Annikan hoipertelu Ruisrockissa
Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.
Kommentit (415)
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala. Itse sairastan migreeniä ja näytän juuri tuolta
Mitä me tällä tiedolla tehdään? saarikolla ei ollut migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala. Itse sairastan migreeniä ja näytän juuri tuolta kun oikein paha migreenikohtaus iskee. Hoipertelen ja oksennus alkaa niin pahana, että varmasti ohikulkijat kuvittelevat mun olevan joku spuge, joka on juonut heti aamusta kovat kännit tai darrassa (yleensä pahimmat kohtaukseni tulevat juuri aamuisin) näihin ei kyllä Sumatriptankaan siinä kohtaa auta ja pahinta on, että nämä kohtaukset tulevat esioireettomina.
Mitä sekoilet? Tuossa ei ollut kyse migreenikohtauksesta. Seuraavana päivänä voi hyvinkin olla migreeni tai tukka muuten kipeä. Ihme valkopesuyritelmää.
Saarikko voi pahoin oltuaan neljä vuotta Marinin käskyläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.
No ei tietenkään ole. Tämä nyt on vaan tyhmintä provoa ikinä.
Ja täyttäisi kunnian loukkauksen kriteetit jos olisi julkisempi eikä menisi kohta pian vain poistoon.
Seiska on muuten erittäin luotettava media, tarkastavat kaikki vähintään pariin kertaan, siksi heillä ei tuomioita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt niin kamalaa ole. Jos Annika juo harvoin, niin menee nopeasti hattuun. Itse kestän 4-5 siideriä tai lonkeroa. Väkeviä kestän huonosti. Auringonpistokseen en usko. Itselläni oli lievä auringonpistos kerran ulkomailla. Ensioireena palelu ja huono olo. Meni ohi, kun olin 14 h sisätiloissa.
Miksi sitten pitää juoda niin paljon? Mä en edes jaksaisi juoda paria 0,33 keskiolutta enempää, onhan se tosi täyttävääkin.
Viiniä voin juoda myös max. sen pari lasillista.
Pidän viinistä, oluesta, skumpasta, joskus voin ottaa snapsitkin. Mutta en ymmärrä sitä kun pitää juoda aina itsensä huonoon kuntoon ja aikuisille tulee aina yllätyksenä, että alkoholista tulee humalaan kun sitä juo liikaa. Tai lähinnä suomalaisille aikuisille. Sitten tätä tapaa yritetään kitkeä jollain lapsellisilla isoveli valvoo -lainsäädännöillä. Muualla Euroopassa saa ostaa viinit ruokakaupasta eikä ole mitään ihmeellisiä kellonaikoja, milloin alkoholia saa ostaa. Silti siellä ei kännätä kuten täällä.
Mä en itse tykkää edes käydä missään kesäfestareilla kun ne on juuri täynnä näitä känniääliöitä, jotka sitten humalassa törttöilevät, oksentavat ja huojuvat ympäriinsä. Yäk, jotain käytöstapoja voisi ihmisillä jo herran vuonna 2023 olla.
No muuta, sinä vaikka Ranskaan yököttelemään ja olemaan hienompaa ihmistä.
Anna meidän muiden juoda vaikka 24h jos siltä tuntuu.
En käy minäkään festareilla, mutta muut saa vapaasti käydä. Ja JOS kävisin, todellakin joisin hyvän humalan, että siellä ihmismassassa ja mölyssä kestäisi olla. Voisi olla katsopas jopa hauskaa, jos saisi musiikista selvää, musa on humalassa nääs moninkerroin parempaa kuin selvinpäin.Vaikka tuskin siitä mölystä selvää saa, liian kovat on volyymit festareilla ja keikoilla. En ymmärrä miksi.
Ranskassa en ole asunut, Sveitsissä ja Saksassa kylläkin.
Ikävää, jos et pysty musiikista selvin päin nauttia. Mulla ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa. Tai että olisin muistakaan elämän osa-alueista nauttiakseni tarvinnut humalaa. Siinä vaiheessa se alkoholi alkaa olla ongelma.
Eipä tuo Saarikkokaan kovin hyvävointiselta näyttänyt. Miten kurjaa sitten olisikaan selvin päin ollut! Kannatti oksentaa ja hoippua.
Ai siinä vaiheessa alkoholi alkaa olla ongelma, kun siitä tulee iloiseksi? Vai niin, aika outoa logiikkaa, siksihän sitä juodaan.
Pahempi ongelmahan alkoholi on silloin, kun se tekee olon vain aggressiiviseksi tai ahdistuneeksi ja aiheuttaa muitakin ongelmia. Ilmeisesti sinä kuulut tämmöiseen kategoriaan, ihan hyvä ettei viina maistu.Kyllä sillä selvinpäin olisi kurjempaa ollut, on varmaan ollut hauskaa ennen kuin vointi hiipui. Nähtävästi sai olonsa vielä myös uuteen nousuun video-episodin jälkeenkin, kerta jatkoi vielä antti tuiskunkin (reps) keikalle.
Ei vaan siinä vaiheessa kun alkoholia tarvitsee ollakseen iloinen. Ihan perusjuttuja alkoholismista. Joko sillä haetaan iloa (heh, iloa ja valoa elämään kuten tämä eräs entinen :D) tai turrutetaan muita tunteita. Suomalaisilla kyse on toki tosin usein vaan siitä junttiudesta ja ei osata ottaa alkoholia.
