Viikko 1400kcal dieettiä takana, voiko olla näin helppoa
Jätin parunat, pastat, leivät ym hiilarit pois.
Punnitsen kaikki ruokani ja merkiksen ne äppiin (yazio).
Joka päivä olen harrastanut jotain liikuntaa n.300kcal edestä. Loma, joten ehtii.
Vain lauantaina kalorit meni yli, kun kävin pizzalla, mutta sunnuntai jäikin sitten reilusti vajaaksi.
Viikon saldo - 1.0kg, lähtöpaino 69.1kg. Tavoitepaino on 65kg.
Nälkä ei ole yhtään, nyt tekee itseasiassa tiukkaa syödä 3 munan munakas (ilman keltuaista, koska kolesteroli), olisko mahalaukku muka jo kutistunut?
En tosin usko, että olen laihtunut kiloa, puolet siitä voi olla nestettäkin
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, mitä syöt.
Aamulla 3 munan munakas ja raakoja kasviksia, raejuustoa.
Lounas 100g kalaa, kanaa tai kalkkunaa, salaattia
Päivällinen kuten lounas
Välipalaksi rahkaa ja marjoja, esim tuoreita mansikoita
Salitreenin päälle proteiinijuoma
Kahvia mielinmäärin ja sekaan unsweetened soijamaitoa
ApAloituksessa kerroit, ettet syö keltuaisia, tässä kerrot syöväsi kolmen munan munakasta. Mitä ihmettä?
Ap kertoi, ettei syö keltuaista ja syö munakkaan aamulla. Siis munakkaan ilman keltuaista. Ihme tässä on se, ettet ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, mitä syöt.
Aamulla 3 munan munakas ja raakoja kasviksia, raejuustoa.
Lounas 100g kalaa, kanaa tai kalkkunaa, salaattia
Päivällinen kuten lounas
Välipalaksi rahkaa ja marjoja, esim tuoreita mansikoita
Salitreenin päälle proteiinijuoma
Kahvia mielinmäärin ja sekaan unsweetened soijamaitoa
ApAloituksessa kerroit, ettet syö keltuaisia, tässä kerrot syöväsi kolmen munan munakasta. Mitä ihmettä?
Ap kertoi, ettei syö keltuaista ja syö munakkaan aamulla. Siis munakkaan ilman keltuaista. Ihme tässä on se, ettet ymmärtänyt.
Ei se mikään munakas ole, siitähän puuttuu se munan tärkein osa.
Lomalla voi tulla nukuttua enemmän kuin töissä ollessa. Hitaiden aamujen ansiosta aamupala voi olla kymmeneltä, kun muuten se syödään seitsemältä. Siinä on monta tuntia pitempi aika pärjätä samalla ruualla mitä lomalla, joten nälkä iskee herkemmin. Väsyneenä tekee helpommin huonoja valintoja.
1400kcal ihan hyvä määrä. Hoikka sihteeri ei ton enempää tarvi edes. Ja tuohonkin saa syödä monta kertaa hyvää ruokaa jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Lomalla voi tulla nukuttua enemmän kuin töissä ollessa. Hitaiden aamujen ansiosta aamupala voi olla kymmeneltä, kun muuten se syödään seitsemältä. Siinä on monta tuntia pitempi aika pärjätä samalla ruualla mitä lomalla, joten nälkä iskee herkemmin. Väsyneenä tekee helpommin huonoja valintoja.
Pattayalla aamiaista saa mihin aikaan hyvänsä.
Itse heräilen joskus 13-14 aikohin siellä aina, alkaa kuumimmat hetket oleen ohi.
Nukkumaanmenot ja iltapalat on sitten vaihtelevasti yöllä, aamuyöllä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut muutaman kerran 3 kuukauden ajan 1200 kalorilla. Sen 12 viikon jälkeen kroppa "alkaa vaatia" enemmän kun on alkanut tulla viluväreitä ja heikkoa oloa. Sen pitempään en itse pystyisi itse olemaan, mutta tuona aikana tottui kevyeeseen ruokaan eikä tullut edes nälkä. Sitä keksi millä vatsaansa voi täyttää.
Tsemppiä tavoitteeseesi. Tuollainen muutaman kilon tavoite kuulostaa ihan saavutettavissa olevalta.
Siis miten pystytte? Olen 8 vuotta yrittänyt laihduttaa,aina vaan +-3kg
N38 ja 162cm ja 103kg
Mikä on se juttu, mitä et pysty? Päätät vaan, siedät epämukavuutta aikansa, kunnes kroppa tottuu. Ja teen pysyviä muutoksia yksi kerrallaan.
Sori, mut vähän ihmetyttää tuollainen ruualla leikkiminen.