Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latvian uusi presidentti astui virkaan - Ensimmäinen avoimesti homoseksuaali valtionpäämies Euroopassa

Vierailija
08.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d938c712-798a-4f22-9658-13a351754b23

Pekasta myös presidentti, niin korjaamme hieman nykyhallituksen tuhoamaa maakuvaamme.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilaasta presidentti? Pitäis olla oikeasti joku koulutusvaatimus presidentille.

Miksi? Meinaatko ettei ylioppilas tai vaikka amisduunari pystyisi edustamaan kansaa yhtä hyvin kuin maisteri ja AMK:n käynyt?

Niin, miksei metsuri ja sahamies Teuvo Hakkarainen sopisi presidentiksi siinä kuin joku akateeminenkin?

Vierailija
62/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on se ja sama onko Haavisto homo tai mikä lie, se on hänen henkilökohtainen asia. Homous ei saa olla ainoa peruste hänen valinnalleen presidentiksi. Presidenttiys kun on ihan jotain muuta kuin seksuaalista suuntautumista. Minulle Haavisto ei edusta henkilöä, joka on koko kansan presidentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on se ja sama onko Haavisto homo tai mikä lie, se on hänen henkilökohtainen asia. Homous ei saa olla ainoa peruste hänen valinnalleen presidentiksi. Presidenttiys kun on ihan jotain muuta kuin seksuaalista suuntautumista. Minulle Haavisto ei edusta henkilöä, joka on koko kansan presidentti.

Sateenkaariyhteisö hänen kanssaan jakaa etupäässä samat arvot, paulaksi itsellensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi