Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?

Vierailija
09.07.2023 |

Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.

Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.

Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.

Mikä ihme tässä on viella?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v 165cm paino 62kg ihan nätti en meikkaa ja saan silti kehuja ja katseita miehiltä irl mutta sovelluksissa ei käy tuuri. Miehiä ahdistaa koska en etsi yhen yön hoitoja vaan kestävää pitkää parisuhdetta. Munaa ois tarjolla yllin kyllin. Mutta se nyt ei mua ensisijaisesti kinnosta.

Kerron vielä että mä oon lapseton myös. 😂 Että ois vientiä sänky kamaariin mut ei "alttarille".

Vierailija
22/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se että nykyään miehet vaatii niin paljon? Tavallinen ei riitä. Etsitään koko ajan parempaa ja nuorempaa. Kaikki pienetkin virheet häiritsee. Minut on mm jätetty sen takia etten ole ollut kiinnostunut politiikasta.

N26

Älä nyt ..ttu lässytä. Yhdelläkään miehellä ei ole harhakuvaa jostain loputtomasta tarjonnasta. Päinvastoin, esim. Tinderissä miehille tulee hyvin nopeasti selville, että kysyntää ei ole ollenkaan tai sitä on hyvin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt etsimään ulkomailta. Niin minäkin tein. Miehenä joutuu toteamaan ettei suominaisiin saa mitään yhteyttä.

Vierailija
24/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ettet halua yhdenillanjuttuja?

Tämä. Miehet haluavat helppoa seuraa.

Vierailija
25/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin naisena katsomassa tinderissä muita naisia. Selvisi miksi siellä miehet hakee seksiä hyvin nopeasti ainakin 60% profiilikuvista naisilla ns. Vain tuuletin kamaa. Loput 40% olivat kauniita ja tavallisia naisia joilla ei ollut liha tyrkyllä.

Vierailija
26/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ naisille tulee yllätyksenä ettei pelkällä ulkonäöllä pärjää enää niiden miesten kanssa jotka ovat vapaana? PItäisi olla jotain muutakin annettavaa kuin hoikkuus ja kauneus.

Vierailija
27/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."

Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle.

"Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."

Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin.

"Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."

Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.

"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."

Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne.

"Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."

Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.

"Mikä ihme tässä on viella?"

Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).

Vierailija
28/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ettet halua yhdenillanjuttuja?

Tämä. Miehet haluavat helppoa seuraa.

Parisuhteen haluavat miehet ovat sellaisen jo saaneet.

Kannattaisi olla ajoissa liikenteessä eikä jämäpalojen kanssa ulísemassa kun tarjonta on mitä on.

Vierailija
29/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin alkaa testosteronitasot laskea niin radikaalisti jo 4-kymppisenä, että pitäisi olla todella nuori kissa, että intoa riittäisi tapaamiseen asti. Ja silloinkin into saattaisi lopahtaa yhteen kertaan.

Tässä iässä on parempi tutustua miehiin ennemmin harrastusten kautta, että olisi jonkinlainen kaveripohja ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita suhteen pohjana. Pelkkä seksi ei enää riitä ja haetaan mieluummin mukavaa yhdessäoloa.

Vierailija
30/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v 165cm paino 62kg ihan nätti en meikkaa ja saan silti kehuja ja katseita miehiltä irl mutta sovelluksissa ei käy tuuri. Miehiä ahdistaa koska en etsi yhen yön hoitoja vaan kestävää pitkää parisuhdetta. Munaa ois tarjolla yllin kyllin. Mutta se nyt ei mua ensisijaisesti kinnosta.

Kerron vielä että mä oon lapseton myös. 😂 Että ois vientiä sänky kamaariin mut ei "alttarille".

12 kiloa ylipainoa

Vierailija
31/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto? Miksi ihmeessä suostuisit viisikymppisen äijän pariksi? Ikäeroa olisi kymmenen vuotta. Etenkin, jos saat ulkonäöstä kehuja ja matcheja riittää, voit hyvin laskea ylärajaa ja alarajaakin.

Kuten jo selitin, matchien saaminen ja ulkonäön kehuminen eivät todista yhtään mitään.

Ehkä ap ei laske ikärajaa, koska sitten pitäisi laskea rimaa muissa asioissa (esim. ap mainitsi olevansa hyvässä työpaikassa, kenties haussa on työelämässä menestynyt mies. Nelikymppinen sellainen on todella kysyttyä kamaa).

Vierailija
32/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 vuotias ja Tinderissä suosittu.

Olen urheilullinen, hoikka, siro ja muodokas. Kauniiksi ja söpöksi sanotaan aina. Kyllä minulle miehet haluavat keskustella ja mielummin nopeasti treffit. On sanottu älykkksi ja hauskaksi monesti.

Jos ulkonäkösi on kohdillaan niin sinun tulee panostaa ulosantiasi. Miehet kiinnostuvat, avoimista, iloisista, mukavista ja älykkäistä naisista. Pelkkä ulkomuoto ei riitä

Vierailija
33/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele nuorempia. Vanhat ukot eivät jaksa enää mitään, nuoremmat jaksaa treffeille ja jaksavat tarvittaessa sänkyynkin, vaikka et olisikaan heille se kaikkein mieluisin mätsi. Sitten jos kasvokkain onkin kemiaa, siitähän voi kehittyä vaikka mitä. 

Ehdota tapaamista saman tien, älä jää viestittelemään. Ei kukaan jaksa niitä samoja liibalaaboja randomien kanssa. Totea vain, että nähdäänkö ensi torstaina kello 18 paikassa x, vai onko sulla mielessä jonkin parempia aika, paikka? Kun toisen ei tarvitse miettiä ja järjestää, on helpompi ilmaantua paikalle. 

Vierailija
34/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä sentään saat matchejä. Mulle niitä ei tule, kun en kiinnostu edes sen vertaa, että voisin swaipata oikealle.

Mun ongelma on se, etten osaa kiinnostua kuvan/tekstin perusteella, mutta koska harvoin missään käyn, niin pakko yrittää tinderillä.

Vierailija
35/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle.

"Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin.

"Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.

Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne.

"Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.

Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).

50v miehelle 39v on liian vanha!? Et voi olla tosissasi. Ap, suosittelen että etsit itsellesi paljon nuorempaa seuraa kuin 50v. Tuollainen ei ole tasavertainen suhde. Aivan liian vanha sinulle, 10v ikäero on liikaa.

Vierailija
36/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit vanhaa äijänkäppyrää? Ehkä epätoivosi paistaa, kun tarjoat itseäsi vanhoille. Etsi omanikäistä seuraa tai vähän nuorempaa.

Vierailija
37/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhorealistista mutta totta.

Minun exäni erottuamme kävi treffeillä mm. ammattifutarin, mallina työskennelleen nuoren miehen ja varakkaan toimitusjohtajan kanssa. Ja huom. näiden kanssa pääsi treffeille saakka.

Hetken elettyään huumassa että toinen toistaan komeampia ja rikkaampia miehiä on tarjolla jonoksi asti, tajusi saman minkä ap:kin lopulta tajuaa. Eivät ne miehet olleet saatavilla. Toimitusjohtaja oli varattu, mallina työskennellyt nuorempi mies ei tajunnut ettei totuus vastaa Tinder-kuvia, ja ammattufutari halusi MILF-panon josta kertoa pukkarissa kavereille.

Parisuhdemieheksi löytyi ylipainoinen ja pienituloinen, mutta todella mukava ja sydämellinen mies. Hyvä match. Olen onnellinen exäni puolesta, olemme yhä parhaita kavereita, siksi hän Tinder-kokemuksensa kanssani jakoikin.

Onnea ap:lle kumppanin haussa kunhan Tinder-harha menee ohi.

Vierailija
38/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v miehelle 39v on liian vanha!? Et voi olla tosissasi. Ap, suosittelen että etsit itsellesi paljon nuorempaa seuraa kuin 50v. Tuollainen ei ole tasavertainen suhde. Aivan liian vanha sinulle, 10v ikäero on liikaa.

Jos kyseinen 50v on komea, menestynyt ja nuorekas niin ihan hyvin voi katsella nuorempaa. Tyyliin 35v.

Tietysti 50v voi myös katsella kauniimpaa, tai olla varattu.

Vierailija
39/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla myös liian kaunis, jollon miehet ajattelevat ettei ole todellisia mahdollisuuksia.

Vierailija
40/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele nuorempia. Vanhat ukot eivät jaksa enää mitään, nuoremmat jaksaa treffeille ja jaksavat tarvittaessa sänkyynkin, vaikka et olisikaan heille se kaikkein mieluisin mätsi. Sitten jos kasvokkain onkin kemiaa, siitähän voi kehittyä vaikka mitä. 

Ehdota tapaamista saman tien, älä jää viestittelemään. Ei kukaan jaksa niitä samoja liibalaaboja randomien kanssa. Totea vain, että nähdäänkö ensi torstaina kello 18 paikassa x, vai onko sulla mielessä jonkin parempia aika, paikka? Kun toisen ei tarvitse miettiä ja järjestää, on helpompi ilmaantua paikalle. 

Tämä on ihan hyvä taktiikka, jos mies on tehnyt hänen henkilötietojensa tarkistamisen erittäin helpoksi. Googlella on löydyttävä miehen työhistoria, somesta on todennettavissa hänen seurusteluhistoriansa ja se, että mies todella on sinkku, eikä pyöritä isoa haaremia. Somesta saa selkeän kuvan miehen elämäntavoista, aktiivisuudesta, harrastuksista jne.

Kun kerran käyt toteamassa kasvotusten, että sinulla ei ole mitään yhteistä jonkun väsyneen keski-ikäisen elämäänsä kyllästyneen miehen kanssa, niin voin vannoa, että et enää toista kertaa tuhlaa kallisarvoista aikaasi moiseen.