Ja olen kyllä edellä kertonut, että alkoholi maistuu kohtuudella, ei humalahakuisesti. En vaan ymmärrä tätä kännäyskulttuuria. Ja sitä, että sitten nämä kansankunnan ylimmät päättäjät ovat niin hlvetin huolissaan tavallisten kansalaisten oluenostosta, että sitä pitää kaikin mahdollisin tavoin rajoittaa ja sitten itse ei osata ottaa kohtuudella.
Pitkäaikaisilla juopoilla alkoholi sekoittaa mielihyvähormonien tuotantoa siten ettei enää tavallisen elämän pikku jutut tunnu missään vaan sitä iloa ja valoa on oikeasti haettava alkoholista tai sitten oltava kokonaan ilman iloa tai valoa. Tuo on yksi syy sille miksi juomisen lopettaminen on vaikeaa kun tuo häiriö kestää vuosia juomisen lopettamisen jälkeen ennen kuin tilanne normalisoituu.
Niin, nyt ollaan Suomessa, ja täällä ryypätään.
Kummasti vaan Hakkaraisen ryyppäyksiä ei mainita. Katsotaanko, että jos joku on koko ajan kännissä, se on jo osa luonnetta, eikä siinä ole mitään erityistä?
Nestehukan aiheuttama hyytyminen auringonpaisteessa. Valkoviiniä nestehukkaan, ei.
Toiset ovat herkkiä auringolle.
Ilman päähinettä tottakai.
Ilman lakkia tuo näytti kulkevan paahteessa.
Eikö järki sano että helteellä auringossa lakki päähän.
Hoitaa yhteisiä asioita niin vimmalla, ettei muista huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko mahtoi olla veressä alkoholia promilleina?
Jos olikin niin ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sitä päätä. Pidä huoli omista asioistasi.
Kansanedustajan edesottamukset ovat kaikkien kansalaisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Aivan umpitunnelissa. Tästä tulee hyviä meemejä.
Onko sulla todisteet asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala. Itse sairastan migreeniä ja näytän juuri tuolta kun oikein paha migreenikohtaus iskee. Hoipertelen ja oksennus alkaa niin pahana, että varmasti ohikulkijat kuvittelevat mun olevan joku spuge, joka on juonut heti aamusta kovat kännit tai darrassa (yleensä pahimmat kohtaukseni tulevat juuri aamuisin) näihin ei kyllä Sumatriptankaan siinä kohtaa auta ja pahinta on, että nämä kohtaukset tulevat esioireettomina.
Mitä sekoilet? Tuossa ei ollut kyse migreenikohtauksesta. Seuraavana päivänä voi hyvinkin olla migreeni tai tukka muuten kipeä. Ihme valkopesuyritelmää.
Milloin käy huumetestissä?
Miksi pitäisi käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sitä päätä. Pidä huoli omista asioistasi.
Kansanedustajan edesottamukset ovat kaikkien kansalaisten asioita.
Jospa pitäisit itse omistasi, hanki elämä niin ei tarvitse muiden elämää ruotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.
No ei tietenkään ole. Tämä nyt on vaan tyhmintä provoa ikinä.
Ja täyttäisi kunnian loukkauksen kriteetit jos olisi julkisempi eikä menisi kohta pian vain poistoon.Seiska on muuten erittäin luotettava media, tarkastavat kaikki vähintään pariin kertaan, siksi heillä ei tuomioita ole.
Luotettava media? Salli mun nauraa jutullesi, olet pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Jos sille tuli paha olo tekemistään k-piikki-rikoksista? Tai valtiontalouden pilaamisesta? Syytä ainakin olisi.
En tiennytkään että on tuomittu väittämistäsi asioista, oisko linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Saarikolta näyttää. Mutta mistä tuosta videosta tietää, miksi hän hoipertelee. Siis hänhän on sairastanut veritulpan, ja voisi yhtä hyvin hoiperrella koska sama uusinut tai saanut vaikka jonkun epilepsiakohtauksen.
Niinpä. Moraalitonta Seiskalta antaa ymmärtää että johtuu päihteidenkäytöstä. Taluttavat kaveritkin vaikuttivat olevansa jotenkin hädissään/poissa tolaltaan.
Heidän olisi pitänyt tilata ambulanssi Saarikolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Teuvo Hakkarainen olisi tuolla hoiperrellut ja selittänyt auringonpistosta, niin ei olisi mennyt läpi. Annika oli kännissä kuin apina. Tuollainen ei ole Ruisrockin arvojen mukaista. Ymmärtäisi nyt erota ja hävetä. Sikailu ei kuulu potitiikkaan.
Erota mistä?
Vierailija kirjoitti:
Näitä hoipertelijoita sitten äänestetään vaaleissa. Toivottavasti kansa viisastuu ja
jatkossa sivistyneitä suomalaisia äänestämme.
Ala arvoista porukkaa.
Ketä ne sivistyneet suomalaiset ovat joita pitää äänestää, kerro mullekin.
Noloa ettei voi suoraan myöntää erehtyneensä juomaan vähän liikaa :D