Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa
Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.
Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.
Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.
Kommentit (689)
Kuulostaa siltä, että vika on sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä päästä tuosta mustasukkaisuudestasi.
Kun ei nyt ole kyse mustasukkaisuudesta. Vaan siitä että puoliso asettaa itsensä jopa vaaraan tuon luottamuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.
Siis vaimosi on jotenkin vajaaälyinen ja tarvitsee holhousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.
Kerro esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimosi on jotenkin vajaaälyinen ja tarvitsee holhousta?
Oletko sinä vajaa älyinen kun et tajunnut kysymystä?
Niinpä, onpa harmillista, että et voi teljetä häntä kotiin ja....?
Kai sä tajuat, että sinulla ne ongelmat ovat, eikä vaimollasi.
Mistä tiedät, että on ollut joutumassa raiskatuksi? Kai veitte todisteet poliisille? Muuten sinulle ei kuulu vaimosi kaveruudet mitenkään.
Ehkä puolisosi on autistinen? Autistisista naisista joutuu seksuaalisen väkivallan kohteeksi muistaakseni 2/3 elämänsä aikana ja hyväksikäytetyksi 9/10 johtuen tästä avoimesta suhtautumisesta ihmisiin ja sinisilmäisyydestä.
Ap:n suurin ongelma on yhdyssanaongelma.
Mikäli tällainen "vaimo" on oikeasti olemassa, ap saa ratkaista itse tämän kakkospulman, jonka voi tiivistää kysymykseen: "Miten päätellä mielitietyn ulkonäön perusteella liikkuuko tämän aivokopassa yhtäkään järjellistä ajatusta?"
- Tai ap:n tapauksessa olisi syytä pohtia sitäkin, mitä siellä omassa pääkopassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Pitkä selostus, pahoittelut siitä.
Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..
Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.
No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..
Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..
Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on ollut joutumassa raiskatuksi? Kai veitte todisteet poliisille? Muuten sinulle ei kuulu vaimosi kaveruudet mitenkään.
Samaa mieltä. Rikoksista rikosilmoitus.
Lisäksi on kyssäreitä:
Olisitko ap koskaan päässyt parisuhteeseen vaimosi kanssa, jos hän ei olisi sellainen kiltti ja avoin kuin hän on?
Mieti rehellisesti?
Lisäksi kysyisin että mitä väliä sillä on, vaikka koko miessukukunta olisi vaimosi perässä häntä iskemässä, jos vaimo kuitenkin on sitoutunut sinuun?
Ap, taidat olla vielä nuori kun luulet että naisilta kannattaa neuvoja kysellä mihinkään. Näistä vastauksistakin sen voi todeta.
Onko sulla siis tarkoitus saada nainen pelkäämään ja epäilemään kaikkea?
Tyhmyydestä ja hyväuskoisuudesta saa maksaa. Kukaan ei voi toista ihmistä muuttaa. Jos ei tuosta "virolaisukosta" oppinut mitään, niin aika hölmö höynäytettävä on. Olisit valinnut rumemman, mutta älykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..
Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..
Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..
Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.
Ja mitä se sun vaimo itse haluaa, kun lähtee vieraiden miesten matkaan? Älä itsekään ole typerys.
Tossa virolais tapauksessa, mä näin parissa päivässä et tää tyyppi oli ihastumassa.. Sekään ei ole paha tai ongelma tässä.
Mutta se että sä menet naisena itseäsi paljon isomman miehen asuntoon ketä et oikeasti tunne yhtään. On aika vaarallista nykyää.
Eikä tullut mieleenkään edes siinä vaiheessa kun auto oli käynnissä pihalle et aika outoa jos akku oli jo tunti sitten tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..
Siis haluat opettaa, että kaikki miehet on lähtökohtaisesti tällaisia? (Paitsi tietenkin sä itse :D)
Yritäpä päästä tuosta mustasukkaisuudestasi.