Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tatuoitu ihminen persoonallinen?

Vierailija
08.07.2023 |

Joskus olen kuullut sanottavana, että tatuoitu on persoonallinen, mutta minusta se on päinvastoin. Kun katsoo jotain temppareita, niin kaikilla on jotain töhryjä ihossa. Pikemminkin tatuoinnit kertoo muodin mukana menemisestä ja aidon persoonan puutteesta. Kuvitellaan että persoonallisuuden voi ostaa, kun hankkii muutaman tatuoinnin.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaita ovat

Vierailija
42/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai se tatuointi kenestäkään erityisen persoonallista tee. Kuten ei tee mikään mukaan ostettu asia. 

Värikkäät hiuksetkin voi jokainen mennä ja laittaa, värikkäät vaatteet voi ostaa, tai joku hankkii kallista merkkivaatetta päästä varpaisiin jne. Ne on joko vain hankittua kuorta tai joillakin oikeaa ilmentymää omasta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti juttu tosiaan. Siis weeteee-ihmisten keskuudessa.

Olen täysin samaa mieltä. Tatuoinnit on just niin wt kun olla ja voi. Itse en ole wt, ei olekaan tarvetta töhriä ihoani tatskoilla nyt eikä ikinä. Tatuointi värit ovat ties mitä myrkkyä ja enpä tatuointineulojen hygieenisyyteen luottaisi.

Vierailija
44/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitusmerkkejähän ne ovat. Mitä epävakaampi tyyppi, sitä enemmän tatuointeja. Oman kokemukseni mukaan tämä pitää paikkansa lähes 100 %. Eli siinä mielessä ovat kyllä hyödyllisiä.

Vierailija
45/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitusmerkkejähän ne ovat. Mitä epävakaampi tyyppi, sitä enemmän tatuointeja. Oman kokemukseni mukaan tämä pitää paikkansa lähes 100 %. Eli siinä mielessä ovat kyllä hyödyllisiä.

Eli liikut kaltaistesi seurassa..

Vierailija
46/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, ihme tatuointivihaa viljellään täällä. Miksi? Onko traumoja? Vai peräti piiloteltua kateutta?

Ei ole kateutta. Kuka tahansa voi käydä ottamassa sen ruusun käsivarteen tai polveen jos haluaa.

Vierailija
47/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti juttu tosiaan. Siis weeteee-ihmisten keskuudessa.

Olen täysin samaa mieltä. Tatuoinnit on just niin wt kun olla ja voi. Itse en ole wt, ei olekaan tarvetta töhriä ihoani tatskoilla nyt eikä ikinä. Tatuointi värit ovat ties mitä myrkkyä ja enpä tatuointineulojen hygieenisyyteen luottaisi.

Wt olet ainakin ulosanniltasi.

Vierailija
48/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että tuovat tyhmyytensä esiin en todella ole missään tekemisissä jos kaupan kassalla on töherryksiä tavarat jäävät siihen. näyttää olevan tavara merkki vähä älyisten kokien ja teini äitien  keskuudessa. 

Vierailija
49/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on persoonallista jos alle 30v naisella ei ole tatuointeja.

Minun tuntemilla alle 30v tutuilla ei ole kenelläkään tatuointeja, lähes kaikilla yli 30v tutuilla on. 

Ehkä se oli aiemmin enemmän muotia.. Itse laitoin koska pidän niistä, aion laittaa lisääkin. Nyt on puolihihat, selässä ja jalassa kuvaa. Ei ole mitään väliä mitä minusta ajatellaan. Asun pienellä kylällä missä on paljon uskovaisia, karttavat minua ja se on enemmän kuin ok.

Vierailija
50/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että näkyvästi tatuoidut ovat useammin

a) matalasti koulutettuja

b) pienituloisia

c) mielenterveys- tai päihdeongelmaisia

kuin tatuoimattomat ihmiset.

Tatuointi on aina riski, koska kukaan ei voi olla varma, pitääkö siitä 20 vuoden päästä. Tatuoimattomuus osoittaa harkintaa ja impulssikontrollia. Siksi tatuoimattomat myös pärjäävät elämässä paremmin.

Piilossa olevat pikkutatuoinnit sitten erikseen.

Vierailija
51/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo tatuointien ottaminen kielii minusta epävarmasta halusta viestittää

itsestään asioita. Miksi ei voi olla vaan puhumalla olla oma persoonansa.

Vierailija
52/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin muutkaan. Ihmettelen, että miten joku vielä nykyään kiinnittää huomiota jonkun tatuonteihin.

Vierailija
53/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo tatuointien ottaminen kielii minusta epävarmasta halusta viestittää

itsestään asioita. Miksi ei voi olla vaan puhumalla olla oma persoonansa.

Melkoista keittiöpsykologiaa käytät.

T: tatuoimaton

Vierailija
54/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vielä pienehköt tatuoinnit joten kuten menettelee. Mutta naisilla ei. Onko mitään rumempaa näkyä, kuin vaikka esimerkiksi morsian kauniissa, valkoisessa häämekossaan, ja sitten käsivarret on täynnä mustetta. Tai naisellinen kukkamekko, jonka taas pilaa töhryillä "koristellut" käsivarret. Eikä sekään silmiä hivele, kun naisella on lyhyt hame/mekko ja reidet töhritty musteella. Mutta joo, jokainen tekee omalle iholleen mitä haluaa. Jos välttämättä haluaa pilata ihonsa töherryksillä, niin siitä sitten vaan....

PS. Ne tatuoinnit EI todellakaan ole persoonallista!

Vierailija
55/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli liikut kaltaistesi seurassa..

Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta ihmisiä voi tuntea liikkumatta varsinaisesti samoissa seuroissa.

Vierailija
56/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tatuoitu ihminen persoonallinen, mutta minun kokemukseni mukaan ainakin jotenkin avoimempi muiden persoonallisuudelle.

Itse en tykkää yhtään tatuoinneista, mutta jostain syystä ne komeat miehet, jotka ovat minusta olleet kiinnostuneita, ovat yleensä olleet tatuoituja. Niitä tyyliltään perinteisempiä miehiä, joista itse olen pitänyt, ei sitten taas kiinnosta.

Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, mutta olen muuten vähän "persoonallinen" enkä mikään perinteisen kaunis ollenkaan.

Ehkä pitäisi itsekin olla välittämättä niistä tatuoinneista.

Vierailija
57/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, ihme tatuointivihaa viljellään täällä. Miksi? Onko traumoja? Vai peräti piiloteltua kateutta?

Mistä piiloteltu kateus mielestäsi johtuu?

Vierailija
58/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä samat tatuointeihin tykästyneet söhrivät sitten kaupungeissa kaikki rakennukset, piirtelisivät kotonaan seinät täyteen.

Vierailija
59/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikikin oli maalattu mies.

Vierailija
60/88 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän se aito persoonallisuus sitten mahtaa olla? Mulla on tatuointeja ja niiden ottaminen ole muuttanut persoonaani mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi