Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.
Karuselli pyörii keski-ikäisellä yh:lla.
Vierailija kirjoitti:
40+ ikäluokassa on tosiaan se ongelma, että miehet ovat alkaneet katsella nuorempia, mutta naiset eivät oikein missään iässä siirrä sitä katsetta vanhempiin. Joten 40+ mies on yksin, tyytyy tai odottaa lottovoittoa.
40+ nainen taas odottaa, että omanikäiset tajuaisivat etteivät saa nuorempia ja alkaisivat taas puutteessa kelpuuttamaan saman ikäluokan naisia. Tai vaihtoehtoisesti, että oma yksinäisyys laskee riman niin alas että 50+ papat alkaa jo näyttää komeilta. Tai sitten jäävät suosiolla yksin.
Mä olen 55-vuotias, edellisen puolison ja lasteni isän pois potkima nainen, kävin liian vanhaksi hänelle. Olisi kiva löytää elämään vielä rinnalle kulkija, mutta nuoremmille en kelpaa enkä kyllä vanhemmillekaan, ei sen puoleen, vaikka vanhemmassa ja etenkin +65 ikäluokan miehissä kyllä olisi periaatteessa tarjontaa. Mun ongelma on selvästikin se, että liikunnallinen ja kestävyysurheilupainotteinen elämäntapani ei kerta kaikkiaan natsaa yhteen vapaana olevien ikäisteni tai vanhempien miesten kanssa. Vapaana olevat, jotka tämänikäisen "rupsahtaneen kurpan" (luonnehdinta tämän palstan) kelpuuttaisivat, ovat alkoholisoituneita, vakavasti elämänhallintaongelmaisia joiden lähipiirissä väkivalta kukoistaa tai terveytensä menettäneitä. Jälkimmäiset etsivät lähinnä jonkinlaista palvelijaa elämäänsä. Mutta en minä sellaiseen millään pysty enkä halua. En myöskään pysty pakottamaan itseäni haluamaan möhömahaisen sohvaperunan elämäntapaa. Olen kyllä saanut jo monta kertaa kuulla olevani nirso paska, jolle on ihan oikein jäädä ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.
Karuselli? Ihan normaalia tapailua, jota katkerat kokemattomat miehet pitävät tuomittavana, vaikka itse haluaisivat elää samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ ikäluokassa on tosiaan se ongelma, että miehet ovat alkaneet katsella nuorempia, mutta naiset eivät oikein missään iässä siirrä sitä katsetta vanhempiin. Joten 40+ mies on yksin, tyytyy tai odottaa lottovoittoa.
40+ nainen taas odottaa, että omanikäiset tajuaisivat etteivät saa nuorempia ja alkaisivat taas puutteessa kelpuuttamaan saman ikäluokan naisia. Tai vaihtoehtoisesti, että oma yksinäisyys laskee riman niin alas että 50+ papat alkaa jo näyttää komeilta. Tai sitten jäävät suosiolla yksin.
Mä olen 55-vuotias, edellisen puolison ja lasteni isän pois potkima nainen, kävin liian vanhaksi hänelle. Olisi kiva löytää elämään vielä rinnalle kulkija, mutta nuoremmille en kelpaa enkä kyllä vanhemmillekaan, ei sen puoleen, vaikka vanhemmassa ja etenkin +65 ikäluokan miehissä kyllä olisi periaatteessa tarjontaa. Mun ongelma on selvästikin se, että liikunnallinen ja kestävyysurheilupainotteinen elämäntapani ei kerta kaikkiaan natsaa yhteen vapaana olevien ikäisteni tai vanhempien miesten kanssa. Vapaana olevat, jotka tämänikäisen "rupsahtaneen kurpan" (luonnehdinta tämän palstan) kelpuuttaisivat, ovat alkoholisoituneita, vakavasti elämänhallintaongelmaisia joiden lähipiirissä väkivalta kukoistaa tai terveytensä menettäneitä. Jälkimmäiset etsivät lähinnä jonkinlaista palvelijaa elämäänsä. Mutta en minä sellaiseen millään pysty enkä halua. En myöskään pysty pakottamaan itseäni haluamaan möhömahaisen sohvaperunan elämäntapaa. Olen kyllä saanut jo monta kertaa kuulla olevani nirso paska, jolle on ihan oikein jäädä ilman miestä.
Tulin juuri Ylläkseltä polkujuoksukarkeloista ja siellä kyllä näytti keski-ikäiset löytävän yöttömässä yössä ikäistään seuraa. Oletko etsinyt kumppania lajisi tapahtumista?
Minulla on kuusikymppinen miesystävä ja nirsoili pitkään. Miksikö? Koska voi ja ei halunnut elämäänsä stressiä ja ongelmia. Mutta kaikkea hänkään ei saanut; en suostu muuttamaan saman katon alle. Se on nähty jo. Minusta ei enää tule ilmaista piikaa kenellekään. Omat asunnot on oltava, siinä säästyy paljolta mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa yleistämistä. Parisuhde on kahden ihmisen juttu eli kummankin pitää ihastua toiseen. Kummallakin on omat puolensa ja toiseelta toiveensa kumppanin suhteen.
Höpö höpö.
Mies on aina parisuhteessa se joka joutuu tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
On varaakin olla nirso. Jos ei saa parikymppistä naista lasten äidiksi niin sitten ollaan ilman, niin yksinkertaista se on. Lapset voi kuitenkin hankkia kohdun vuokrauksen avulla ja tulee halvemmaksikin.
Niin, ne lapset olisi pitänyt sen parikymppisen kanssa silloin kun itse oli parikymppinen tai korkeintaan 30-v kieppeillä. Turha sitä on enää 40+ niiden perään itkeä kun spermassakin on jo päiväys mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa yleistämistä. Parisuhde on kahden ihmisen juttu eli kummankin pitää ihastua toiseen. Kummallakin on omat puolensa ja toiseelta toiveensa kumppanin suhteen.
Höpö höpö.
Mies on aina parisuhteessa se joka joutuu tyytymään.
Ilman piikaa ei tietenkään voida elää
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisellä miehellä on kokemuksia repussa ja mies oppii kokemuksistaan. Naiset on sekoilleet ympärillä läpi elämän, niin kyllähän siinä varovaiseksi muuttuu.
Oma vika. Kato peiliin.
Tässä malliesimerkki naisvihamielisestä miehestä. Ei kaikki naiset ole samastamuotista. Kyllä niitä mukavia, tasa-painoisia, asiansa hyvinhoitaviakin keski-ikäisiä naisia on.
Naisviha tekee sinut arvostelukyvyttömäksi ja subjektiiviseksi
Vierailija kirjoitti:
On varaakin olla nirso. Jos ei saa parikymppistä naista lasten äidiksi niin sitten ollaan ilman, niin yksinkertaista se on. Lapset voi kuitenkin hankkia kohdun vuokrauksen avulla ja tulee halvemmaksikin.
Mitä? Mitä? Täälläkö käy niin äveriäitä miehiä että ihan hihasta irtoo 100 000-200 000 euroa :D
Kuulun tuohon ikäryhmään ja voin vahvistaa että kyllä se näin on. Tässä iässä on jo sen verran kokemusta naisista, ettei ihan helpolla enää siihen tanssiin lähde. Toisaalta hormonitkin alkavat pikkuhiljaa helpottamaan otettaan, niin asia ei ihan niin palavasti aja miestä kuin nuorempana. Seksinkaipuutahan se naisenkaipuu enimmäkseen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ 9ikäluokassa on tosiaan se ongelma, että miehet ovat alkaneet katsella nuorempia, mutta naiset eivät oikein missään iässä siirrä sitä katsetta vanhempiin. Joten 40+ mies on yksin, tyytyy tai odottaa lottovoittoa.
Kun ette te mummoikäiset vaan kiinnosta miehiä. Ethän sä kiinnostanut edes sun exää enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen ihmetellyt miksi tapaamillani miehillä on kiire muuttaa yhteen kun miehien pitäisi olla sitoutumiskammoisia. Ehkä etsivät uutta äitiä/sairaan- ja kodinhoitajaa jne eli palvelutasoa? Ei kiitos, olen mieluummin yksin (mieluiten kevytsuhteessa, mutta siihen on hankala miestä löytää).
Jos olet hyvännäköinen, niin se lienee selitys tuohon. Eli miehet tajuavat kyllä että sinusta on hyvän ulkonäkösi vuoksi moni muukin mies kiinnostunut, joten yrittävät "klousata diilin" mahdollisimman nopeasti.
Olen 40v mies, ja voin kyllä allekirjoittaa tämän. Kiinnostun ensisijaisesti noin 30-35 vuotiaista naisista.
Oman ikäisistäni en yleensä ole kiinnostunut, ellei nainen ole selvästi keskimääräistä paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mitä? Täälläkö käy niin äveriäitä miehiä että ihan hihasta irtoo 100 000-200 000 euroa :D
Suomessa sijaissynnytys on laitontakin...
Toki noin naisvihamielinen sovinisti epätoivoisesti tarvitsee naisen kodin- ja lastenhoitajaksi, eikä suostuisi erotilanteessa edes viikko viikko -jakoon, kun pitäisi itsekin ottaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuselli? Ihan normaalia tapailua, jota katkerat kokemattomat miehet pitävät tuomittavana, vaikka itse haluaisivat elää samalla lailla.
Miesh*ra on viimeisiä asioita joita haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhetuvilla ihmisillä on jokin harhainen kuvitelma että he ansaitsevat parempaa ja enemmän kun ikää tulee enemmän vaikka heidän ulkonäkönsä ja muutenkin hyödyllisyytensä heikkenee. Voisivat edes vähintään olla ulisematta joka asiasta.
Juu, ajatella jos naisetkin alkaisivat nelikymppisinä "voimaantumaan" ja nostaisivat rimaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sijaissynnytys on laitontakin...
Toki noin naisvihamielinen sovinisti epätoivoisesti tarvitsee naisen kodin- ja lastenhoitajaksi, eikä suostuisi erotilanteessa edes viikko viikko -jakoon, kun pitäisi itsekin ottaa vastuuta.
Taitaa tarkoittaa Man-having-babies järjestöä?Jotenkaan en usko aaveella vierailevan Roope Ankkoja ketkä pystyisi käyttämään tuollasta palvelua.
So?
Kun naisten taso ei riitä, niin mitä miehet sille voi? Naisten tulisi kehittää itseään. Keski-ikäisiä naisia ei kiinnosta kehittää itseään ja se näkyy.
Olen M46 eli kuulun mainittuun ryhmään. Tunnustan että olen nirso, koska on varaa olla.
Nykyinen kumppani on 15v nuorempi joten melko shaibaa jauhaa etteivät eri-ikäiset kiinnostu toisistaan.