Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun treffikumppani sanoo näin:

10.07.2023 |

Miten te tulkitsette, kun henkilö, jonka kanssa olette käyneet treffeillä 2-3 kertaa, haluaa ilmoittaa , ettei enää halua tavata uudelleen, koska "en kokenut syvempää yhteyttä sinuun" tai "minusta tuntuu, ettemme oikein saaneet yhteyttä toisiimme"?

Minulle tulee mieleen, että aijaa, olenko mä ollut sitten jotenkin sulkeutunut persoona heidän seurassaan vai tarkoittaako tuo, että he eivät kokeneet sellaista "jalat alta" tai sielujen yhteyttä -fiilistä? Toki voihan se olla, että he ovat tuon lauseen vaan keksineet päästään. Mä olen joskus kirjoittanut, kun en ole halunnut tavata uudelleen, että "mä en ehkä näe syytä tavata uudelleen".

Mä ehkä perustan oman päätökseni jatkosta siihen, että viihdynkö henkilön seurassa, onko kivaa, tunnenko kemiaa/vetovoimaa häneen, mutta mitään henkistä yhteyttä en edes hae muutaman ensitapaamisen aikana.

Kommentit (21)

1/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa te tarkoitatte, eri sanoilla vaan. Kun ei lähde, niin ei lähde. Ei muuta kuin eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä mitä sanoo, että yhteys jäi pinnalliseksi. Olisi varmaan halunnut että panostat hieman enemmän.

Vierailija
4/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että seurasi on kuin olisi sukulaisen tai työkaverin kanssa liikkeellä. Et kiinnosta kumppaniehdokkaana.

Vierailija
5/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole sitä mitä se toinen on hakemassa. Itse syy voi siis olla mikä vaan.

Vierailija
6/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarkoittaa noita samoja asioita kuin sinäkin. Yhtenevää huumorintajua, kommunikaation sujuvuutta ja fyysistä vetovoimaa. Jotenkin jäänyt väkinäinen olo, jutut ei kiinnostaneet ja/tai seksuaalinen kemia puuttunut.

Vierailija
7/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain yksi tapa kertoa, että ei kiinnostunut.

Vierailija
8/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sanoisin noin niin tarkoittaisin ettemme vain oikein ole samalla aaltopituudella. Ettei esim. arvot, persoonallisuudet, mielenkiinnon kohteet tai huumorintaju tunnu kohtaavan tarpeeksi hyvin. Ettei toinen tunnu ymmärtävän kunnolla sinua etkä sinäkään ymmärrä kunnolla sitä toista. Ettei koe oloaan oikein rennoksi siinä seurassa. Kyllä tuollaisen huomaa jo melko nopeasti.

Vierailija
9/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sanon noin, tarkoitan sitä että asiat jotka minussa ovat itselleni tärkeitä ja merkityksellisiä jäivät treffeillä piiloon. Keskustelu on pyörinyt sellaisilla alueilla, joihin pystyn kyllä osallistumaan, mutta jotka eivät tunnu kovin olennaisilta, ja ne olennaiset asiat taas eivät ottaneet tuulta alleen.

Tämä ei tarkoita että sinä olisit mitenkään sulkeutunut tai passiivinen tai että sinussa olisi muutenkaan mitään vikaa. Sinun ja sen toisen persoonallisuuksissa ei vain ole riittävästi yhteistä, jotta hän kokisi yhteytenne riittävän syväksi tai kehittämisen arvoiseksi. Ansaitsette molemmat tavata paremmin yhteensopivan henkilön.

Vierailija
10/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä Christiina olet kirjoittanut niin epävakaita ja tasapainottomia juttuja tänne, etten ihmettele että jäät jatkuvasti yksin.

Vierailija
11/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko noita alkaa sen syvällisemmin miettimään? Ei vaan kolahtanut, ei se tarkoita sitä että sinussa olisi jotain absoluuttisesta vikaa. Seuraavan kanssa onnistaa ehkä paremmin.

Vierailija
12/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pahinta on kun joku sanoo, että ei halua jatkaa, mutta sitten kun kysyy miksi, niin ne sanoo "emmätiä". 

Vierailija
13/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Christiina on persumielinen, joten ei ihmekään ettei kiinnostusta. 🤭

14/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta pahinta on kun joku sanoo, että ei halua jatkaa, mutta sitten kun kysyy miksi, niin ne sanoo "emmätiä". 

Sitä vaan on sellainen fiilis, ettei ole kiinnostusta tavata uudelleen.

15/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse sanon noin, tarkoitan sitä että asiat jotka minussa ovat itselleni tärkeitä ja merkityksellisiä jäivät treffeillä piiloon. Keskustelu on pyörinyt sellaisilla alueilla, joihin pystyn kyllä osallistumaan, mutta jotka eivät tunnu kovin olennaisilta, ja ne olennaiset asiat taas eivät ottaneet tuulta alleen..

Just tämän takia mä ihmettelenkin, että miksi jotkut sopivat ensitreffit johonkin aktiviteetin pariin, esim. Keilaaminen, minigolf, kävelylenkki, kun en minä pysty keskittymään kahteen asiaan samaan aikaan, että pystyisin juttelemaan (syvällisistä asioista) tuntemattoman ihmisen kanssa samalla kun suoritan jotain fyysistä. Ehkä tulee mieleen, että jonkun kaverin kanssa voi jutskailla kävelylenkin yhteydessä, mutta ei ennestään tuntemattoman tyypin.

Vierailija
16/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelitte pinnallisia pää asiassa ehkä... mutta vaikka ette ei se korvaisi sitä tunne puutetta, ehkä haki introverttiä..

https://www.16personalities.com/free-personality-test

Vierailija
17/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanin lausuma oli vain kiertoilmaus sille, ettei tuntenut sinua kohtaan fyysistä kiinnostusta. Eräs muutaman kerran tapaamani nainen tarkoitti samaa lausuessaan minulle, ettei hän taida olla elämäni nainen.

18/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
19/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse sanon noin, tarkoitan sitä että asiat jotka minussa ovat itselleni tärkeitä ja merkityksellisiä jäivät treffeillä piiloon. Keskustelu on pyörinyt sellaisilla alueilla, joihin pystyn kyllä osallistumaan, mutta jotka eivät tunnu kovin olennaisilta, ja ne olennaiset asiat taas eivät ottaneet tuulta alleen..

Just tämän takia mä ihmettelenkin, että miksi jotkut sopivat ensitreffit johonkin aktiviteetin pariin, esim. Keilaaminen, minigolf, kävelylenkki, kun en minä pysty keskittymään kahteen asiaan samaan aikaan, että pystyisin juttelemaan (syvällisistä asioista) tuntemattoman ihmisen kanssa samalla kun suoritan jotain fyysistä. Ehkä tulee mieleen, että jonkun kaverin kanssa voi jutskailla kävelylenkin yhteydessä, mutta ei ennestään tuntemattoman tyypin.

Toiset taas kokee ahdistavaksi, jos vaan tuijotetaan toisiaan kahvikupin ääressä

Vierailija
20/21 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?? Lopputulos oli, että et päässyt jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi