Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko 1400kcal dieettiä takana, voiko olla näin helppoa

Vierailija
10.07.2023 |

Jätin parunat, pastat, leivät ym hiilarit pois.
Punnitsen kaikki ruokani ja merkiksen ne äppiin (yazio).
Joka päivä olen harrastanut jotain liikuntaa n.300kcal edestä. Loma, joten ehtii.
Vain lauantaina kalorit meni yli, kun kävin pizzalla, mutta sunnuntai jäikin sitten reilusti vajaaksi.
Viikon saldo - 1.0kg, lähtöpaino 69.1kg. Tavoitepaino on 65kg.
Nälkä ei ole yhtään, nyt tekee itseasiassa tiukkaa syödä 3 munan munakas (ilman keltuaista, koska kolesteroli), olisko mahalaukku muka jo kutistunut?
En tosin usko, että olen laihtunut kiloa, puolet siitä voi olla nestettäkin

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut muutaman kerran 3 kuukauden  ajan 1200 kalorilla. Sen 12 viikon jälkeen kroppa "alkaa vaatia" enemmän kun on alkanut tulla viluväreitä ja heikkoa oloa. Sen pitempään en itse pystyisi itse olemaan, mutta tuona aikana tottui kevyeeseen ruokaan eikä tullut edes nälkä. Sitä keksi millä vatsaansa voi täyttää.

Tsemppiä tavoitteeseesi. Tuollainen muutaman kilon tavoite kuulostaa ihan saavutettavissa olevalta.

Vierailija
2/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi, mä olen koko elämäni syönyt suunnilleen tuon verran, 4 täysipainoista ateriaa päivässä ja herkuttelenkin usein.

Ei tosin vaikuta mun painooni mitenkään, laihtuisin vasta jos pudottaisin tuosta -400 kcal päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin punnitsen syömiseni. 1747kcal -500, en merkkaa liikkumista, antaa anteeksi syödyn jäätelön. Paino putoaa n. 0.5kg/viikko. Syön perusruokaa, perunaa, pastaa, riisiä, leipää, protskut ja rasvat.

Vierailija
4/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä syöt.

Vierailija
5/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätti hiilarit, mutta söi pitsaa. Kananmunat syö ilman keltuaisia. Voi yhden kerran!

Vierailija
6/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin punnitsen syömiseni. 1747kcal -500, en merkkaa liikkumista, antaa anteeksi syödyn jäätelön. Paino putoaa n. 0.5kg/viikko. Syön perusruokaa, perunaa, pastaa, riisiä, leipää, protskut ja rasvat.

Tuo kuulostaa hyvältä, on jopa mahdollista, että saat pysyvästi pudotettua painoasi, toisin kuin nuo liian rajoittavat, joista sitten ennemmin tai myöhemmin kilot tulevat takaisin.

Painon putoaminen voi hidastua jossain vaiheessa, mutta älä kiristä, koska tuo on sellainen ruokamäärä, jolla voisit elää loppun elämääsi ehkä hieman viilaillen välillä.

Vierailija
7/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut muutaman kerran 3 kuukauden  ajan 1200 kalorilla. Sen 12 viikon jälkeen kroppa "alkaa vaatia" enemmän kun on alkanut tulla viluväreitä ja heikkoa oloa. Sen pitempään en itse pystyisi itse olemaan, mutta tuona aikana tottui kevyeeseen ruokaan eikä tullut edes nälkä. Sitä keksi millä vatsaansa voi täyttää.

Tsemppiä tavoitteeseesi. Tuollainen muutaman kilon tavoite kuulostaa ihan saavutettavissa olevalta.

Joo, sitä voi tehdä asiat oikein tai väärin.

Itse pudotin muutama vuosi sitten yli 40 kg eikä tullut vilu missään vaiheessa. Ihmisellä on lämmin silloin, kun rasva palaa. Mutta painoa voi pudottaa myös ilman rasvanpolttoa, mitä jengi nykyään tykkää harrastaa.

Vierailija
8/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla teki tosi tiukkaa syödä 1400 kaloria päivässä. Nälkä kurni öisin ettei nukuttua saanut. Lähtöpainokin vain 55 kg, josta sain tuolla pudotettua 3 kg. Kevään tullen olen lisännyt liikuntaa paljon ja syönyt sitten enemmän. Paino on pysynyt.

