Piereskeletkö ainakin 15-20 kertaa päivässä?
Tuo on tavallinen määrä ja normaalin yläraja 25. Et varmaan ole laskenut mutta arvioisitko määrän täyttyvän?
Kommentit (82)
Levittin tutkimuksissa seitsemän kontrollihenkilön ryhmä tuotti keskimäärin 13,6 pierua vuorokaudessa, keskihajonnan ollessa 5,6. Laktoosi-intolerantikolla määrä saattoi nousta jopa 34:ään pieruun vuorokaudessa.
Lähde Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Et vain huomaa. Yöllä puolisosi saa sitten pidätellä henkeään.
Ei niitä kaikkia päivälläkään varmasti huomaa.
15-20 äänekästä olisi paljon päivään mutta noissa normaalin luvuissa taitaa olla kaikki. 😊
En tosiaan. Päiväsaikaan en piereskele oikeastaan koskaan, joten vaikea uskoa, että öisin iskisi jotkut vatsavaivat. Joskus hyvin harvoin on vatsa kipeä ja ilmavaivoja, jos tulee syötyä jotain sopimatonta.
Vesilukko vaan yöksi pyllyyn ja kun nukut mahallasi, niin kivasti vain pulputtaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset piere eikä kakkaa?
Ei ehkä piereskele julkisesti mutta sitäkin enempi sitten yksin kotona ollessaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset piere eikä kakkaa?
Ei ehkä piereskele julkisesti mutta sitäkin enempi sitten yksin kotona ollessaan. :)
Sitä ei voi tietää kun kerran ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Olisin ihan järkyttävän kipeä, jos noin paljon olisi koko ajan ilmaa mahassa.
Kummalliselle tuntuu, että tuollainen olisi normaalia.
Siinä todellinen hysteerinen tantta joka ei todellakaan syö tarpeeksi terveellisiä kuituja! Tuo määrä piereskelyä on lääkärien mukaan täysin normaalia TERVEELLÄ ihmisellä.
Nainen pieraisee kaksi kertaa päivässä = APUA OLEN LAKTOOSI-INTOLERANTTI, LOPETAN VÄLITTÖMÄSTI MAITO- JA VILJATUOTTEIDEN SYÖMISEN😱
En. lasken hyvin tarkkaan että piereskelin maksimissaan 15 kertaa 24h sisällä
Minä pieren välillä aivan tolkuttomia määriä. Esim. tänään olen piereskellyt koko päivän. Sellaisia hajuttomia, isoja ilmapieruja. Epäilen, että perunansyönti aiheuttaa itselläni tämän.
Vierailija kirjoitti:
En. Silloin kannattaa kyllä tarkistaa ruokavalio.
Haet mistä tahansa lähteestä normaali määrä pieruja, niin 10-20 tai 15-20 mainitaan eli ei tuosta määrästä vielä tarvitse ruokavaliota tarkistaa. Yli 25 alkaa olla yli normaalin määrän.
Ei ole kukaan vielä heippa-lappua ilmoitustaululle kirjoittanut? 😁