Foodora: koska minä haluan!
Voiko olla ärsyttävämpää mainoskampanjaa? "Miksi minulla on kämppä täynnä foodoran paperipusseja?" "Koska minä haluan!" "Miksi olen itsekäs paskainen ja ajattelen vain itseäni?" "Koska minä haluan!"
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto nainen ajattelee noin, siinä mielessä osuva mainos. Uppoaa varmasti kohdeyleisöönsä.
Aa niin koska miehethän eivät ikinä tilaa kotiinkuljetuksella ruokaa
Mielestäni tämäkin firma tulee känselöidä. Niin huono mainos oli nyt kyseessä. Näin saadaan kansantalous nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas boomerit valittaa: Kun minä olin nuori jne.
Meehän pentu takasin kasvamaan.
OK boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Sopii nykyaikaan kuin nakutettu.
Boomerihan se siinä mainoksessa esiintyy.
Ei tässä iästä puhuttu vaan ajan hengestä.
Kyllä hän sen ymmärsi. Hän antaa vain ihan tarkoituksellisesti typerän ja hieman yksinkertaisen vaikutelman itsestään, koska hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas boomerit valittaa: Kun minä olin nuori jne.
OK boomer.
Moi Sanna. Mitäs Belgiaan kuuluu? Onko kesärata '23 jo kovasti päällä?
Miksi katsot mainoksia? Ei kukaan sinua pakota niitä katsomaan. Turha nillittää, kerta itse katsoit
Väkisinkin tulee mieleen narsistinen persoonallisuushäiriö.
"Minusta on täysin luonnollista, että kun jotain haluan, minä saan sen. Oli se sitten raflaruokaa kotiin tai siskoni poikaystävä."
Vaadin, että saan mitä haluan, asennettani ylistetään ja minua juhlitaan kaiken keskipisteenä.
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin tulee mieleen narsistinen persoonallisuushäiriö.
"Minusta on täysin luonnollista, että kun jotain haluan, minä saan sen. Oli se sitten raflaruokaa kotiin tai siskoni poikaystävä."Vaadin, että saan mitä haluan, asennettani ylistetään ja minua juhlitaan kaiken keskipisteenä.
"PAITSI jos MINUA kohtaan ollaan samanlaisia, niin silloin otan ja UHRIUDUN!"
Mitähän senkin mainoksen suunnittelija on ajatellut? Ja mitä on ajatellut sen hyväksyjä? Mainos antaa vaikutelman siitä, että Foodoran käyttäjät ovat tyhmiä ja itsekkäitä.
Mutta onhan se ihan kiva nähdä kerrankin rehellinen mainos.
Elän sosiaalituilla - Koska minä haluan!
Kylmiä ja lötköjä ranskalaisia ylihintaan, koska minä haluan.
Mainoksesta voi olla montaa mieltä mutta tuo mainoslausehan tulee suoraan taustalla soivasta Back Street Boysin biisistä.
Enemmän vatuttaa se somersby siideri mainos. "Somersby mitä tekisin tänä kesänä?" "Miten olisi picnic työkaverien kanssa tai vedä perseet ja jaa holtittomasti loukkua jännämiehille vanteella".
Vierailija kirjoitti:
just hyvä mainos :D
Kakaroihin sen on tarkoitus osuakin. Siksi sinä hehkutat sitä. Olet selkeästi kyseisen mainoksen potentiaalisinta kohdeyleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot mainoksia? Ei kukaan sinua pakota niitä katsomaan. Turha nillittää, kerta itse katsoit
Miksi olet, luet ja reagoit noin tunneperäisesti täällä? Turha nillittää, kerta itse vapaaehtoisesti täällä oleskelet.