Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkisen laukun aiot ostaa seuraavaksi?

Vierailija
08.07.2023 |

Itse kerään merkkilaukkuja ja Marimekon tuotteita niin seuraavaksi ajattelin ostaa Marimekon Joutuisa laukun, mielestäni se on sopivan kokoinen hieno nahkalaukku, hinta on kyllä aika kirpaiseva lähemmäs 400eur.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli? Mitä hemmetin väliä sillä laukun merkillä on, ei mitään.

Samaa voisi kysyä onko auton merkillä väliä, kyllä sillä Ladallakin pääsee.

Toinen saa mielihyvää siitä, että laukku/auto/kello/jne. On tunnistettavissa luksuskamppeeksi. Kun itse maksaa, jokainen hommatkoon minun puolesta itselleen mitä haluaa, mitäpä se muille kuuluu.

Auton pääasiallinen tehtävä on toimia moitteettomasti siirryttäessä paikasta A paikkaan B ja se sama on kassillakin. Eli jos ehjänä pysyy ja kuljettaa tarvittavat tavarat niin siinä se on.

Ei kuulu mullekaan millä kukakin ajelee tai kantaa tavaroitaan, mutta nyt haluttiinkin viihdekeskustella.

Vierailija
22/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen pienyrittäjiä, joten aion ostaa Etsystä nahkaisen laukun. Eipähän mene rahat mihinkään lapsityövoimatehtaalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tarpeeseen ja sen mikä sopii kukkarolle+palvelee tarkoituksessaan. Merkeistä viis.

Vierailija
24/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempaan menoon Chanel ja Gucci pikkulaukut. Arkikaukkuina Burberry crossbody ja Prada tote. Kesälaukkuna Furla olkilaukku. Sitten pari Marimekon kangaskassia ja yksi raidallinen kylmälaukku. En tarvitse muita laukkuja.

Vierailija
25/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarpeeksi laukkuja. Seuraavan ostan käyttötarpeen mukaiseksi sitten kun entisestä aika jättää, tarpeeksi taskuja on oltava.

Vierailija
26/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti Longchampin olkalaukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan