Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkisen laukun aiot ostaa seuraavaksi?

Vierailija
08.07.2023 |

Itse kerään merkkilaukkuja ja Marimekon tuotteita niin seuraavaksi ajattelin ostaa Marimekon Joutuisa laukun, mielestäni se on sopivan kokoinen hieno nahkalaukku, hinta on kyllä aika kirpaiseva lähemmäs 400eur.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä siirretään tavaraa paikasta a paikkaan b, turhaa haaskata rahaa.

Ostin ruokakaupan mainoskassin, en tiiä mitä maksoi, logo kuin logo.

Vierailija
2/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loungefly My little pony laukun. Vanha laukkuni on n 10v vanha joten nyt on viimeinkin vaihdon aika. Noita laukkuja olen jo jonkin aikaa himounnut ja koska onnistuin laihistavoitteessani palkitsen itseni sellaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Tamaris laukun kierrätyskeskuksesta. On uutta vastaava. Ostan harvoin laukkuja.

Vierailija
4/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Givenchy

Vierailija
5/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri pari viikkoa sitten vaaleammaksi kesäveskaksi beigen punotun korilaukun 20€ jossa mukavan pitkät hihnat jotta sen saa nätisti olalle roikkumaan ja loppukeväästä mustan Globe Hopen kangaslaukun Sokoksen 3+1 päiviltä 55€ (norm90€), tykkään koska on suht tilava, voi pitää olalla tai laittaa tyyliin off shoulder, vahvaa tekoa tuo kangas ja kiinnitys sekä vetoketjulla että laadukkaalla vahvalla soljella riippuen siitä minkä verran siellä on täytettä eli kumpi kiinnitys parempi.

Vierailija
6/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta laukkuja kuin tarpeeseen tai kirpparilta. Merkille on se ja sama, kunhan itse tykkään laukusta.

Reppunakin mulla on tosi karmean näköinen Eastpak, uutena ostettu joskus vuonna 2005. Värit on vaan haalistuneet osittain (siksi karmean näköinen), muuten ihan ehjä. Se on ollut kovassa käytössä ja vaikka tuntui ostaessa kalliita, niin on taatusti ollut hintansa arvoinen.

Olis kyllä varaa ostaa uusikin, mutta odotan nyt vielä sitä, että se menis rikki, esim vetoketju. Ei vaan näytä menevän 😝

Vierailija
7/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suunnitellut. H&M:ltä on kaksi nykyistä laukkua, sieltä varmaan seuraavakin.

Vierailija
8/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loungefly My little pony laukun. Vanha laukkuni on n 10v vanha joten nyt on viimeinkin vaihdon aika. Noita laukkuja olen jo jonkin aikaa himounnut ja koska onnistuin laihistavoitteessani palkitsen itseni sellaisella.

Missä noita Loungefly laukkuja myydään?

Vierailija
9/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hulluja laukkuihin ja seuraavaksi ostan Michael Korsin tai Marimekon nahkalaukun.

Vierailija
10/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kassi

Vierailija
11/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa nettikirppikseltä seuraavaksi Marimekon nahkalaukun, saa vähän edullisemmin kuin kaupasta.

Vierailija
12/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kassin. Siihen mahtuu maanantaina melkein kaikki viikonloppuna tyhjennetyt tölkit

Vierailija
13/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy.

Vierailija
14/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin EMP

Vierailija
15/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli? Mitä hemmetin väliä sillä laukun merkillä on, ei mitään.

Vierailija
16/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Bottega Venetan nettikirpparilta.

Vierailija
17/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli? Mitä hemmetin väliä sillä laukun merkillä on, ei mitään.

Samaa voisi kysyä onko auton merkillä väliä, kyllä sillä Ladallakin pääsee.

Toinen saa mielihyvää siitä, että laukku/auto/kello/jne. On tunnistettavissa luksuskamppeeksi. Kun itse maksaa, jokainen hommatkoon minun puolesta itselleen mitä haluaa, mitäpä se muille kuuluu.

Vierailija
18/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahka ostan seuraavan laukun niin varmasti Utua-merkkisen. Kotikaupungin yritystä tuen. Utuaa saa myös heidän verkkokaupasta utua.fi

Vierailija
19/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi Chanel, yksi Givenchy, kaksi Louis Vuittonia ja Marc Jacobs kesäkassina, en usko tarvitsevani uusia vuosikausiin.

Vierailija
20/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Käytä Rahasi Järkevämmin. Ja Miksi Mainostaisit Kaksinumeroista Älykkyysosamäärääsi Elvistelemällä Merkkilaukulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme