Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan tapailuvaiheessa voi olla vielä useita seksikumppaneita

Vierailija
07.07.2023 |

Iso riita tästä. Minusta tapailuvaihe yhteen keskittymisen aikaa. Ollaan tapailtu 3-4 kuukkautta ja oli puhetta säännöistä suhteessa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä naisen toimintaa.

Ennen, samaan, aikaan ja jälkeen.

Miksi miehen pitäisi olla siveyden sipuli?

Vierailija
22/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu sana voi tarkoittaa eri asiaa naisille ja joillekin miehille. Tai jotkut miehet vetävät sen siihen, että tapailevat yhtä aikaa "miljoonaa" naista. Silloin naisen kannattaa jatkaa matkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä varmasti on jotka ei haluakaan keskittyä yhteen ihmiseen, mutta onneksi tuo miestyyppi ei kiinnosta minua tipan vertaa.

Nämä on niitä samoja jotka parisuhteessa on uskollisia vain muodon vuoksi/pakosta ja sitten sattuu näitä panoseikkailuita, kun tilaisuus tekikin varkaan ja olin niin kännissäkin etten vaan voinut vastustaa kiusausta..

Miksi naisia kiinnostaa eniten tuollaiset "miehet"?

Vierailija
24/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ukko

Joka näköjään kelpaa naisille!

Ei kelpaa pitemmän päälle, vaihtoon!

Vierailija
25/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi exä sanoi kerran, että jokaisella naisella on varalla vähintään 2-3 "vakkaria". Onko tämä teidän naisten mielestä totta? Koska jos on, niin miksi sitten te oletatte miesten olevan "vain teidän"?

Vierailija
26/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi exä sanoi kerran, että jokaisella naisella on varalla vähintään 2-3 "vakkaria". Onko tämä teidän naisten mielestä totta? Koska jos on, niin miksi sitten te oletatte miesten olevan "vain teidän"?

Ei omalla kohdallani ole totta, mutta varmasti paljon on tuollaisiakin naisia. En keksi yhtäkään syytä miksi vehtaisin monen kanssa yhtä aikaa. Jos mies kiinnostaa, hän kiinnostaa 100%, eikä minua kiinnosta silloin kukaan muu. Jos mies ei kiinnosta, silloin kiinnostus on aina 0%. En halua sellaiselta mieheltä edes seksiä.

Vierailija
27/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena täysin samaa mieltä. Vasta kun on sovittu, että jatketaan yhdessä, ei suhteessa ole enää tilaa ulkopuolisille. Toki on silloinkin, jos molemmat sitä haluavat.

Ehkäisystä luonnollisesti huolehditaan ja siitä, että ei levitetä sukupuolitauteja.

Vierailija
28/63 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapailu-vaiheessa, tietenkin voi. Tapailu = satunnaista. Pelkkää tutustumista. Samaan aikaan voi tutustua muihinkin ja/tai omata vakipanon.

Nämä loppuvat sitten, kun sovitaan niin.

N.44

Vierailija
29/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. On aivan naurettavaa toimia ala-arvoisesti itse ja lyödä "syy" ei muuta kuin toiselle sukupuolelle kokonaisuudessaan. Eli omille luuloillesi, tai omalle tarpeellesi toimia miten tahdot muista piittaamatta ja sepittää se kylmänviileästi muiden syyksi. 👶

Vierailija
30/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tapailuvaihe sinulle ei pillua?

Vierailija
31/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu jalkapallo- tai jääkiekkojoukkue illanviettoon ja mies katsomaan.

Tai lopeta tapailu.

Vierailija
32/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisinsanoen, mies haluaa panna ympäriinsä pähkäillessääm haluaako minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa.

Olenko mä ainoa, joka keskittyy yhteen kerrallaan ja toivon, että mies tekee samoin? Eikai siinä nyt elämää niin paljoa hukkaan mene, jos katsoo kortin kerrallaan ja sit vasta siirtyy seuraavaan 😳

Vierailija
33/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toisinsanoen, mies haluaa panna ympäriinsä pähkäillessääm haluaako minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa.

Olenko mä ainoa, joka keskittyy yhteen kerrallaan ja toivon, että mies tekee samoin? Eikai siinä nyt elämää niin paljoa hukkaan mene, jos katsoo kortin kerrallaan ja sit vasta siirtyy seuraavaan 😳

Et. Teini-iän jälkeen, jolloin kyllä ihastuin kymmeneen tyttöön viikossa, mutten seurustellut yhdenkään kanssa, keskittyminen yhteen on ollut selviö.

Vierailija
34/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niitä leikkijöitä, hankkiudu eroon.

Vierailija
35/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä olla. Kukaan ei estä.

Sinä voit poistua sellaisen elämästä, jolla niitä on. Kukaan ei estä.

Vierailija
36/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa on ok tapailla muita kunhan siitä avoimesti kertoo. On väärin altistaa toinen sukupuolitaudeille jos hän ei tiedä että on riskiä ottamassa. Terveyssyiden lisäksi tästäkin keskustelusta on selvää että ihmisillä voi olla eri käsityksiä siitä mikä on ok ja reiluinta on olla avoin. Miksi sitä pitäisi salailla mikäli tarkoitus ei ole sumuttaa niitä joita tapailee?

Vierailija
37/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole sitten vuoden 2005 jälkeen seurustellut, tapaillut enkä "harrastanut seksiä" kenenkään kanssa. Edes treffeillä en ole käynyt, koska en ole tavannut ketään, joka olisi vähääkään kiinnostanut. Jos tapailisin jotakuta, tapailisin vain, koska olen oikeasti todella kiinnostunut, tunteita pelissä ja toivon tyypistä kunnollista parisuhdetta ja elämänkumppania.

Tuommoiset usean kumppanin pyörittäjät tuhoavat omat mahdollisuutensa oikeaan parisuhteeseen tekemällä itsestään sellaiseen kykenemättömiä. Elävät siinä harhassa, että kulman takana odottaa aina parempi ja ovat kykenemättömiä keskittymään yhteen ja antamaan itsensä rakastua. Päinvastoin, juoksevat vain karkuun kaikkea vakavaa ja suuria tunteita, koska pelkäävät niitä ja keskittyvät mieluummin helppoihin, merkityksettömiin panoihin. Ikävä kyllä traumatisoivat sitten muitakin oikeisiin suhteisiin kykenemättömiksi toilailuillaan.

Tosiasiassa ihminen tapaa elämänsä aikana ehkä vain muutaman kerran henkilön, joka todella kolahtaa ja jonka kanssa sopisi hyvin yhteen, monet eivät senkään vertaa.

Vierailija
38/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso riita ja nainen tulee nettiin valittamaan asiasta?

Vaikea arvata mikä tarkoitusperä ketjulla on taas kerran.

Miettikääs jos kaikki nämä ketjut, tarkemmin sanottuna niihin kollektiivisesti haaskattu aika saataisiin valjastettua vaikkapa itsensä kehittämiseen ja yhteiskunnan hyvinvoinnin tukemiseen.

Vierailija
39/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä h@lvetin tapailuvaihe? Joko ollaan sovittu, ettei nähdä muita tai sitten ei. Mistä mies voi tietää, mikä vaihe on milloinkin menossa, jos ette puhu asiasta?

Miehen pitää osata lukea ajatuksia. Eikö tämä ole ihan normi?

Vierailija
40/63 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka etsii parisuhdetta ja sitten ihmisiä jotka ajautuu parisuhteeseen.

Ne jotka treffailee tosissaan ja haluaa tutustua siihen tapailukumppaniin oikeasti paremmin niin harvemmin edes kiinnostaa tapailla muita samaan aikaan.

Sitten on niitä, jotka treffailee ajankuluksi, eikä ole alunperin tarkoituskaan hankkia mitään parisuhdetta. Näillä ei ole mitään moraalista ongelmaa tapailla montaa ihmistä samaan aikaan. Näistä sitten osa ajautuu parisuhteeseen, kun tapaavatkin jonkun josta pitävät.

Tämän ihmistyypin tunnistaa siitä, kun kyselee vähän tarkemmin, että minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia on, usein eivät halua kertoa kuin ympäripyöreitä asioita (jotka eivät liity parisuhdetoiveeseen tai perheen perustamiseen). Yhteisten menojen sopiminen on näille myös hankalaa, usein haluavat nähdä spontaanisti ja mieluiten vain sinun kotonasi.