Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein leikataan nurmikko
koko kesä nurmikon kimpussako?
09.07.2023 |
Voi helevetti tätä joka kesäistä nurmikon leikkausta...asun rivarissa ja naapurit pöristelee nurmikoitaan jatkuvalla syötöllä. Ite ajelen noin 2 viikon välein ja mulle välttää. Pitääkö sen nurmikon olla niin millilleen, että ajetaan kerran viikossa...kysynpä vaan ja odotan vastauksia. :)
Kommentit (22)
Mikään ei ole kamalampi kuin piha, jossa on monokulttuurinurmikko ja pari tuijaa. Kasvattakaa niitty!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä äsken vanhempi naishenkilö tuli koputtamaan ovelle rivitalossa kun asutaan myös, että voisinko vetäistä hänelle ruohonleikkurin käyntiin...itse kun ei jaksa. juuri toinen naapuri oli ajelemassa takapihalla omaa palstaansa....joten ole näitten kanssa nyt vitsikäs kun jokainen touhottaa nurmikon leikkaamisen kanssa.
itse en aja pariin viikkoon nurmikkoa...jos huomenna jaksan niin on minun vuoro pöristellä nurmikkoa. vielä viime kesänä kävi huoltofirma ajamassa yleiset alueet...nyt on taloyhtiön hallitus päättänyt että nurmikon leikkaa jokainen itse ja yleiset alueet vuorotellen jokainen osakkeenomistaja. onneksi olemme vuokralla niin ei tarvitse osallistua yleisten alueitten hoitoon.