Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskeletkö ainakin 15-20 kertaa päivässä?

Vierailija
07.07.2023 |

Tuo on tavallinen määrä ja normaalin yläraja 25. Et varmaan ole laskenut mutta arvioisitko määrän täyttyvän?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...riippuu siitä, kunka useasti päivän aikana törmään ministeri purraa käsitteleviin uutisiin. Etenkin, jos uutisessa on p:n kuva.

Vierailija
62/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelen hemmetisti.

Olisiko kyseessä laktoosi-intoleranssi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmastikin tuota luokkaa. Välillä pierettää ihan sikana, yleensä joku vahvasti lihapitoinen lounas vaikka mureketta kun syö monta palaa niin iltapäivällä pylly rötää kuin viimeistä päivää jos vaan pystyy pieremään.

Kiva jos on sitten töissä ja ei voi päästää miten sattuu niin sitten pakko pidätellä ja käydä välillä vessassa jolloin ei tietysti meinaa millään tulla tai sitten joku tulee juuri viereiseen koppiin juuri kun hirveä paine tuntuu peräpäässä.

Sokeri on myös kuin hiiva, pieruja riittää.

Vierailija
64/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka pieruaan ei osaa pidättää, on paskatyyppi muutoinkin. 

Joka pieruaan pidättää, siinä on muutakin vilppiä.

Vierailija
65/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesilukko vaan yöksi pyllyyn ja kun  nukut mahallasi, niin kivasti vain pulputtaa...

Tai se kuuluisa tappi.

Vierailija
66/82 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Olisin ihan järkyttävän kipeä, jos noin paljon olisi koko ajan ilmaa mahassa.

Kummalliselle tuntuu, että tuollainen olisi normaalia.

Siinä todellinen hysteerinen tantta joka ei todellakaan syö tarpeeksi terveellisiä kuituja! Tuo määrä piereskelyä on lääkärien mukaan täysin normaalia TERVEELLÄ ihmisellä.

Että mitä? Olen hysteerinen tantta, koska en halua tahallani aiheuttaa itselleni karmeita ilmavaivoja ja kipuja? Mielenkiintoista...

Normaalimpaa on se, ettei piereskele koko ajan, kuin se, että pieree kaiken aikaa yli 20 kertaa päivässä. :)

Vierailija
67/82 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut laskettua pierujen määrää vuorokaudessa. Toisinaan pierettää enemmän, toisinaan vähemmän, toisinaan mielenkiintoisia hajuja, toisinaan ei haise juuri lainkaan. Joskus pierettää kovalla volyymilla, toisinaan hiljaisempia pieruja. Piereskelyn määrä ei ole ainakaan mulle ongelma ja asun yksin joten ei ole muita haittaantumassa.

Tämän enempää ei ole kiinnostanut käyttää aikaa pierujen yksityiskohtien miettimiseen.

Joo, tuskimpa kenelläkään Excel-taulukkoa on ja ei tämän ole tarkoitus vakava ketju ollakkaan. :)

Karkeita arvioita voi olla määristä verrattuna tuohon lähteessä mainittuun 15-20 tai hieman lähteestä riippuen esim. 10-20.

Vierailija
68/82 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun imasee pölynimurilla alipaineen, niin iltaan mennessä ehtii tasaantua.

Vierailija
70/82 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim suolistoleikkauksen jälkeen sitä pierua odotetaan tulevaksi kuin kuuta nousevaa, kun se on merkki siitä että suoli toimii taas ja on normaaliin päin menossa. Kuuluu normaalioloissakin asiaan, että kaasua muodostuu, joten vähän hullulta tuntuisi alkaa ruokavaliota muokkaamaan sellaiseksi, ettei pierisi lainkaan. Mutta kukin tietty tyylillään.

Vierailija
71/82 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-3 krt/pvä niin että itse huomaan sen. Varmasti on jotain pieniä joita en rekisteröi. Ovat yleensä hajuttomia (tarkistettu puolisolta, joka on kyllä niin suorapuheinen että varmasti sanoisi heti jos haistaisi jotain :D), ja äänettömiä. Olen siinä mielessä onnekas että mitkään ruuat tai juomat eivät vaikuta. Ikinä ei ole mahavaivoja (vielä, olen vasta 40v...).

Öistä en tietenkään tiedä, silloin voi olla vaikka mitä settiä! 

Vierailija
72/82 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ihan noin paljoa piereskele, vaikka piereskelen jonkinverran kumminkin. Ehkä tavallisesti makimissaan 10x päivässä, useimmiten alle sen.

Vierailija
73/82 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, yleensä aamulla tulee vähän ilmaa pihalle kun nousee sängystä, mutta normaalisti siinä se. Mies kyllä pieree sitten minunkin puolestani. Varmasti se vaikuttaa että syön määrällisesti vähemmän kuin mies, ja taas toisaalta, mulla on ibs, se ilma aiheuttaa suolessa kipua ja tulee sitten ripuli, ja jos mahassa on ilmaa, oksettaa, enkä saa sitä tulemaan pois kun en osaa röyhtäistä tahallisesti, otan sitten samariinia että tulisi röyhtäys, se oksettava olo saattaa olla joskus tunteja jopa koko päivän.

Vierailija
74/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, tuo määrä jo puolessa tunnissa, ehkä 300-500 kertaa vuorokaudessa.

On laktoosi intoleranssi.

Vierailija
75/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette, ettette piere koska ette huomaa päästävänne ilmaa. Suurin osa pieruista on niin pieniä, ettei niitä aivot tuo tietoisuuteen.

Vierailija
76/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievistelijät pidättelevät vatsa kipeänä luonnollista vatsansa toimintaa.

Itse pöräytän jos on pörähtääkseen. 

Vierailija
77/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina kokeilen, että meneekö kakkahätä pierasulla ohi vai pitääkö lähteä istunnolle. Miten muuten on, jos tulee tosi kiire pytylle, kummat on mielestänne paremmat, lyhyet vai pitkät askeleet.

Vierailija
78/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina kokeilen, että meneekö kakkahätä pierasulla ohi vai pitääkö lähteä istunnolle. Miten muuten on, jos tulee tosi kiire pytylle, kummat on mielestänne paremmat, lyhyet vai pitkät askeleet.

Mutta eikös ne reseptorit tunnista nimenomaan onko tulossa kakka vai ilmaa ja lähettää anturitiedon siitä aivoille :D

Vierailija
79/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tätä muuten kuin vessassa. Todella junttimaista touhua muualla.

Vierailija
80/82 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100+ kg ahmijamammat haisee kauas, aina.  Kaksin käsin vetävät hiilareita yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi