Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun treffikumppani sanoo näin:

10.07.2023 |

Miten te tulkitsette, kun henkilö, jonka kanssa olette käyneet treffeillä 2-3 kertaa, haluaa ilmoittaa , ettei enää halua tavata uudelleen, koska "en kokenut syvempää yhteyttä sinuun" tai "minusta tuntuu, ettemme oikein saaneet yhteyttä toisiimme"?

Minulle tulee mieleen, että aijaa, olenko mä ollut sitten jotenkin sulkeutunut persoona heidän seurassaan vai tarkoittaako tuo, että he eivät kokeneet sellaista "jalat alta" tai sielujen yhteyttä -fiilistä? Toki voihan se olla, että he ovat tuon lauseen vaan keksineet päästään. Mä olen joskus kirjoittanut, kun en ole halunnut tavata uudelleen, että "mä en ehkä näe syytä tavata uudelleen".

Mä ehkä perustan oman päätökseni jatkosta siihen, että viihdynkö henkilön seurassa, onko kivaa, tunnenko kemiaa/vetovoimaa häneen, mutta mitään henkistä yhteyttä en edes hae muutaman ensitapaamisen aikana.

Kommentit (21)

21/21 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppanin lausuma oli vain kiertoilmaus sille, ettei tuntenut sinua kohtaan fyysistä kiinnostusta.

tämä voi kyllä olla totaa, koska jälkimmäisen noista aloituksesani maininneista miehistä tapasi minut kolmesti, mutta oli sen oloinen, ettei olisi halunnut koskea minuun pitkällä tikullakaan. Mä en edes tajua, että miksi hän halusi tavat aminut vielä kahdesti uudelleen ensitreffien jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi