Minkä merkkisen laukun aiot ostaa seuraavaksi?
Itse kerään merkkilaukkuja ja Marimekon tuotteita niin seuraavaksi ajattelin ostaa Marimekon Joutuisa laukun, mielestäni se on sopivan kokoinen hieno nahkalaukku, hinta on kyllä aika kirpaiseva lähemmäs 400eur.
Kommentit (26)
Loungefly My little pony laukun. Vanha laukkuni on n 10v vanha joten nyt on viimeinkin vaihdon aika. Noita laukkuja olen jo jonkin aikaa himounnut ja koska onnistuin laihistavoitteessani palkitsen itseni sellaisella.
Ostin juuri Tamaris laukun kierrätyskeskuksesta. On uutta vastaava. Ostan harvoin laukkuja.
Ostin juuri pari viikkoa sitten vaaleammaksi kesäveskaksi beigen punotun korilaukun 20€ jossa mukavan pitkät hihnat jotta sen saa nätisti olalle roikkumaan ja loppukeväästä mustan Globe Hopen kangaslaukun Sokoksen 3+1 päiviltä 55€ (norm90€), tykkään koska on suht tilava, voi pitää olalla tai laittaa tyyliin off shoulder, vahvaa tekoa tuo kangas ja kiinnitys sekä vetoketjulla että laadukkaalla vahvalla soljella riippuen siitä minkä verran siellä on täytettä eli kumpi kiinnitys parempi.
En osta laukkuja kuin tarpeeseen tai kirpparilta. Merkille on se ja sama, kunhan itse tykkään laukusta.
Reppunakin mulla on tosi karmean näköinen Eastpak, uutena ostettu joskus vuonna 2005. Värit on vaan haalistuneet osittain (siksi karmean näköinen), muuten ihan ehjä. Se on ollut kovassa käytössä ja vaikka tuntui ostaessa kalliita, niin on taatusti ollut hintansa arvoinen.
Olis kyllä varaa ostaa uusikin, mutta odotan nyt vielä sitä, että se menis rikki, esim vetoketju. Ei vaan näytä menevän 😝
En ole suunnitellut. H&M:ltä on kaksi nykyistä laukkua, sieltä varmaan seuraavakin.
Vierailija kirjoitti:
Loungefly My little pony laukun. Vanha laukkuni on n 10v vanha joten nyt on viimeinkin vaihdon aika. Noita laukkuja olen jo jonkin aikaa himounnut ja koska onnistuin laihistavoitteessani palkitsen itseni sellaisella.
Missä noita Loungefly laukkuja myydään?
Minä olen hulluja laukkuihin ja seuraavaksi ostan Michael Korsin tai Marimekon nahkalaukun.
Aion ostaa nettikirppikseltä seuraavaksi Marimekon nahkalaukun, saa vähän edullisemmin kuin kaupasta.
Ikean kassin. Siihen mahtuu maanantaina melkein kaikki viikonloppuna tyhjennetyt tölkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin EMP
Trolli? Mitä hemmetin väliä sillä laukun merkillä on, ei mitään.
Ehkäpä Bottega Venetan nettikirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Trolli? Mitä hemmetin väliä sillä laukun merkillä on, ei mitään.
Samaa voisi kysyä onko auton merkillä väliä, kyllä sillä Ladallakin pääsee.
Toinen saa mielihyvää siitä, että laukku/auto/kello/jne. On tunnistettavissa luksuskamppeeksi. Kun itse maksaa, jokainen hommatkoon minun puolesta itselleen mitä haluaa, mitäpä se muille kuuluu.
Jahka ostan seuraavan laukun niin varmasti Utua-merkkisen. Kotikaupungin yritystä tuen. Utuaa saa myös heidän verkkokaupasta utua.fi
Mulla on yksi Chanel, yksi Givenchy, kaksi Louis Vuittonia ja Marc Jacobs kesäkassina, en usko tarvitsevani uusia vuosikausiin.
Minulla on Käytä Rahasi Järkevämmin. Ja Miksi Mainostaisit Kaksinumeroista Älykkyysosamäärääsi Elvistelemällä Merkkilaukulla.
Niillä siirretään tavaraa paikasta a paikkaan b, turhaa haaskata rahaa.
Ostin ruokakaupan mainoskassin, en tiiä mitä maksoi, logo kuin logo.