Minkä merkkisen laukun aiot ostaa seuraavaksi?
Itse kerään merkkilaukkuja ja Marimekon tuotteita niin seuraavaksi ajattelin ostaa Marimekon Joutuisa laukun, mielestäni se on sopivan kokoinen hieno nahkalaukku, hinta on kyllä aika kirpaiseva lähemmäs 400eur.
Kommentit (26)
Tuen pienyrittäjiä, joten aion ostaa Etsystä nahkaisen laukun. Eipähän mene rahat mihinkään lapsityövoimatehtaalle
Ostan tarpeeseen ja sen mikä sopii kukkarolle+palvelee tarkoituksessaan. Merkeistä viis.
Mulla on parempaan menoon Chanel ja Gucci pikkulaukut. Arkikaukkuina Burberry crossbody ja Prada tote. Kesälaukkuna Furla olkilaukku. Sitten pari Marimekon kangaskassia ja yksi raidallinen kylmälaukku. En tarvitse muita laukkuja.
Minulla on tarpeeksi laukkuja. Seuraavan ostan käyttötarpeen mukaiseksi sitten kun entisestä aika jättää, tarpeeksi taskuja on oltava.
Todennäköisesti Longchampin olkalaukun.
Auton pääasiallinen tehtävä on toimia moitteettomasti siirryttäessä paikasta A paikkaan B ja se sama on kassillakin. Eli jos ehjänä pysyy ja kuljettaa tarvittavat tavarat niin siinä se on.
Ei kuulu mullekaan millä kukakin ajelee tai kantaa tavaroitaan, mutta nyt haluttiinkin viihdekeskustella.