Olen alkanut rukoilemaan iltaisin ja osoittamaan kiitollisuuteni
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
"Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.'
1. Tessalonikalaiskirje 5:17-18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.'
Kiitellä saa muttei pyytää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sodista, nälänhädistä, tulvista, maanjäristyksistä, kulkutaudeista ja kaikesta kärsimyksestä. Amen.
Minäkin olen rukoillut iltarukouksen vuosikymmeniä, vaikka en olekaan kovin uskonnollinen. Musta on aina tuntunut, että pitää erityisesti kiittää. Mulla ei ole mitään teologisia perusteluja tälle, se tuntuu vaan törkeältä olla pelkästään vinkumassa jotakin parempaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sodista, nälänhädistä, tulvista, maanjäristyksistä, kulkutaudeista ja kaikesta kärsimyksestä. Amen.
Kiitos pastasta, tomaattikastikkeesta ja jauhelihasta.
Ramen.
Kiittäminen onnistuu varmasti. Pyytäminen ei yleensä johda mihinkään vaan seinille olen puhellut. Sen olen huomannut.
Minäkin rukoilen.