Vierailija
9/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jätti hiilarit, mutta söi pitsaa. Kananmunat syö ilman keltuaisia. Voi yhden kerran!

En väittänyt jättäväni kaikkia hiilareita, vain nuo mainitsemani. Kasviksista ja maitotuotteista tulee hiilareita. Pizzaa söin sosiaalisen tilanteen takia. Keltuainen sitäpaitsi pierettää, ja varsinkin se haju!

Ap

Vierailija
10/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla teki tosi tiukkaa syödä 1400 kaloria päivässä. Nälkä kurni öisin ettei nukuttua saanut. Lähtöpainokin vain 55 kg, josta sain tuolla pudotettua 3 kg. Kevään tullen olen lisännyt liikuntaa paljon ja syönyt sitten enemmän. Paino on pysynyt.

Miksi 55kg:sta on edes tarve laihduttaa?

Vierailija
11/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 55kg:sta on edes tarve laihduttaa?

Jos on noin 140 cm pitkä. Yli 150 cm pituiselle täysin turhaa.

Vierailija
12/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, mitä syöt.

Aamulla 3 munan munakas ja raakoja kasviksia, raejuustoa.

Lounas 100g kalaa, kanaa tai kalkkunaa, salaattia

Päivällinen kuten lounas

Välipalaksi rahkaa ja marjoja, esim tuoreita mansikoita

Salitreenin päälle proteiinijuoma

Kahvia mielinmäärin ja sekaan unsweetened soijamaitoa

Ap

Vierailija
13/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että onnistuu! Itsellä painoa 70 kg ja kyllä tekee tiukkaa syödä vain 1400 kcal. Illalla jää nälkä ja ennen illallista se nälkä vasta karmea onkin.

Syön aamupalan klo 9, lounaan klo 13 ja illallisen n. klo 19.30. Enempään syömiseen ei kaloreita jää. Jos lounas on tuhti, niin illalliseen jää oikeastaan usein kaloreita vain munakkaaseen.

Vierailija
14/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänyt jättäväni kaikkia hiilareita, vain nuo mainitsemani. Kasviksista ja maitotuotteista tulee hiilareita. Pizzaa söin sosiaalisen tilanteen takia. Keltuainen sitäpaitsi pierettää, ja varsinkin se haju!

Ap

Tarviiko sitten pelleillä sen kananmunan kanssa? Jätä kokonaan syömättä. Keltuaisessa on muuten prosentuaalisesti enemmän proteiinia kuin valkuaisessa, joten proteiinin varjolla ei kannata syödä niitä pelkkiä valkuaisia.

Vierailija
15/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, mitä syöt.

Päivällinen kuten lounas

Ap

Aloituksessa kerroit, ettet syö keltuaisia, tässä kerrot syöväsi kolmen munan munakasta. Mitä ihmettä?

Vierailija
16/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, mitä syöt.

Päivällinen kuten lounas

Ap

Aloituksessa kerroit, ettet syö keltuaisia, tässä kerrot syöväsi kolmen munan munakasta. Mitä ihmettä?

Niin, ilman keltuaisia.

Ap

Vierailija
17/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tarkertuko yksiin keltuaisiin, te muut saatte syödä niitä niin paljon kuin haluutte 😀

Ap

Vierailija
18/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kylmäkaapissa myydään munien valkuaista suoraan tölkissä. Tämä vinkiksi, jos satut heittämään keltuaiset roskiin.

Vierailija
19/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sitä voi tehdä asiat oikein tai väärin.

Itse pudotin muutama vuosi sitten yli 40 kg eikä tullut vilu missään vaiheessa. Ihmisellä on lämmin silloin, kun rasva palaa. Mutta painoa voi pudottaa myös ilman rasvanpolttoa, mitä jengi nykyään tykkää harrastaa.

Miten sait rasvanpolton käyntiin? Eli kai pitäisi kysyä, millaista ruokaa söit, vähärasvaistako vai vähähiilarista vai ihan normia vähemmän vai miten?

Vierailija
20/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pystytte? Olen 8 vuotta yrittänyt laihduttaa,aina vaan +-3kg

N38 ja 162cm ja 103kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä