Piereskeletkö ainakin 15-20 kertaa päivässä?
Tuo on tavallinen määrä ja normaalin yläraja 25. Et varmaan ole laskenut mutta arvioisitko määrän täyttyvän?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Olisin ihan järkyttävän kipeä, jos noin paljon olisi koko ajan ilmaa mahassa.
Kummalliselle tuntuu, että tuollainen olisi normaalia.
Et vain huomaa. Yöllä puolisosi saa sitten pidätellä henkeään.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset piere eikä kakkaa?
Piereskelee yhtä paljon kuin miehet.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-maara-on-normaalia-nain-monta-…
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
"Nyt saatat ajatella, että ei, minä en piereskele noin montaa kertaa päivässä. Staller on kuitenkin asiasta toista mieltä. Et nimittäin päästele kaasua ulos ainoastaan päivisin, vaan myös yöaikaan silloin, kun itse olet unten mailla. Niin kauan, kun öinen piereskely ei saa sinua tai
puolisoasi heräämään, siitä ei Stallerin mukaan ole syytä huolestua."
Takuulla, ja vielä mahdollisimman kaikuvissa kohdissa asuntoa että koko kerrostalon pitäisi kuulla. 👹
Aikaisemmin kyllä ja paljon, sitten löytyi suolistosairaus ja siihen lääkitys, johan loppui piereskely.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin kyllä ja paljon, sitten löytyi suolistosairaus ja siihen lääkitys, johan loppui piereskely.
Tuskin kokonaan kuitenkaan loppui? Väheni varmasti merkittävästi.
En enää. Todettiin keliakia ja gluteenittoman ruokavalion alkamisen jälkeen ei ole juuri tarvinut pierrä.
Tiijä hänestä ....
Juon piimälasin illalla. ennen yöpuulle paneutumista..... (jos mulla nyt yksinään, sinkkuna peitto kohoileee, niin sou what ....)
Kyllä varmastikin tuota luokkaa. Välillä pierettää ihan sikana, yleensä joku vahvasti lihapitoinen lounas vaikka mureketta kun syö monta palaa niin iltapäivällä pylly rötää kuin viimeistä päivää jos vaan pystyy pieremään.
Kiva jos on sitten töissä ja ei voi päästää miten sattuu niin sitten pakko pidätellä ja käydä välillä vessassa jolloin ei tietysti meinaa millään tulla tai sitten joku tulee juuri viereiseen koppiin juuri kun hirveä paine tuntuu peräpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmastikin tuota luokkaa. Välillä pierettää ihan sikana, yleensä joku vahvasti lihapitoinen lounas vaikka mureketta kun syö monta palaa niin iltapäivällä pylly rötää kuin viimeistä päivää jos vaan pystyy pieremään.
Kiva jos on sitten töissä ja ei voi päästää miten sattuu niin sitten pakko pidätellä ja käydä välillä vessassa jolloin ei tietysti meinaa millään tulla tai sitten joku tulee juuri viereiseen koppiin juuri kun hirveä paine tuntuu peräpäässä.
Mulla taas kasvisruoka aiheuttaa ilmavaivoja. Kaikki pavut, siemenet, mausteet, soijat ja muut viritelmät.
Finns det någon fräpämeter som man kunde montera framför utsläppet och som tål diverse korvar under mätprocessen?
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 30 pierua kauhon vaimon naamalle päivässä.
Ja vaimo kostaa?
En todellakaan.