Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätkähdyttävä tutkimustulos: E-pillerit voivat lisätä nuorten masennusta

Vierailija
10.07.2023 |

Eli ekaksi yhteiskunta kustantaa pilsut ja sitten mt-lääkkeet ja terapian, niinkö? Oisko hyvä säästökohde? Entä jos tää holhous loppuisi?

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2016e664-af02-4241-ac…

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkelit poistivat kommentin missä kehotettiin miehiä käyttämään kumia. Eipä yllätä.

Kuule minä voisin laittaa vaikka monta päälekkäin jos pyydettäisi. Ne on naisten suosimat jännemmät miehekkäät miehet jotka ei suostu kumia käyttämään ja painostaa naiset pillereihin. Oikein epätoivoinen"inkeli" käärii vaikka itsensä tuorekelmuun jos vain saa naista.

Se on juuri näin. Minä en todellakaan purnaisi vastaan jos nainen vaatisi kumia. Enkä sanoisi missään muussakaan asiassa vastaan. Ne on iso egoiset miehet jotka ei kumia käytä ja pyrkivät komentelemaan naisia kaikissa muissakin asijoissa. Mutta niillä miehillä onkin vientiä ja minulla ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
102/109 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat mulle yrittäneet noita pillereitä tuputtaa. Kokeilkoot ihan itse vaan. Jos ei kumi kelpaa, niin mies menee vaihtoon.

Niin monien lääketieteellisen keksintöjen takana on miehiä, joten luulisi jonkun keksivän miehille pillerit ja kokeilevan niitä itse.

Kun miehet käyttäisivät e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä, heidän ei tarvitsisi pelätä naisten huijaavan. Siis näitä "pillerit petti" - raskauksia.

E-pillereiden käyttö pahentaa joillain naisilla myös PMS-oireita, joille sitten typerimmät miehet naureskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, alkkisvanhemmat keksii selityksiä, että ei tarvitsisi peiliin katsoa.

Vierailija
104/109 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkelit poistivat kommentin missä kehotettiin miehiä käyttämään kumia. Eipä yllätä.

Kuule minä voisin laittaa vaikka monta päälekkäin jos pyydettäisi. Ne on naisten suosimat jännemmät miehekkäät miehet jotka ei suostu kumia käyttämään ja painostaa naiset pillereihin. Oikein epätoivoinen"inkeli" käärii vaikka itsensä tuorekelmuun jos vain saa naista.

Se on juuri näin. Minä en todellakaan purnaisi vastaan jos nainen vaatisi kumia. Enkä sanoisi missään muussakaan asiassa vastaan. Ne on iso egoiset miehet jotka ei kumia käytä ja pyrkivät komentelemaan naisia kaikissa muissakin asijoissa. Mutta niillä miehillä onkin vientiä ja minulla ei ole koskaan ollutkaan.

Ehkä sellainen yesyes-mies ei ole kovin toivottu, jolla ei ole sen vertaa omaa näkemystä että sanois yhtään mistään asiasta vastaan. Näistäkin sellainen kultainen keskitie olis varmaan toivotuin, eli ei komentelija, muttei myöskään myötäilevä perässä vedettävä. Jos nainen haluaa henkilön, joka kannustaa ja myötäilee kaikessa, niin hän kääntyy kavereidensa puoleen :D

Vierailija
105/109 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri niin. Pillerit, masennus, lääkitys ja terapia. Ne pillerit olisi pitänyt poistaa, mutta ei siihen maailmanaikaan ollut nettiä kuin joku puhelinmodeemilla latautuva versio, joka ei sisältänyt juuri mitään. Myöhemmin tajusin, ettei minulle olisi edes saanut määrätä koko pillereitä, koska tupakoin ja olin migreenipotilas. 

Vierailija
106/109 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. E-pillerit myös lihottaa ja sekoittaa mieltä.

Vierailija
107/109 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä. E-pillerit myös lihottaa ja sekoittaa mieltä.

Totta. Kun aloitin käytön, lihosin kuukauden aikana melkein kolme kiloa.

Vierailija
108/109 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätkähdyttävä tulos? Tämän tietää, jos on joskus syönyt pilsuja.

Vierailija
109/109 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki sukupuolitaudit tarttuu kun pilleri on ainoa ehkäisykeino. Huoh!

Seksitaudit ovat muodostuneet epidemiaksi. Nuoret panevat ympäriinsä ja kondomit korvataan käymällä sukupuolitautitesteissä ja antibioottia napsimalla. Sukupuolitautien hoitoon suhtaudutaan kuin flussan hoitoon. Odottakaas vain, jos saa sukuelinherpeksen tai vielä hirveämmän HIVin. Siitä on flunssan hoito kaukana. Miettikää, kuinka HIVin riskiryhmäläiset (narkomaanit ja homomiehet) ovat tiedostavia tässä asiassa ja on ohjeistettu puhtaiden neulojen ja kondomeiden tärkeydestä. Myös niissä korkean HIV-riskin maissakin ollaan enemmän kartalla asiasta.

Narkomaanitartunnat saatiin laskuun 2000-luvulla lukuun ottamatta tämän vuoden kevään pääkaupunkiseudun HIV-epidemiaa, mutta sen sijaan seksiteitse saadut tartunnat ovat olleet tilastoissa ykkössijalla niin hetero- kuin homoseksissä. Heterot hankkivat sen ulkomailta, homot saavat kotimaassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä