Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskariope on paneutunut häirikkölapseni kläytökseen kiitettävästi. Joululahjaehdotuksia hänelle???

Vierailija
12.12.2006 |

Välillä tuntuu että lapseni vie 50% open huomiosta, joku pieni kiitos olisi ehkä paikallaan. Milloin lahja annetaan?? Joulujuhlaa ei tänä vuonna ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai viekö?? Siis koska lahja annetaan, lapsia antaa viimeisenä eskaripäivänä enne joulua vaiko mitä?

Poikani varmaan säheltäisi kuoharipullon rikki repussaan...

ap

Vierailija
2/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Eskariope en näe kuin palautekeskusteluissa (joita kyllä on usein...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korttiin kiitos siitä että on ollut lämmöllä mukana jakamassa arkeanne.

Vierailija
5/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kirjoittaa vaikka noita, mitä kirjoitit tuonne avaukseen, eli kiittää siitä, miten paljon hän on nähnyt vaivaa lapsesi eteen.

Lahja on sivuseikka, ajatus on tärkein. Näin pursuavien kaappien omistajana itse kuitenkin toivon mieluiten saavani lahjoja, jotka voi käyttää pois ja hävittää sillä tavoin (kynttilät, kahvit, suklaa, servetit, sukat... viinikin olisi kiva). Mutta mitään en oleta saavani. Ja ne lämpimillä sanoilla täytetyt kortit, ne säästän ja luen pahana päivänä.

Ihanaa kuulla että vanhemmat huomaavat opettajien panostuksen! :)

Vierailija
6/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokka-avustajilleko myös sitten kortti, vai lahja myös heille?

ap

Vierailija
7/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatatte saippuamassan ja laitatte pakkauksen mukana tulevaan sydänmuottiin vaikka jonkun pojan vanhan muovihämähäkin - massaan vielä punainen väri (pakkauksen mukana) ja avot, mahtava palasaippua, joka on itse tehty.

Tai sitten leivotte yhdessä jotain lapsen kehittämiä pipareita tai ihan mitä vaan, mistä tunnistaa lapsesi käden jäljen. Jos hän on niin työläs kuin annat ymmärtää, on hän varmaan tavallaan myös melko rakas hoitajalle. Ja ne lämpimät sanat ovat varmaan ihanat myös!

Mun äiti on ala-asteen opettaja ja aina yhtä liikuttunut, kun saa lapsilta jotain outoa itse tehtyä. Opettaa iltaisin myös aikuisia ja heiltä tulee myös välillä todella outoja itse tehtyjä tai itse Tiimarista valittuja kummallisia koriste-esineitä, joita äiti sitten tunnollisesti pitää esillä...

Vierailija
8/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kasvattamaan sitä häirikköänne myös kotona?

Vierailija
9/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on jokaisen opettajan toivelahja. Ei tavara tee onnelliseksi.

Vierailija
10/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty kortti kauniilla kiitoksilla varustettuna lämmittää kaikkein eniten. Kyllä minulta on ennen joulua varovasti tiedusteltu tykkääkö ope suklaasta tai mikä on open lempiväri. Sitten on tuotu juuri mun makuun olevia konvehteja tai esim. lempivärisiä kynttilöitä. Itse tehdyt piparit nätissä purkissa tai joku pieni kirja omistuskirjoituksella ovat myös jääneet mukavina mieleen. Lisäksi lämmin rutistus ja hyvän joulun toivotus puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi