Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan tapailuvaiheessa voi olla vielä useita seksikumppaneita

Vierailija
07.07.2023 |

Iso riita tästä. Minusta tapailuvaihe yhteen keskittymisen aikaa. Ollaan tapailtu 3-4 kuukkautta ja oli puhetta säännöistä suhteessa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon jos ei halua tollasta.

Vierailija
42/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi exä sanoi kerran, että jokaisella naisella on varalla vähintään 2-3 "vakkaria". Onko tämä teidän naisten mielestä totta? Koska jos on, niin miksi sitten te oletatte miesten olevan "vain teidän"?

Siis jos miehet kiinnostaisi minua enää mitenkään niin niitä olisi varmasti 10-15, mutta kun ei kiinnosta niin en käytä sitä viimeistäkään jolta lohkeaa aina. Elän mieluummin ihan kokonaan selibaatissa kuin katson mitään miehiä enää elämässäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä naisillakin. Mulla oli joskus tapailuheila, joka oli jonkun ukon kanssa kylpylähotellissa yötä.

Sitten loukkaantui siitä, kun olin tämän jälkeen Helsingissä hotellissa yön yhden naisen kanssa.

Vierailija
44/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä naisillakin. Mulla oli joskus tapailuheila, joka oli jonkun ukon kanssa kylpylähotellissa yötä.

Sitten loukkaantui siitä, kun olin tämän jälkeen Helsingissä hotellissa yön yhden naisen kanssa.

Melkeen meni läpi

Vierailija
45/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti puhua tuosta asiasta. Mua ei kiinnosta muut tapailuvaiheessa. Heitä tuo mies mäkeen.

Ja tietämättömille tiedoksi:

Tapailuvaihe on ennen parisuhdetta.

Vierailija
46/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeen meni läpi

On totta. Aikaa on vaan 20 vuotta kulunut, ja Helsingin heila on nyt vaimo.

Vierailija
47/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riidellä, kun on miehiä jotka ovat sitä mieltä ettei voi olla?

Vierailija
48/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi exä sanoi kerran, että jokaisella naisella on varalla vähintään 2-3 "vakkaria". Onko tämä teidän naisten mielestä totta? Koska jos on, niin miksi sitten te oletatte miesten olevan "vain teidän"?

Ei ole. Sinkkuna olin ilman seksiä.

Vierailija
49/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko itse auton koeajamatta? Niinpä. Ihan normaalia tänä päivänä.

Mies

Tämä nyt on ihan eri asia. Ei sitä tarvitsee montaa ihmistä kuitenkaan koeajella samaan aikaan. Aikuisen pitää sen verran tietää mitä haluaa ja mistä tykkää.

Vierailija
50/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tapailun määritelmä ole se, että voi tapailla montaa. Seurustelu sitten on yleensä vain kahdelle (jos ei muuta sovita).

Ja tässä kannattaa muistaa se, että seksiä ei ole mikään pakko harrastaa tapailuvaiheessa jos toisella on muitakin samaan aikaan.

Vierailija
51/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu/tapailuvaiheessa, ja usein muutenkin...oli ja on kyllä ihan ok ja normaalia tosiaan tapailla ja paneskella ympäriinsä. Käytännössä lähes kaikkien suhteiden lopussa ja alusa on liukuma-aika ja silloin miehet lajityypillisesti panee ympäriinsä. Joskus sitten jää joku yksisarvinen haaviin...

Vierailija
52/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu/tapailuvaiheessa, ja usein muutenkin...oli ja on kyllä ihan ok ja normaalia tosiaan tapailla ja paneskella ympäriinsä. Käytännössä lähes kaikkien suhteiden lopussa ja alusa on liukuma-aika ja silloin miehet lajityypillisesti panee ympäriinsä. Joskus sitten jää joku yksisarvinen haaviin...

Ai. No mulla ei ole tapana tapailla miehiä, jotka paneskelee ympäriinsä eikä ole iysellänikään tapana paneskella ympäriinsä. Taidan olla epänormaali ja hyvä niin.

Vierailija
53/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä roskiin, ei ole aidosti kiinnostunut.

Vierailija
54/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. No mulla ei ole tapana tapailla miehiä, jotka paneskelee ympäriinsä eikä ole iysellänikään tapana paneskella ympäriinsä. Taidan olla epänormaali ja hyvä niin.

Olet vintagea, nyt on vuosi 2023

Vierailija
55/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vintagea, nyt on vuosi 2023

Tiedän mitä olen. Ei vaikuta muiden mielipiteet.

56/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. Kysäise siltä onko loppuvaiheessa sitten paljon sukupuolitauteja

tätönen 23

Vierailija
57/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään virallista sääntökirjaa jossa kerrotaan mitä "tapailuvaihe" tarkoittaa. Teillä kahdella on täysi vapaus sopia parisuhteenne luonne ja olemus. Ei ole olemassa mitään ainoaa oikea vastausta. Kysymys on ihan täysin siitä mitä te haluatte.

Vierailija
58/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 'myyntimies'. Lupaa paljon, tapahtuu vähän. Hurmaa positiivisuudellaan, jaksaa käyttäytyä puolisen vuotta. Vaihtaa naista joka kesä. Lemppaa sinut, kun 'tapailuun' kyllästyy. Leiki vaikeasti tavoiteltavaa, jos miehen haluat 'itsellesi'. Mutta ei ole sen arvoista. Näitä tyyppejä nähtyäni, arvostan nykyistä elämää ilman miestä. Lycka till. 

Vierailija
59/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla miehellä voikin olla useita naisia. Rumilla miehillä ei ole naisia ollenkaan. Kannattaa valita se ruma mies jos haluat uskollisen miehen. Komea mies pettää aina parisuhteessa.

Vierailija
60/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Komealla miehellä voikin olla useita naisia. Rumilla miehillä ei ole naisia ollenkaan. Kannattaa valita se ruma mies jos haluat uskollisen miehen. Komea mies pettää aina parisuhteessa.

Päinvastoin. Komea mies on tottunut naisten huomioon eikä hänelle ole iso juttu jos kaunis nainen lähestyy. Rumalle miehelle jokainen mahdollisuus seksiin on elämänsä tilaisuus jota on mahdoton olla käyttämättä, oli suhteessa tai ei. Tämä on oma kokemukseni. Komein miehistäni on myös kiltein ja uskollisin.