomesta tämmöiset henkilöt antaa ulkomailla, kuin nämä viime aikojen kohut. Suomalaisten olisi jo aika opetella juomaan kohtuudella.

Sannan myötä maailma tietää että meillä ryypätään mutta tanssiminen on kielletty.

Vierailija
30/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen musta mekko saman pituisilla hihoilla, kaulukset, vip-kaulanauha

https://www.instagram.com/p/Cucy56-taQC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
31/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Annika Saarikko heikosta festarikunnostaan ja kohuvideosta: "Join valkoviiniä ja oksensin"

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kertoo itse Ruisrock-festivaalien tapahtumista.

Lisää Seiskan sivulla

Vierailija
32/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei tainnut yksi normaali darrapizza riittää. Veikkaan Perhepizzaa

Vierailija
33/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muttei kuitenkaan ollut sexy dance ja ei päästänyt kavereitaan ottamaan dickpiccejä kesärannan pressihuoneeseen. Saahan sitä pikkaisen mukia ottaa.

Vierailija
34/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Annika Saarikko heikosta festarikunnostaan ja kohuvideosta: "Join valkoviiniä ja oksensin"

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kertoo itse Ruisrock-festivaalien tapahtumista.

Lisää Seiskan sivulla

3 pulloa nyt vähintään tai kenties hanapakkaus

Vierailija
35/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ei ole Saarikko, niin miksi Erkki Papunen sitten taluttelisi vierasta naista?

Papunen on Saarikon puoliso.

Satavarmasti on Saarikko, ei Seiska muuten tuota julkaisisi, ja eiköhän kuvaajakin tunnistanut.

Annika nyt oli tosi lärvit.

Samaa mieltä tuosta, kyllä uskoisin Seiskalla olevan tiedon siitä että kyseessä on Saarikko eikä joku suunnilleen samannäköinen. En tiedä Seiskan yleisestä moraalista, mutta tämmöiset asiat huolehtivat kyllä että eivät julkaise jostain satunnaisesta ihmisestä videoita. 😀

Lärveistä en kyllä olisi ollenkaan varma. Sairastetun veritulpan vuoksi Saarikolla on varmaan edelleen hyytymistä ehkäisevä lääkitys, jonka kanssa ei saa käyttää alkoholia kuin niukasti.

Vierailija
36/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen videon perusteella kyllä voi sanoa oliko Annika vai ei. Ton näköisiä on Suomi täynnä.

Eikä Annika yleensä käytä mustia vaatteita. Tukkakin on minusta Annikalla enemmän pottamallia kuin piikikäs tynkä.

Vierailija
37/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko on itse sanonut, että join valkoviiniä ja oksensin....voihan olla montakin syytä

Vierailija
38/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ei ole Saarikko, niin miksi Erkki Papunen sitten taluttelisi vierasta naista?

Papunen on Saarikon puoliso.

Satavarmasti on Saarikko, ei Seiska muuten tuota julkaisisi, ja eiköhän kuvaajakin tunnistanut.

Annika nyt oli tosi lärvit.

Ei helkkari. Olin satavarma ettei ole Saarikko, mutta sitten googlasin tuon papusen, niin apua. Kyllä se varmaan on, koska aika epätodennäköistä että saarikon näköisellä naisella olisi papusen näköinen mies, jollei ne olisi ne itse. 😕

Vierailija
39/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yollanen video julkaistaan edes, toi voi olla kuka hyvänsä ja yksityishenkilöitä ei tartte kuvailla, saati julkaista lehteen.

Vierailija
40/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka Marinin baarikohun jälkeen puhuttiin, että hallitus voi olla kostea mutta ainakaan Saarikko ei :D Kuulemma oli vaikeaa ellei mahdotonta kuvitella bilettämään, ajateltiin että viikonloput menee pullaa leipoessa.

Mutta minua ei haittaa, että vähän reväytti, vapaallahan hän tuolla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme