Miehen mukaan tapailuvaiheessa voi olla vielä useita seksikumppaneita
Iso riita tästä. Minusta tapailuvaihe yhteen keskittymisen aikaa. Ollaan tapailtu 3-4 kuukkautta ja oli puhetta säännöistä suhteessa.
Kommentit (63)
Mene heti iskemään muita miehiä siis! Jos alatte seurustella myöhemmin, saat kokemuksia vähän varastoon loppuelämää ajatellen.
Mikä h@lvetin tapailuvaihe? Joko ollaan sovittu, ettei nähdä muita tai sitten ei. Mistä mies voi tietää, mikä vaihe on milloinkin menossa, jos ette puhu asiasta?
Eikös tapailun määritelmä ole se, että voi tapailla montaa. Seurustelu sitten on yleensä vain kahdelle (jos ei muuta sovita).
Noin naiset aina toimii. Miehen virhe oli paljastaa kuinka toimii. Tosin nainen olisi suhteessa kuulustellut tuon ulos.
Älä nyt kuitenkin yleistä. - Muunkinlaisia miehiä. Tuskin olen poikkeus. Se. että on jo neljäkuukautta takana säännöllistä tapailua on sen merkki, että pitäsi osata tehdä päätöksiä; onko valmis sitoutumaan vai haluaako liidellä kukasta kukkaan. Ei kakkua voi syödä ja säästää samanaikaisesti!
Kysehän on vaan siitä mitä sovitaan. Ei tässä ole oikeaa tai väärää mielipidettä tai valmiiksi kirjoitettuja sääntöjä. Jos toinen haluaa sopia jotain mitä toinen ei hyväksy, pitää siirtyä seuraavaan ja etsiä sellainen joka haluaa samaa kuin itse.
Tuollaisia miehiä varmasti on jotka ei haluakaan keskittyä yhteen ihmiseen, mutta onneksi tuo miestyyppi ei kiinnosta minua tipan vertaa.
Nämä on niitä samoja jotka parisuhteessa on uskollisia vain muodon vuoksi/pakosta ja sitten sattuu näitä panoseikkailuita, kun tilaisuus tekikin varkaan ja olin niin kännissäkin etten vaan voinut vastustaa kiusausta..
Ai, tuli mieleen yksi suomalaista miestä tapaillut ulkomaalainen nainen, tuttavani. Hän suuttui valtavasti kun sai selville, että miehellä oli muitakin suhteita. Äijä sai kyllä sellaisen slaavilaisen haukkumatulvan, että oksat pois. Nainen lopetti tapailun siihen paikkaan.
Pari on nykyään naimisissa.
Ostaisitko itse auton koeajamatta? Niinpä. Ihan normaalia tänä päivänä.
Mies
Kaverilla oli tollanen tyyppi hetken. Jätkä sano pokkana aikalailla noin. Sitten tää jätkä oli soittanut kaverille, että nähään jne, niin kaveri oli sanonut, että ei kerkeä, kun on toisen kanssa viettämässä iltaa. Se jätkä alko haukkumaan Hooksi. Kaverini oli ollut, että joo selvä ja nyt voit sitten keskittyy johonkin toiseen. Sittten tämä tyyppi oli alkanut vainoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Näinpä. Minäkin köpöttelen vaimoni selässä työpaikalle joka aamu. Nainen=auto.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Jollei auton kunto ole selvinnyt alle neljän kuukauden ajolla ja vieläkin tarvitsisi miettiä, että onko siinä liika vikoja, jotta se kannattaisi pitää, niin ei toi auto ainakaan minua varten olisi.
2. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli tollanen tyyppi hetken. Jätkä sano pokkana aikalailla noin. Sitten tää jätkä oli soittanut kaverille, että nähään jne, niin kaveri oli sanonut, että ei kerkeä, kun on toisen kanssa viettämässä iltaa. Se jätkä alko haukkumaan Hooksi. Kaverini oli ollut, että joo selvä ja nyt voit sitten keskittyy johonkin toiseen. Sittten tämä tyyppi oli alkanut vainoamaan.
Loistavaa. Tyyppi veti kaikki punaliput salkoon jo tapailuvaiheessa. Ei tarvinnut naisen tuollaise jantterin kanssa kuluttaa aikaa sen enempää.
Silloin kun nuorena ja hölmönä aloin deittailemaan, mulle tuli järkytyksenä että moni (ehkä jopa suurin osa) pitää tuollaista toimintaa normaalina. Aika pahasti särjinkin itseni silloin kun kuvittelin, että tapailemani mies keskittyy vain minuun ja sitten selvisi, että hyppii muissakin sängyissä tapaamistamme välissä. Olin vain yksi monista.
0/5 kirjoitti:
Yritä vähän enemmän.
Onkohan toi jokin "toimittaja", kun tulee noin vajaaälyisiä juttuja :D
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ukko
Joka näköjään kelpaa naisille!
Vaihtoon. Ensi kerralla otat tuon jo heti puheeksi.